Oooh Joycey, wat herken ik me in jouw post! 3 dagen geleden zou ik het zelf geschreven kunnen hebben Je voelt je machteloos, je wilt zó graag dat het nu eindelijk komt, maar je hebt er zelf eigenlijk nauwelijks invloed op. Je wordt er moedeloos van, en het is moeilijk om positief te blijven. Joycey, hou vol! Hoe moeilijk ook, je bent er nu echt bijna! Ik duim voor je, dikke knuffel!!
Ik zeg expliciet tegen mijn schoonmoeder die vroeg of ik mijn kind niet naar hen wilde brengen: ik mis mijn kind, ik heb hem liever bij me, mijn partner is er en ik heb hem bijna de hele week moeten missen omdat ik zo weinig kan, dus ik zou wel wat quality time willen hebben. Gaat mijn partner eventjes een boodschap doen op de fiets met de kleine. Hij zou met een kwartiertje terug zijn. Krijg ik foto's teruggestuurd vanuit de kinderboerderij. Ja want ik kon bijna niks en dit was leuk voor hem en kon ik thuis 'niksen'. Weet je? Breng hem maar naar je ouders vanavond. Zoek het uit, ik duik mijn bed in
Ohhh joycey ik snap helemaal hoe je je voelt. Hij doet dat uiteraard om je te helpen maar snap je helemaal haf ik ook met m'n dochter. Maar weet je dit is tijdelijk je bent er bijna! Hou vol nog een paar dagen en je hebt je kleine in je armen! Sterkte! !
Hey allemaal, Ik ben 26 mei om 18:34 uur bevallen van mijn dochter Voor degene die dat leuk vinden; 50 cm en 3240 gram. Met m'n kleintje gaat alles super, ze doet het echt heel goed! Het was voor mij heftig, en dit is het eerste rustige momentje dat ik energie heb om iets te schrijven. Ik moet alles nog even verwerken. Heb dus ook nog niets gelezen hier, maar gefeliciteerd aan degene die al bevallen zijn! Ergens deze week ga ik weer bij lezen en mijn beval verhaal schrijven, maar dat duurt nog even, want moet zelf nog even bijkomen. Maar ik dacht, moet toch even laten weten dat ik er nog ben hoor
Jaaaaaa mamawolf!! Van harte!! Onze kindjes zijn op dezelfde dag jarig hihi Lekker je rust nemen en genieten!
Pffff ik ben me toch net geschrokken!! We hadden Mats in bad gedaan, en toen lekker zijn flesje gegeven. Hij lag bij me, lekker in te dommelen na zijn fles... En ineens zag ik hem helemaal verkleuren. Hij werd gewoon blauw! Zelfs de kraamhulp schrok.. ze tilde hem op, hield hem rechtop. Hij werd weer wat wakker, en toen ze hem weer bij me legde, trok zijn roze kleurtje langzaam terug. Daarna getemperatuurd, want dat waren we voor het badje vergeten. 36.1 Verloskundige gebeld, en hop met mats zonder kleertjes aan op mijn blote borst in bed. De vk is gekomen, heeft hem gecontroleerd en ziet vooralsnog geen reden tot zorg. Ook de kinderarts, die ze heeft gebeld, wil afwachten en aanzien of dit weer gebeurt, of hij andere signalen gaat vertonen dat hij bijv. ziek is... Pfff ik vond het maar eng, mijn hart zat in mijn keel! Zijn temperatuur klimt weer, en hij ligt nog steeds lekker bij me. Maar de angst zit er goed in...
Gefeliciteerd Lonelywolf. Jeetje dat zal zeker schrikken geweest zijn AnneRose. Pffff ik wil een baby!!! Ik kan gewoon niet meer wachten. Wachten tot het gaat beginnen is killing! Maarja, hebben we natuurlijk niks aan. Ff zeurpost vanaf mijn kant hier.
