Gefeliciteerd joycey! Mooie naam en geniet van je kleine mannetje! Annerose fijn dat er een oorzaak is gevonden en je weet wat het is! Lonelywolf lekker dat her kolven zo goed gaat!! En een fijne kraamverzorgster, geniet ervan..Had ik ook bij r.osa! Dat scheelt echt zoveel!!
♡Uitgerekend♡: 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w 02/05 💟 - Anna Love - Faye 39.6w 04/05 💙 - Elisah83 - 41w 11/05 💙 - Kyra321 - Liam 40.4w 13/05 💙 - Sammie1 - 38.2w 16/05 💙 - Hopefor2 - Oscar 40.1w 17/05 💙 - Fenne34 - Max 38.4w 18/05 💟 - Langley - Ivy 40.6w 23/05 💟 - Wiella - 41.2w 25/05 💟 - Elsa86 - Fayèn 39.4w 25/05 💙 - ydNEW84 - Efe 39.2w 26/05 💙 - AnneRose - Mats 41.6w 26/05 💟 - Lonelywolf - 39.4w 30/05 💙 - Joycey - Benjamin 41.4w
Van harte gefeliciteerd Joycey! Wat ontzettend vlot!😆 Annerose wat fijn dat het al wat beter gaat. Hoop dat Mats het allemaal snel doorkrijgt! Wij zijn ondertussen ook weer thuis. Nou hopen dat we niet meer terug hoeven naar t zkh🖒 Waarschijnlijk kwam de infectie van mijn keizersnede wond. Die was ook behoorlijk aan het pussen. Nu al stukken beter gelukkig. Ben dolblij dat mijn moeder toevallig langskwam donderdag. Ik was al zo ver heen en kon niet eens meer praten. Wil niet weten wat er was gebeurt als ze niet was gekomen.. Dus dat was een spoed ritje met de ambulance.. Ben dolblij nou weer thuis te zijn. Nog wel een goede dosis antibiotica. Maar voel me stukken beter😊
Gelukkig dat het beter met je gaat Langley. Zal voor je moeder ook wel flink schrikken zijn geweest. Ahhhh ik voel me eenzaam op het lijstje haha.
Die was zich inderdaad rotgeschrokken. Ja, alleen jij nog en dan is het lijstje compleet!😄 Wat is het ineens hard gegaan!
Net terug van de VK. Mijn bloeddruk is nu toch wel weer iets te hoog en vk kwam zelf met het idee om te strippen. Daar heb ik natuurlijk geen nee op gezegd. Ze heeft niet helemaal goed kunnen strippen helaas. Heb wel al 2cm ontsluiting, maar baarmoedermond lag best wel diep en ze kon er niet helemaal bij om goed om het hoofdje heen de vliezen los te maken. Ben half gestript dus. Verder is het normaal gesproken zo dat ze afwachten tot 42 weken met inleiden, maar ik mocht er ook voor kiezen om het eventueel op 41 al in te laten leiden. Daar heb ik voor gekozen ivm mijn bloeddruk. Donderdagochtend kom ik terug voor controle. Dan gaan we bespreken of we het nog over het weekend laten gaan of toch voor het weekend nog gaan inleiden. Voor nu ook een homeopathische korrel meegekregen onder het mom van 'baat het niet, dan schaadt het niet' en deze moet ik in een flesje water doen en elkec2 uur schudden en een slok nemen. Mocht het werken, dan moet dat zeker voor morgenavond te merken zijn. Is natuurlijk dan achteraf altijd de vraag of het het strippen of het korreltje is geweest. Voor nu dus weer in spanning afwachten. Ik hoop dat het wel snel komt, mijn dochter lijdt ook wel erg onder de spanning. Voor de 2de keer dat ze zich niet lekker voelt ed.
