Ook ik lees nog mee hoor! Jammer Rataplan dat het strippen nog niets heeft gedaan. Ook ik heb een hele goede ervaring gehad met mijn inleiding! Oké het dag team vond ik iets minder gezellig, beetje zakelijker maar wel vriendelijk maar het avond team was echt heel leuk. Lekker spontaan, geen gestress (ondanks dat ze het super druk hadden) en heel erg vriendelijk. Bij mij is s morgens voor de inleiding gekeken hoever het van binnen stond. Dat was mijn eerste inwendige onderzoek sinds de eerste echo bij 7 weken zwangerschap! Gewoon liggend op bed zonder steunen oid. Ik heb sowieso met geen enkel onderzoeken/acties in de steunen gelegen! Pas met de laatste 3 persweeën hebben ze de steunen omhoog gedaan ( die weg gewerkt zaten in het bed) omdat ik last van kramp had in mijn benen en even een andere houding nodig had om de kramp eruit te krijgen. Daarna ben ik in de steunen blijven liggen omdat de placenta niet los wilde komen en tijdens het hechten. Geen idee of dat voor hun nog noodzakelijk was overigens om in de steunen te blijven liggen. Heb het zelf niet aangegeven dat ik uit de steunen wilde ofzo was er op dat moment niet zo meebezig Ik hoop voor je dat het inleiden niet nodig is en jullie kleintje zich spontaan meld
Hier ook goede ervaring hoor. Ik had zelf om een inleiding gevraagd en moest naar de gyn. Ik had die gyn in een ver verleden als eens eerder gehad voor een andere klacht daar beneden. En ik vond haar zo onpersoonlijk. Ze was wel erg voorzichtig hoor met het onderzoek, maar ik had later aan de dokter toch om een andere gevraagd. Je kan je voorstellen dat ik er erg tegenop zag om aan haar te moeten uitleggen dat ik ingeleid wilde worden. Maar nu was ze echt super aardig. Ze begreep me meteen en dacht goed mee! Wat een omkeer was dat. Ook met de inleiding zelf. Ik vind ze in mijn ziekenhuis echt zo veel aardiger, iedereen daar, de verpleegsters, verloskundige, gyn. Allemaal top mensen. Maar dat ligt er maar net aan waar je ligt en wie je krijgt. Ik had er maar 1tje waarvan ik dacht, hmmm, ik hoop dat ik ga bevallen als jouw dienst erop zit. Wel aardig, maar idd iets te zakelijk. Ik geloof dat ik zelfs ergens tijdens mijn bevalling tegen een andere gyn nog heb gezegd dat ik het zo jammer vond dat ze m'n bevalling niet ging doen, omdat haar dienst erop zat. Haha. Aan de andere kant, miss is voorbereiden op het ergste ook niet verkeerd. Kan het alleen maar meevallen. Wat die steunen betreft, ik moest heel hard nadenken wanneer ik erin gelegen heb. Ik denk met het inbrengen van de ballon en het hechten. Verder niet. Maar feit dat ik zo hard moet nadenken geeft al aan dat ik het toen al niet meer erg vond. Het inbrengen van de ballon was erg vervelend, met zo'n eendennek ding, dat is erger dan in de steunen liggen. En het hechten, dan ben je daar al niet mee bezig, want dan heb je net je kleine gekregen. Ik weet dat het cliche klinkt, maar tijdens de bevalling denk je daar allemaal niet meer aan. En heel veel mensen zeiden dat tegen mij, en ik dacht, ja maar... Aan het begin van de inleiding vond ik het allemaal wel moeilijk en vervelend. Maar tegen het einde, dan maakt het niets uit.
Toch nog heel onverwacht ben ik vanmorgen om 09.24 bevallen van een prachtig meisje, genaamd Liv. Ik was zo blij vanmorgen dat het toch nog uit zichzelf begonnen is. Maar jeetje, wat was die bevalling weer heftig. Zo blij dat het erop zit
Gefeliciteerd Rataplan! Volgens mij was het geslacht nog een verrassing voor jullie toch?? Leuke naam, Liv Wat super dat het als nog spontaan begonnen is. Geniet nu maar lekker! Iedereen van ons mei groepje heeft dan nu hun kleintje(s) in de armen. Wat heerlijk
Van harte gefeliciteerd Rataplan!!! Het lijstje is compleet😄 ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w 02/05 💟 - Anna Love - Faye 39.6w 04/05 💙 - Elisah83 - 41w 11/05 💙 - Kyra321 - Liam 40.4w 13/05 💙 - Sammie1 - 38.2w 16/05 💙 - Hopefor2 - Oscar 40.1w 17/05 💙 - Fenne34 - Max 38.4w 18/05 💟 - Langley - Ivy 40.6w 23/05 💟 - Wiella - 41.2w 25/05 💟 - Elsa86 - Fayèn 39.4w 25/05 💙 - ydNEW84 - Efe 39.2w 26/05 💙 - AnneRose - Mats 41.6w 26/05 💟 - Lonelywolf - 39.4w 30/05 💙 - Joycey - Benjamin 41.4w 04/06 💟 - Rataplan - Liv 40.4w
Gefeliciteerd Rataplan. Super leuke naam. Ik had die naam ook op mijn lijstje staan, maar mijn man vind het geen mooie naam. Geniet er lekker van!