uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    duur man die die digitale testen, vrijdag 1 gedaan die gaf een 3+ aan...

dus ben op zich wel gerust, misselijkheid is goed te doen, elke keer klein beetje eten, leef op kaas en crackers... zelfde als de vorige zwangerschappen.... kaas-verslaving... geen koffie.. wel hoofdpijn ( cafeïne gebrek?)
    jullie al gekke eet-dingen?

ik heb het vanmorgen mn leidinggevende al verteld (werk in de zorg), en dat is best pittig... beetje meer begrip als je het even wat rustiger aan kan gaan doen ivm misselijkheid en vermoeidheid...

2. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte suze!!

gefeliciteerd, voor de nieuwe meiden, welkom!

hier zitten de broeken al wat strakker... s avonds als ik er niet meer uit hoef, snel een joggingbroek aan...

3. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn broeken zitten ook echt niet fijn meer. En van de deodorant van mijn man moet ik kokhalzen hahaha,... dus mijn geur is aan het veranderen.

4. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Jeetje suze wat naar zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de vk. Op 05-10-2015 krijgen wij onze eerste echo als alles goed blijft gaan. Vind het allemaal wel reuze spannend.

Ik ken deze vk nog niet ( mijn nieuwe huisarts trouwens ook nog niet :p ). Bij mijn eerste zwangerschap 12 jaar geleden ben ik direct door verwezen naar de gyn en elke 2 weken een echo gehad tot het mis ging bij 10.5 weken. En toen een curretage gehad. Bij mijn 2de zwangerschap 2 jaar geleden ging het mis voor ik een echo kreeg. Toen bij een andere vk in mijn woonplaats toen ( ben officieel pas sinds 2 september 2015 verhuist) om vast te stellen dat het een miskraam was, wat later door de gyn nog een keer gecontroleerd was.

Ik heb dus nog nooit de "normale" gang van zaken mee gemaakt. Ik hoop zo dat dit allemaal beter mag gaan verlopen. Om eerlijk te zijn, nu het een beetje aan het doordringen is allemaal, heb ik er best een goed gevoel over :)

Over gekke dingen eten... Oké ik ben nog maar heel pril zwanger maar net als tijdens mijn andere zwangerschappen heb ik s morgens trek in soep :p vraag niet hoe ik erbij kom maar dit was voor mij ook nu weer een aanwijzing dat ik wel eens zwanger kon zijn :) de misselijkheid is nog te doen, wel soms met flinke vlagen maar zakt ook weer af gelukkig.

5. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Suze heel veel sterkte!

Broeken hier nog geen last van. Wel dat ze eind van de dag niet lekker meer zitten dus savonds en thuis loop ik lekker in joggingbroek.
    Hoop nog wel even met mijn gewone kleding vooruit te kunnen want met mijn lengte (1,95m) zal positiekleding wel een uitdaging worden..

6. Mamakimmie

3 jul 2010
    18
    0
    0
    Sterkte Suze!

Bij mij passen mijn broeken ook nog wel, maar merk dat in de middag mijn darmen flink op gaan zetten, dus dan lijk ik al bijna 6 maanden zwanger ;)

Hoop voorlopig nog even vooruit te kunnen met mijn eigen kleding....

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat grappig om al jullie ervaringen en kwaaltjes te lezen :) Ik heb eigenlijk nog niet echt ergens last van.. gister was ik wel wat misselijk overdag maar ik weet niet of het nu door de zwangerschap komt op door iets anders. Verder heb ik geen moeite met mijn kleding, geurtjes of eten.. Alleen mijn borsten.. auw! Bij aanraking doen ze flink pijn. Ik mag 26 september naar de vk toe voor een echo, ben benieuwd of ze dan een mooi kloppend hartje zien als alles goed blijft gaan!

Ik ben trouwens 28 jaar, zwanger van ons 1e kindje, en waarschijnlijk uitgerekend op 15 mei 2016. De datum dat ik 1 jaar getrouwd ben haha!

8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Suze veel sterkte!

9. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Ik ben ook in mei uitgerekend:) waarschijnlijk ben ik nu 6 weken en 3 dagen weet het niet helemaal zeker!! Ik heb 16 oktober mn termijn echo kon niet eerder

10. Renske1988

13 sep 2015
    14
    0
    0
    Roosendaal
    Hallo allemaal,

Ik kom me ook even voorstellen :).. Ik ben 26 jaar oud, uitgerekend op 3 mei 2016 en heb al een dochtertje die volgende maand alweer 2 jaar word.

Vorige week dinsdag heb ik al een echo gehad vanwege 2 avonden bloedverlies met stolsels. Ik zag het toen eigenlijk somber in, maar gelukkig liet de echo al een kloppend hartje zien :)! Wel was er dus ook te zien dat er bloed en een aantal stolsels in m'n baarmoeder zitten, die er dus niet in horen te zitten :(. Het blijft dus nog een tijdje onzeker hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.

Ik ben vanochtend voor de intake geweest bij de verloskundige en kreeg weer een echo. Gelukkig weer een kloppend hartje te zien en al een klein ini mini beebje :D. Het bloed zat er ook nog helaas, dus het blijft afwachten wat dit gaat doen. Ik mag nu over 2 weken weer terug voor een echo.

Suze, veel sterkte gewenst!

11. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom renske,

fijn dat het zo goed in de gaten gehouden wordt! spannend, hopelijk een goed verloop verder

12. beccie85

beccie85 Nieuw lid

14 sep 2015
    3
    0
    0
    Zeist
    Hoi allemaal!

superblij dat in me nu ook bij jullie mag voegen!
    Ben de trotse mama van twee heerlijke Jongens van 3 en 1,5 (Aug 2012 en maart 2014) en we hopen half mei ons 3e wonder te mogen verwelkomen.
    Heb 1oktober de 1e afspraak bij de vk. Gelukkig gaan we voor die tijd nog even op vakantie, gaat de tijd wat sneller.
    Vanmiddag bezoek gehad van moeders voor moeders. Vond t toch weer spannend, maar ook bij haar een positieve test. wordt langzaamaan heel echt weer.
    Nu maar eens bedenken hoe we het goede nieuws aan familie en vrienden gaan vertellen. jullie al enig idee?

Liefs,

13. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pffffffffff Tsjonge jonge, heb vreselijk last van die hormonen. Ben flink chagrijnig en het huilen staat me nader dan het lachen.
    Savonds rond een uur of 8 ben in doodmoe.
    Ik weet niet meer wie het vroeg maar de gemberpillen en seabands die mij goed helpen de misselijkheid te onderdrukken kan je kopen bij de wat uitgebreidere drogisterijen en de tuinen.

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Suze Hoe gaat het met jou????

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat spannend voor jou ook Renske! Oei, en dan nog 2 weken wachten op de volgende echo, dat wordt wel extra spannend natuurlijk!

Wat lief, al jullie reacties zeg. Alhoewel het niets veranderd aan de situatie doet het me wel heel goed.
    Mijn hcg wordt morgen opnieuw gemeten. Gister was er dus niets op de echo te zien, wel verdikt baarmoederslijmvlies wat duid op een zwangerschap maar geen vruchtje. Omdat mijn hcg maar 500 was, en ik veel bloed en stolsels verlies kan het bijna niet anders dan dat ik een miskraam heb. Ook zeker omdat er geen vruchtje te zien was op de echo. Morgen gaan we opnieuw bloed prikken, dus als het hcg dan nog verder is gezakt dan weten we zeker dat het een mk is.
    Ik heb gister echt flink zitten janken, en ml is ook echt van slag. We waren er allebei zo blij mee, en zijn nu zo bang dat het weer zo lang gaat duren voordat het raak is.
    We gaan lekker een weekje weg einde van de maand hebben we besloten.
    Ik hoop eerlijk gezegd dat de mk nu snel doorzet, en mijn hcg snel uit mijn lichaam is, zodat de normale cyclus weer snel op gang komt en we weer door kunnen met onze kinderwens.
    Zolang er hcg in mijn lichaam zit komt mijn normale cyclus namelijk niet op gang.
    Ik heb me ook ziek gemeld voor vandaag, en denk dat ik de rest van de week thuis blijf. Ik heb even tijd nodig om dit een plekje te gaan geven, en daarnaast vind ik het niet fijn om dan steeds op mijn werk naar het toilet te moeten.

Zo, lang verhaal sorry. Ik blijf hier zoiezo meelezen tot woensdag, maar weet eigenlijk al dat ik dan afscheid van jullie ga nemen.

16. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    dikke digitale knuff voor jou suze, goed dat je aan je zelf denkt!

17. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Lieve Suze,

Van mij krijg je ook een hele dikke knuffel meid. Morgen dus meer duidelijkheid. Dan hopen dat je lichaam het zelf snel oplost.
    Zo belangrijk, luister vooral nu heel goed naar je gevoel en naar je lijf. Even de tijd voor jezelf nemen is nu zo belangrijk!
    Sterkte

18. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Hoi lieve allemaal! Ik ga zometeen even alle berichtjes hier doorlezen want ik ben superbenieuwd wie er nog meer uitgerekend zijn in mei 2016 :) ik denk dat ik op 9 mei uitgerekend ben, maar heb over twee weken de eerste echo dus dan weet ik meer!

Voor mij is het de eerste zwangerschap en ik ben de hele dag aan het stuiteren van de adrenaline. Dit is nu al het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt :D

19. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Ik heb even bijgelezen, allereerst Suze, wat een vervelend verhaal. Ik wens jullie heel veel sterkte :(

Ik zou heel graag op het lijstje willen, maar er is een probleempje. Ik heb geen flauw idee wanneer ik uitgerekend ben!! Volgens het rekenmodel zou de bevruchting op/rond de 18e hebben moeten plaatsvinden (laatste ongi begon op 3 augustus - cyclus van 30 dagen). Het probleem is alleen dat ik toen zonder manlief op vakantie was... bevruchting moet hebben plaatsgevonden voor de 14e of na de 24ste. Over twee weken heb ik een echo dus ik wacht dat maar even af haha.

20. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Spannend baanaanaa,

Welkom hier!

Ik weet natuurlijk niet wanneer jullie "geklust" hebben maar sperma blijft een aantal dagen goed bewaard in de baarmoeder :) dus als jullie gemeenschap hebben gehad tot zo'n 5 dagen terug voor je eisprong zou je daardoor toch zwanger kunnen raken :) ik ben zelf nu ook zwanger in ronde 1 terwijl wij totaal nog niet druk bezig waren om zwanger te worden ( maar 3x geklust in de hele maand). Wij zijn dus erg (blij) verrast dat het in 1x raak is.

Deel Deze Pagina