Ja als ik dan toch moet kiezen... Dan veel liever strippen in plaats van inleiden! Ik moet morgen bellen. Weet ook niet of het in de praktijk plaats zal vinden, en zo ja welke (er is er eentje op 10 minuten loopafstand hier vandaan en eentje ruim een uur hier vandaan) of dat ze hier thuis komen. En in het geval dat ik naar de praktijk moet, of ik dan nog zelf naar huis kan lopen, of dat ik daarvoor te veel last zal hebben, en dus een auto zal moeten regelen. (Sowieso is een uur lopen al een opgave, laat staan als ik onderweg weeën krijg ) Die onzekerheid is echt niet leuk.. Voor die extra controle moet je zeker naar het ziekenhuis? Volgens mij hebben ze hier geen ctg apparaat, maar ik kan me vergissen
Man man man man, wat duurt het toch dit keer ook weer lang met deze baby. Haha, mijn peuter zegt nu tien keer per dag semi-serieus: BABY?! KOM OP, BUIK UIT! Echt te schattig.
Wat schattig joycey! Het duurt hem ook te lang! Groot gelijk liever strippen dan inleiden Annerose! Ik heb zoveel spijt. Nu helaas niks meer aan te doen, maar dit gebeurt mij geen 2e keer. Ruggenprik zal ik ook nooit meer ja opzeggen. Ik wens jullie veel succes met strippen. Hoop dat het niet heel onaangenaam voor je zal zijn Annerose. Vandaag hebben wij wat positief nieuws gekregen. Het infuus mag eruit bij Ivy. De antibiotica is stopgezet. En ze ziet lichtjes geel maar dat is allemaal nog normaal. Dus geen behandeling voor nodig. Nu nog de voeding... Ze drinkt aan mijn borst erg slecht maar denk zelf dat t komt omdat er 3 druppels uitkomen. En ze denkt waar doe ik dit voor??? Geef dr is ongelijk De fles drinkt ze goed. Dus nu elke keer eerst oefenen aan de borst en dan flesvoeding. Is nu opgehoogd om wat aan te komen. Ik blijf wel kolven om het op gang te brengen. Maarja we zien wel, zou mooi zijn als het lukt en anders word ze ook wel groot op kunstvoeding
Dat is niet fijn Langley, dat je nu zoveel spijt hebt van je inleiding! Hopelijk kun je al met al wel met een positieve blik op de bevalling terugkijken... Wat fijn dat Ivy van de antibiotica af mag! Hopelijk kunnen jullie dan heel snel naar huis Qua drinken, als jouw productie laag is, dan is het ergens idd wel begrijpelijk dat ze daar de moeite niet voor wilt doen hihi, gelukkig drinkt ze wel goed aan de fles! @Joycey, onze zoon is ook ongeduldig hoor! Een paar ochtenden geleden kwam hij de slaapkamer in lopen, en in plaats van het gebruikelijke: "goedemorgen mama, ik heb lekker geslapen!" Dook hij op het wiegje af, keek erin, trok een pruillip en zei: "ahhhh, nog steeds niet!". Best schattig hihi Ik hoop ook dat strippen meevalt. Misschien maak ik me er drukker over dan nodig is. Ontspannen, dat moet ik doen. Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan he
Wat fijn langley dat Ivy van de antibiotica is. Dat scheelt toch weer. Mag je nu ook snel naar huis? Of moet ze nog wat aankomen? Zou fijn zijn als de bv gaat lukken, maar idd met flesvoeding kan het ook gewoon Spannend rataplan, hoop voor je dat de kleine dan ook snel komt. Al zou het fijn zijn als iedereens kleine beebs er gewoon eens lekker uit komen.. Over max 2 weken heb ik de kleine in mijn armen, zo moet ik maar denken. Elke ochtend weer de hoop, voel ik wat, gaat het nu gebeuren, en dan wacht ik de hele dag maar op actie. Pfff, ik moet mezelf zo zien bezig te houden. Merk wel, hoor het ook van andere, scheelt wel als je dan een partner hebt. Zit maar hele dag alleen. Of ja, vandaag gelukkig wel visite gehad, en m'n ouders komen ook geregeld langs nu. Maar toch. Slijmprop deels verloren, dat weet ik nu wel zeker, minimaal 1 cm ontsluiting. Kan toch niet lang meer duren? M'n beeb was laatste weken erg rustig geworden. Maar vandaag is ze weer heel druk. Zou het dan toch een voorteken zijn? Of houd ze me graag voor de gek, een grappenmaker zal het wel wezen.
Ik hoop dat het strippen gaat lukken en dat het mee gaat vallen Annerose. Ik had er nadien niet veel last van, als ik kan nog wel lopen. Maar het schijnt beter te zijn als je thuis lekker rustig aan doet. Dus zou vooral geen uur gaan lopen. Zou je gewoon lekker laten verwennen die dag
Annerose, Als tip voor het strippen; zeg vlak voor ze het onderzoek doet nogmaals dat je moeite hebt met ontspannen en dat ze heel rustig aan moet doen, en direct moet stoppen als jij stop zegt. Ik heb het alle keren zo aangegeven en daar hielden ze echt rekening mee. Als ik dan tijdens het onderzoek stop zei, dan stopte ze en wachten ze tot ik aangeef dat ik weer ontspannen ben. Verder probeer ik de focus op het ademhalen te leggen. In ademen door de neus en tegelijkertijd je buik uitzetten. En dan door de neus/mond weer uitademen. Succes! De inleiding is bij mij wel meegevallen, gelukkig. Ik hoop dat het voor degene die ingeleid worden ook zo zal zijn
Sterkte AnneRose. En zoals Sammie al zei.....geef zelf aan wat je wilt. Als ze even moet stoppen ofzo. Succes en ik duim voor je dat het lekker door gaat zetten daarna. Vervelend Langley, dat je zo naar op de inleiding terug kijkt. Is natuurlijk ook niet zo gek, het ligt nog vers in je geheugen. Ik hoop dat je lekker snel naar huis toe mag met de kleine meid. Hier weer wakker zonder baby. Pfffff ik ben zo ongeduldig. En dan ben ik nog niet eens voorbij de 39 weken haha dus eigenlijk mag ik niet zeuren he.