Rataplan, helemaal alleen op het lijstje! Duurt nu echt niet lang meer hoor! Wat voor korrel is dat dan, en wat moet het precies doen? (Idd, baat het niet dan schaadt het niet) Jammer dat ze er met strippen niet helemaal bij kon. Hopelijk geeft het toch wat effect! Aan iedereen die intussen bevallen is en die ik nog niet gefeliciteerd heb: bij deze van harte!! Ik moet alle berichten weer eens terug lezen, om te zien wie nou wat schreef. Het schiet er een beetje bij in allemaal in deze chaos. @Hier, Mats doet het boven verwachting goed! Hij is net glansrijk geslaagd voor zijn grote 'ik-kan-best-netjes-mijn-fles-leegdrinken' examen we moeten nu nog bloed laten prikken. Als die waardes goed zijn, mogen we in principe morgen naar huis! Klein dingetje dat roet in het eten zou kunnen gooien, is dat onze oudste verkouden blijkt te zijn. Dus als hij Mats heeft aangestoken, dan zouden de bloedwaarden zomaar toch kunnen afwijken, en dan blijven we nog maar wat langer... We'll see! Positief blijven
Ik weet ook niet precies wat die korrel is hahaha ik ben vrij nuchter in dat soort dingen maar nu wel in staat om alles te proberen. Het zou de weeën in gang moeten zetten. En als het niks doet, dan kan het ook geen kwaad. Pffff nu wel wat zeurderig in buik en onderrug en ook wat bloedverlies. Maar dat lijkt me ook niet gek na dat gefrummel daar beneden
Aah, helemaal alleen rataplan. Maar zal niet lang meer duren. Straks weet je in elk geval een uiterste datum. En dan kom je weer gezellig bij ons op het lijstje staan Dat gevoel en bloedverlies had ik ook na de eerste keer strippen. Hopen en afwachten maar weer. @annerose, fijn dat het goed gaat met Mats! Ik hoop dat je wel snel naar huis mag. Hier al weer een stukje beter. Heb al wat meer kunnen slapen. Beeb is echt heel onrustig in de nachten, en overdag is ze super lief en slaapt ze overal doorheen. Dat moeten we ff omdraaien! Vannacht mijn eerste nachtje alleen gehad, zonder hulp. Ging prima. En vandaag voor het eerst badje gedaan, ging ook super goed. Ik denk dat ik wel mag spreken van een mooie roze wolk. Met af en toe wat plukjes grijs.. Heb veel last van buikpijn en ik weet niet of het allemaal wel oké is daar beneden en daar binnen. Net was mijn temp wat aan de hoge kant, dus moet vanaaf nog een keer checken.
Herken ik ook nog wel van mijn dochter. Die sliep overdag als een roos en begon 's nachts te spoken. Volgens mij waz ze toen wel ietsje ouder. Heel vervelend is dat. Komt vanzelf wel goed. Zelf ook maar wat bijslapen overdag dan.
Er is een Mei 2016 mama's topic.. Ik zit er al in, volgen er nog meer dames? Lekker kletsen over onze prachtige kindjes 😋
@ sterretje, Hier staat het http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/620869-mei-mamas-2016-a-3.html
Ik weet niet of jullie hier nog lezen, aangezien ik nog de enige ben die nog steeds niet bevallen ben.......maar gister nog een keer gestript. Helaas weer zonder resultaat. Straks naar het ziekenhuis voor een ctg en echo en dan bespreken we ook de eventuele inleiding voor begin volgende week.
Ja ik lees nog mee hoor! Ben heel erg benieuwd. Jammer dat er geen resultaat is. Hoe kijk jij aan tegen een inleiding? In elk geval veel succes vanmiddag!
Ik lees ook nog steeds mee Rataplan! We laten je niet alleen hier hoor! Jammer dat strippen nog steeds niks opgeleverd heeft. Bij mij heeft ze het ook 3x gedaan zonder resultaat... Spannend, een inleiding bespreken! Maar je bent er nu wel echt bijna! @hier, vanmorgen de gehoortest gehad. En beide oortjes zijn in orde we hebben er foto's van gemaakt, zodat hij later nooit kan zeggen dat hij ons niet verstaat haha
Tja ik zie er zwaar tegenop. Ook gewoon het hele gynaecologen gedoe. Ze zijn altijd zo lekker onpersoonlijk. Nu zie ik al helemaal op tegen die controle maandag. Bij de verloskundige mocht ik bij het strippen gewoon op dat bedje liggen, maar hoe gaat dat bij de gyn. Moet ik dan op die verschrikkelijke stoel met die beensteunen? Alsof je een vleeskeuring moet ondergaan. Oke misschien stel ik me aan, maar lijkt me zo naar om daar zo op die stoel wijdbeens te moeten liggen. En ze zijn ook sowieso zo grof, die gyns. Heb nog hele nare ervaringen met de zwangerschap van mijn dochter en daardoor een beetje allergisch voor de gyn. Pfff wie stelt mij gerust
Ik heb er juist hele goede ervaringen mee! Bij mijn gyn hoefde ik echt niet in de beensteunen, ook deed ze zeer voorzichtig( ik had van te voren aangegeven er best wel moeite mee te hebben om te ontspannen) Ik hoop dat je een aardige gyn treft! Kan je zoiezo niet aangeven dat je die bepaalde gyn niet wilt? Die heeft je vertrouwen denk ik zo aangetast, dat hij/zij het niet meer goed kan maken. Daar zouden ze toch wel begrip voor moeten hebben.. Dikke knuf! Ik hoop dat je kindje gewoon zelf komt een dezer dagen