O nee... ik vanmorgen ook bruinverlies. Ik ben er niet gerust op en heb de assistente van de gyn gebeld. Die zei dat het 2 kanten op kon. Als het een miskraam is moet het fit weekend heftiger gaan bloeden. Pffff sinds vanmorg ed n dus al stress. Als t n mk is dan moeten we weer van voren af aan beginnen.... Kan wel janken nu
Ik kom ook gezellig meekletsen. Ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 16 mei. 2 oktober de eerste echo
Hoi allemaal, Woensdag een licht positieve test, donderdag wat donkerder dus als het goed is verwachten we mei ons 2e kindje😍 Groeten Suzanne
Oh jeetje suze29 wat een vreselijke spanning. Ik hoop dat het niet door gaat zetten. Sterkte en hou ons op de hoogte. In mijn vorige zwangerschap heb ik vaak bruin en zelfs bloedverlies gehad. Echt vreselijk maar toch heb ik een kerngezonde dochter rondlopen. Dus het hoeft niet altijd mis te zijn.
Baby's verwacht mei 2016 30 april/1 mei 2016 Molensteen - 31 jaar - 2e kindje elisah - 31 jaar - 2e kindje 2 mei 2016 mich18 - 24 jaar - 3e kindje 3 mei 2016 Lietjuh - 4e kindje noah1 - 2e kindje 4 mei 2016 Sterretje31 5 mei 2016 zj84 - 31 jaar - 2e kindje tilburg - 31 jaar - 1e kindje 6 mei 2016 Weer - 31 jaar - 2e kindje 7 mei 2016 roelien81 - 4e kindje 9 mei 2016 Suze29 - 30 jaar - 1e kindje 10 mei 2016 Chrisje1981 3e kindje Babs1990 - 25 jaar - 1e kindje 12 mei 2016 Cherubin - 27 jaar - 1e kindje 16 mei 2016 AnneRose 2e kindje Joyskuh - 30 Jaar - 3e Kindje, waarvan 1* me83 - 1e kindje 18 Mei 2016 Typje - 29 Jaar- 2e Kindje 19 mei 2016 Wiella - 29 jaar - 2e kindje 22 mei 2016 Enjoyce - 29 jaar - 2e kindje
Dat doet me goed om te lezen lietjuh, hopelijk bij mij dan ook. Maar tjee wat een spanning nu zeg! Gisteravond al heel veel witte afscheiding opeens. Dat vond ik al zo vreemd. Het wordt nu dus gewoon afwachten vrees ik. Bah...
Wat een spanning Suze! Hopelijk is het niets en is het gewoon wat oud bloed.. Hier was het echt maar paar dagen en heeeel weinig, hopelijk trekt het bij jou ook snel weg! Hier gaat alles goed! Af en toe teken van 'leven' van Nemo (werktitel voor beeb,van Finding Nemo haha) dmv een vlaag misselijkheid of een steek in m'n buik. Darmen zijn goed van slag en ik ben savonds bekaf. Dus niets te klagen haha
Wat lief dat je het vraagt lietjuh! Kraampjes heb ik niet meer, en vanmorgen ook geen bruinverlies. Toch ben ik er nog niet gerust op. Mijn borsten zijn ook helemaal niet meer gevoelig en ik las dat dat ook een voorteken kan zijn van een miskraam. Wordt echt een killing weekend. De aaasistente zei dat als het dit wekend niet zou doorbreken dat het dan waarschijnlijk in orde zou zijn. Ik vind t heel lief dat jullie zo meeleven, doet me goed x
Pff wat een spanning Suze..ik blijf duimen voor jullie! Hier heerlijk relaxed weekend. Eind van de middag even lekker liggen slapen, dan blijf ik hopelijk vanavond wat langer wakker haha! Morgen richting mijn ouders om het nieuws te vertellen, zin in! Mijn ouders staan te springen om opa en oma te worden nu mijn zusje al ruim een jaar in de mmm zit. Van ons verwachten ze het niet direct dus de verrassing is des te groter! Wel beetje bang voor de stortvloed aan adviezen die er over me heen gaat komen hihi
Hoi! Ik wil ook graag meekletsen😀 Ik ben 29 en in verwachting van kindje nummer 3. Onverwacht maar super welkom!! Ik heb al 2 heerlijke meiden van bijna 9 en 3😍 Deze zwangerschap is echt een kadootje! Ik ben uitgerekend op 8 Mei. 29 September eerste echo, spannend weer!
Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan! Wanneer ik de eerste echo gehad heb en het aan familie verteld heb wil ik ook bij de fb club! Nu wacht ik nog even voor de geboorte van ons zoontje, een paar mk's gehad. Ik ben nu iets voorzichtiger. Bij mijn zoontje had ik nauwlijks klachten. Nu opgezwollen buik! Misselijk! Brok in mijn keel! En ik moet veel plassen! Ik zie het als goed teken! Mijn lichaam is zich aan het klaarmaken, voor een klein wondertje!
Hallo dames ik heb afgelopen donderdag een echo gezien met een kloppend hartje! Ben heel blij.. ik hoop dat het voor mij een plakbeebje blijft en voor jullie ook allemaal meiden! Dat er maar veel gezonde kindjes mogen worden geboren!
Oh gelukkig dat het enigzins gestopt is. Mijn borsten zijn de ene dag ook gevoeliger dan de andere dag hoor. Maar ik snap je vreselijke onzekerheid. ik ben benieuwd naar morgen, op deze manier leef je ook echt van dag tot dag.
Oh wat super leuk nieuws. Wat lijkt me dat een opluchting dat je weet dat het tot nu toe allemaal goed gaat.
Oh wat leuk. Gefeliciteerd, mijn 3e was ook een kadootje en zo gedraagt ze zich nu ook. Ze is zoooooo lief, altijd bijzonder die kids.
Goedemorgen allemaal! Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames. Wat super dat je zo'n mooie echo hebt gezien Mich!
Hoe reageerden je ouders cherubin? Wat fijn mich een echo met kloppend hartje. Dat heeft toch wel een goed gevoel he! Gister en vandaag de hele dag wel licht bruin bij afvegen, maar echt heeeeeel licht. Geen idee wat ik ervan moet vinden, ik ben pas gerust gesteld als ik zie dat het vrijdag goed is op de echo