Gisteren controle in het ziekenhuis gehad. Baby maakt het prima. Dinsdag nieuwe controle gepland en dan gaan ze de datum voor het inleiden vaststellen. Weet nog niet wat ik zal doen, ik mag dinsdag aangeven 'doe maar' of echt de 42 weken afwachten..... Heb 2 cm ontsluiting al weken rommelende buik, gisteren ook goed waarneembaar op CTG maar er zit niet echt een vooruitgang in...dus tja...misschien toch maar voor een inleiding gaan? @alle dames, veel succes als je nog moet wachten en voor alle kersverse mama's ik denk aan jullie!
Lief die ongeduldige broers! Wat zullen die trots zijn wanneer de kleintjes geboren worden😊 Succes AnneRose, hoop dat het je mee zal vallen. En zou fijn zijn als het dan ook maar 1 keer nodig zou zijn😉 @ lonelywolf,Fijn! Het begin is er 😊 ja als het goed is mogen we snel naar huis. Vandaag nog een extra controle voor geel zien. Dat is in principe het laatste. De sonde slang is er gisteravond uitgehaald omdat ze alles nu met de fles aankan. Misschien nog 1 nachtje op mijn kamer. ( nu ligt ze nog op de neo, in de wiegenkamer) Maar hoop straks het mooie nieuws te horen dat we mogen😄 De borstvoeding ga ik mee stoppen. Heel jammer maar wat niet gaat gaat niet. En ze moet gewoon weer lekker aankomen. Nu al 400 gr kwijt, mijn tepels zullen mij ook dankbaar zijn😋
Dat zou ik dan ook doen, Langley, verstandige keuze. Ik twijfel hier nog steeds over borstvoeding of flesvoeding. De eerste keer was borstvoeding zo onwijs dramatisch. Ik heb nu 2 of 3 flesjes en een pak flesvoeding in huis - maar mijn borsten lekken dit keer ook eens. Dus ik zit in dubio. Ik ga maar gewoon kijken wat goed voelt en of het ook op gang wil komen/blijven. Zo niet, ben ik waarschijnlijk de eerste die er flesvoeding in stopt Ik heb nog steeds een half trauma aan het gehuil van mijn hongerige baby die maar niet wilde ophouden met huilen en het aanleggen met geen mogelijkheid ging.
Super dat het allemaal goed gaat Wiella! Hoop dat de kleine zichzelf aandient. Maar je bent al verder dan ik was dus een inleiding zal vast soepeler verlopen😊🤗
@langley, hopelijk ziet de kleine spruit snel minder geel en mogen jullie gauw naar huis! En qua BV betreft, als het niet lukt en het voelt niet goed is het qua spanningen slim om een keuze te maken. @Joycey, snap helemaal wat je bedoelt, heb bij de eerste ook 14 dagen erover gedaan voordat hij eindelijk aan de borst dronk, ook voeden met slangetje en pink en dramatische huilen tijdens aanleggen. Na 8 weken kon ik eindelijk zonder tepelhoedje voeden en waren we ook sneller dan 50 minuten per voeding....Toch met 12 weken gestopt. Ik ga wel weer voor BV maar niet meer koste was kost....en dat is het enige wat ik een ander mee zou geven, niet meer als kip zonder kop blijven doorgaan, denk aan jezelf!
Hey dames! Hier een late reactie van mij! ik ben uiteindelijk met 40.4 bevallen na het strippen. Ik kreeg van het strippen gelijk weer die voorweeen maar dit keer werden ze s avonds intenser en om een uur of 1 had ik echt weeen! Was nog steeds bang dat het niet zou doorzetten, terwijl ik na een 1,5 uur al 7 cm had en 20 min later lag hij al op mijn buik!! Bevalling van 2 uur dus en ook nog zonder knip of scheur!! Liam woog 7.5 pond! Dus wie weet werkt het strippen bij AnneRose ook! Succes!!
♡Uitgerekend♡: 3 mei - Anna Love, 1e kindje 💟 13 mei - AnneRose, 2e kindje 💙 14 mei - Wiella, 2e kindje 19 mei - Joycey, 2e kindje 💙 28 mei - Elsa86, 2e kindje 💟 29 mei - Lonelywolf, 1e kindje 💟 30 mei - ydNEW84, 3e kindje 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w 04/05 💙 - Elisah83 - 41w 11/05 💙 - Kyra321 - Liam 40.4w 13/05 💙 - Sammie1 - 38.2w 16/05 💙 - Hopefor2 - Oscar 40.1w 17/05 💙 - Fenne34 - 38.4w 18/05 💟 - Langley - Ivy 40.6w
Kleine update: net gestript. Het was best pijnlijk hoor... Pffff Maar ze kon er goed bij. Al ruim 1cm ontsluiting en de baarmoedermond was al aan het verstrijken. Ze heeft goed kunnen strippen zei ze. Nu terug naar huis en afwachten...
Oh en van harte gefeliciteerd kyra! hopelijk kan ik mezelf ook snel bijschrijven in het lijstje met reeds bevallen dames