Tuurlijk is dat een leuk idee Mijn uitgerekende datum is 4 mei. Hoe gaat het voor de rest met iedereen? Ik heb echt een rotdroom gehad, zeg maar gerust een nachtmerrie... Ik droomde dat ik bloed verloor en dat het weer misging... En toen werd ik ook nog eens wakker met buikkrampen vanmorgen. Na een ontbijtje en kopje thee merkte ik al snel dat m'n darmen vervelend doen. En nergens bloed te bekennen, dus dromen zijn gelukkig bedrog. Maar leuk is anders
Oh erg hè dat soort dromen. Het is ook zo'n onzekere periode. Vandaag zijn mijn borsten wat mindere gevoelig en daar maak ik me nu dus heel druk om. Of zou dat normaal zijn dat ze de ene keer gevoeliger zijn dan de andere dag?
Dat is wel normaal hoor, dat ze de ene dag wat minder gevoelig zijn... Gelukkig maar, want die van mij doen af en toe vreselijke pijn
Hoe laat komt moeders voor moeders lietjuh? Ik vond dat zo'n fijn gesprek met die dame. En was helemaal verrast door de cadeautjes
Hey, hier hetzelfde meegemaakt we waren ook in shock toen we hoorde dat het een tweeling was. vooral omdat we er nog maar 1tje wilde haha uiteindelijk was met 11 weken het 1e vruchtje opgenomen door de placenta dus het kan nog alle kanten op gaan. heel veel succes alvast bij de volgende echo. toen ik eenmaal wist dat het er 2 waren wilde ik ze ook beide op de wereld zetten. Maar helaas
oh wat een leuke spullen sterretje! Ze komt om 12 uur. Ben erg benieuwd of ik die leuke dingetjes ook krijg
Hoi lietjuh, Voor de lijst; Wiella, 29 jaar, uitgerekend 19 mei, zwanger van 2e kindje(vooralsnog hihihi...eerste afspraak moet ik nog maken). Weet niet of je nog meer informatie wil verwerken in de lijst, dan hoor ik 't wel.
Cherubin, 27 jaar, 1e kindje, uitgerekend 12 mei Eerste misselijkheid was een feit! Goed beroerd vanmorgen, gelukkig zakte het snel weer!
Toen ik de vk belde voor een eerste afspraak, vroeg ze mij of ze mijn nummer mocht doorgeven aan moeders voor moeders. Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan. (Gek eigenlijk, het is me destijds niet gevraagd, en ik heb er ook nooit zo over nagedacht!) Ik heb dit keer een beetje in twijfel 'ja' gezegd, hoewel ik nog niet exact weet wat het inhoudt... Komen ze dan eens in de zoveel tijd je urine ophalen? Ik vind het wel een mooi gebaar, om zo vrouwen te helpen bij wie het niet zo makkelijk gaat als bij mij...
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gedaan. Was er ook niet zo mee bezig. Maar sinds ik op dit forum zit en lees en meemaak hoe mooi het is als iemand zwanger wordt Door de hulp van de urine en het medicijn wat ze ervan maken heb ik me bedacht. Ze is net geweest. Gewoon elke dag je urine opvangen in een soort kan en dan in een fles doen en dan 1 keer in de week komt de chauffeur ze ophalen. Kan je gewoon buiten zetten op een afgesproken plek. En ook in een plastic zak als je niet wil dat de buren het zien.
Ik twijfel nog beetje over moederw voor moeders. Ik werk gewoon 5 dagen en werk ver weg dus ik ben weinig thuis om het op te vangen. Maar aan de andere kant is het alle beetjes helpen natuurlijk..
Baby's verwacht mei 2016 3 mei 2016 Lietjuh - 4e kindje 4 mei 2016 Sterretje31 10 mei 2016 Chrisje1981 3e kindje 12 mei 2016 Cherubin - 27 jaar - 1e kindje 16 mei 2016 AnneRose 2e kindje 19 mei 2016 Wiella - 29 jaar - 2e kindje