Van harte gefeliciteerd lonelywolf!!! Jeetje AnneRose, dat is even verschrikkelijk eng Snap dat je je rot geshrokken bent. Hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten joycey en rataplan! Ik lig nog steeds in het zkh. Mijn wond is sinds vandaag ook ineens erg aan het pussen maar dat vinden de artsen nog niet erg zolang de wond niet rood is. Waar de infectie verder vandaan komt...? Ze vermoeden mijn blaas. Ben benieiwd wanneerd ik naar huis mag
♡Uitgerekend♡: 14 mei - Wiella, 2e kindje 19 mei - Joycey, 2e kindje 💙 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w 02/05 💟 - Anna Love - Faye 39.6w 04/05 💙 - Elisah83 - 41w 11/05 💙 - Kyra321 - Liam 40.4w 13/05 💙 - Sammie1 - 38.2w 16/05 💙 - Hopefor2 - Oscar 40.1w 17/05 💙 - Fenne34 - Max 38.4w 18/05 💟 - Langley - Ivy 40.6w 25/05 💟 - Elsa86 - Fayèn 39.4w 25/05 💙 - ydNEW84 - Efe 39.2w 26/05 💙 - AnneRose - Mats 41.6w 26/05 💟 - Lonelywolf - 39.4w
Hey meiden... Kort berichtje van mij. De temperatuur van mats schoot vandaag ineens omhoog, en wisselt nu een beetje. Hij is een nacht ter observatie opgenomen in het moeder kind centrum... Ik blijf natuurlijk bij hem, maar mijn roze wolk is naar beneden gestort... Ik weet dit is ter observatie omdat ze voorzichtig zijn en alles uit willen sluiten, maar ik wil naar huis met hem... Ik wil bij de rest van mijn gezin zijn! Hopelijk valt alles mee en zijn we morgen weer lekker thuis...
Ach dat is ook niet leuk zeg! Geeft het je wel rust dat jullie daar zijn? Mocht het nu weer gebeuren dan ben je niet alleen thuis. En liggen jullie gewoon op de normale kamer, of ligt hij in een speciaal bed met allerlei apparatuur? Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben en dat alles goed gaat met Mats!
Aan de ene kant blij dat we er niet alleen voor staan vannacht. Andere kant angst voor wat er mogelijk kan zijn. En verdriet dat we nu niet kunnen genieten van de kraamtijd. We liggen in het moeder kind centrum. Hij ligt in een verwarmbaar bedje, (zo'n doorzichtig badkuipje) met plakkers op zijn lijfje om de hartslag en zuurstof etc. In de gaten te houden. Ik zie geen getalletjes, anders ga ik daar op letten.
Owjee, wat naar voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop dat het om niks is. Dat er verder niets meer gebeurd en jullie snel naar huis kunnen (in goede gezondheid!).
Ha Dames, Kort bericht van mij! Op maandag 23-5 bevallen van een prachtige dochter, 4040 gram. Thuis bevallen van een sterrenkijkertje in spe, maar in de paar laatste weeën maakte ze nog een spildraai in het geboortkanaal en kreeg ik haar er eindelijk uit. (60 minuten persen voor een tweede is blijkbaar lang), maar jammer genoeg een matige start dus moest onze kleine meid met de ambulance mee. Dat was ff slikken nog voor de placenta er was was mijn dochter al weg.....Ze huilde niet, en kon alleen maar kreunen. Na een dagje mochten we weer naar huis. Borstvoeding pas sinds vandaag op gang dus was een week van bijvoeden, kolven en aanleggen. Zal binnenkort alles lezen van alle andere dames en mijn verhaal wat uitgebreider delen maar voor nu......ze is er!
Jeetje annerose wat ontzettend schrikken zeg. Ik hoop dat alles goed is met de kleine man. Sterkte! Wiella gefeliciteerd! Ik vroeg me al af of je al bevallen was sterkte met de borstvoeding!
Van harte Wiela! Ook voor jullie even schrikken dus, maar wat fijn dat ze er is! Geniet ervan! @hier, alles rustig. Bloedonderzoek levert niets op, en de monitor registreert geen gekkigheden. Alleen een lage hartfunctie soms, maar dat schijnt normaal te zijn met kindjes die te laat geboren zijn. Die hebben gewoon een wat lagere hartslag. Zijn zuurstof blijft keurig op peil. We gaan weer een ronde slapen, tot 6:30
Schrikken meiden! Hier n ventje met krampjes, elke nacht rond deze tijd, arm schaap! Succes joycey wat vervelend dat t zo moet gaan
Gefeliciteerd Wiella. Was even schrikken dus, maar fijn dat ze er nu dan eindelijk is. Hier nog geen nieuws. Alle voortekenen van een eventuele naderende bevalling zijn weg. Wordt er een beetje onrustig van. Ik weet het, mijn uitgerekende datum is dinsdag pas, maar ik loop mezelf continu gek te maken met het feit dat deze baby niet vanzelf wil/gaat komen. Slaat echt nergens op, maar zie gewoon nu al tegenop om nog 2 weken door te lopen. Dinsdag afspraak bij de vk (precies 40 weken). Ga dan maar eens vragen of ze niet kunnen strippen.