Alle nieuwe meiden van harte welkom! Hier heel moe en ook vooral erg misselijk de hele dag Door. Ik heb recept gehad van vk maar tot nu toe moet ik elke keer werken als de apotheek open is. En sochtends gaat me niet lukken. Hoe rustiger ik opstart Hoe beter het gaat met mn misselijkheid dus ga morgen de pilletjes maar halen en hopen dat het aanslaat
Een prachtige echo en een mooi kloppend hartje zou volgens m'n eigen berekening nu 7 weken zijn, volgens de meting bij de gyn 6 weken en 3 dagen. Mag 29 september weer komen
Ik heb op het begin hele erge buikpijn gehad. Eerste week elke dag.. Na een week om de 2dagen en nu al 4dagen nergens last van. Dit was eigenlijk ook het enigste kwaaltje wat ik had. Nu heb ik nergens last van. Niet moe, niet misselijk, geen gevoelige Borsten. Ik houd het zo nog wel 7,5maand vol hihi. Nog dames die eigenlijk helemaal geen kwaaltjes hebben?
gefeliciteerd sterretje! ach die paar dagen extra kom je wel door toch hier pijn onder in mn rug, heb 2 x zwangerschapsischias gehad.. en bekkenklachten, maar das naar mijn idee nu nog veels te vroeg.. vorige keer begon dat met 16 weken. lekker misselijk.. niet spugen gelukkig, als ik elke keer maar een klein beetje eet, dan is het wel goed vol te houden..
Goede middag meiden Jeetje er wordt al veel gekletst hier zeg, kan het bijna niet bijhouden met lezen . Hier af en toe misselijk, savonds honger en wat krampjes/steekjes in mijn buik. Net of je buik wat begint op te rekken of zo. Kan mijn broeken (niet allemaal) gewoon nog aan, en hopelijk blijft dat nog even zo al ben ik wel een type wat altijd in een strakke jeans loop dus daar merk je ook wel snel aan als de knoop of riem op je buik begint te drukken. We zien het wel, en anders komt de doos met zwangerschaps jeans wat sneller van zolder. Maar eerst de echo van 2 oktober jeetje wat spannend allemaal zeg. Als die echo goed is gaan we het een week later aan broers zus en ouders vertellen.
Leuk ik heb ook 2 okt mijn echo, ben zoooooo benieuwd en kan het ook nog amper bevatten . Dat willen blijven testen herken ik gelijk. Ik heb niks meer in huis en heb me voorgenomen om volgende week zaterdag nog 1 keer een digitale test te doen. Heel gek want met mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet. Toen dacht ik oke een positieve test en klaar heb ook niet doorgetets of iets.
Sterretje, gefeliciteerd! Super goed nieuws! Hebben er hier nog meer meiden op 28 september de eerste echo?? Qua pijntjes enzo heb ik ook weinig last! Voel me daar erg gezegend mee... niet misselijk, niet echt heel moe. Enige is, nu al enorm opgezwollen en gevoelige borsten maar dat vind ik dus helemaal niet erg
Gefeliciteerd sterretje met de mooie echo! Zelf heb ik 7 oktober de intake bij de verloskundige en ook krijg ik dan meteen een echo. Met de kwaaltjes valt het nog mee. Af en toe met vlagen wat misselijk en wel heel erg moe vooral in de avond. En mijn borsten zijn wat groter. Hebben jullie dat ook dat je af en toe wat kleine plopjes/steekjes voelt in je onderbuik. Dit gevoel herken ik niet van mijn vorige zwangerschappen.
Mooi nieuws sterretje! Lekker na genieten van je echo Welkom alle nieuwe zwangere Pff wat voel ik me oud als ik door het lijstje kijk hihihi Wij hebben 5 oktober onze echo en daarna de intake bij de vk. Erg spannend en wat is wachten vervelend Kwaaltjes pff jep hier ook. Vanaf de innesteling (tenminste ik denk bijna zeker te zijn dat ik die gevoelt heb op 3 september) komen er puistjes op mijn gezicht.. Echt nooit puistjes gehad en nu zit ik voor mijn gevoel onder ( wel wat overdreven als ik in de spiegel kijk valt het nog mee gelukkig) misselijk met flinke vlagen de hele dag door, mijn baarmoeder voelt wat opgezet, mijn darmen liggen overhoop, sommige dagen flinke hoofdpijn en moe, moe, moe... Komt de hele dag echt niets uit me... Hangen, hangen en nog meer hangen... Op bed, op de bank heen en weer aan het hobbelen slapen lukt niet of hele korte stukjes, veel levendige dromen... En dan mijn blaas, die staat de hele dag op knappen lijkt wel... Kan blijven lopen... En testdrang... Ja ook zeer bekend mee.... Blijft zo'n onzekere tijd die eerste maanden...Het is nog even flink aftellen al lijken de dagen te kruipen... Het is voor het goede doel
Hallo dames, Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad met 7w3d en ik mag mij officieel melden! De echo was een enorme shock, we zagen namelijk twee hartjes kloppen! Ik ben 34, op 1 mei uitgerekend en dit worden mijn eerste kindjes! Ik vind het echt heel spannend allemaal. Qua kwaaltjes heb ik het echt zwaar, ik ben de hele dag continue misselijk en zo moe, ik kan niet eens meer zelf boodschappen doen. Ik ga mijn best doen om aan te sluiten, ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap!
Spannend hummeltje. Kijk er erg naar uit naar die eerste echo, denk dat de meeste onzekerheid dan weg is. Het heeft best wel even geduurd voordat ik zwanger was, dus hoop het zoooo. En ook voor iedereen hier!! Ik heb ook geen testen meer haha, dus wil proberen er van af te blijven. Gelukkig gaan wij morgen op vakantie dus dat maak het wat makkelijker. Des te sneller is het 2 okt haha. Wow madivi 2 hartjes, wat speciaal. Gefeliciteerd!! Qua kwaaltjes valt het hier mee, gelukkig niet misselijk, alleen af en toe buikpijn en totaal geen eetlust, mijn darmen blijven soms rommelen en erg gevoelige borsten. Maar als het zo blijft, ik teken er voor!! Leuk om zo te kletsen met andere mei mama's!!
Dankjewel lucifer30. Wij gaan naar New York! Ik vind het ook wel spannend om morgen te gaan vliegen, maar aan de andere kant nu kan het nog. Als er een kleintje is natuurlijk ook, maar wellicht niet naar New York haha. Deze trip stond al op de planning namelijk, toen wij 1 jaar bezig waren hebben wij dit geboekt. Nooit gedacht of gedurfd te hopen dat het de 1e ronde met clomid meteen raak zou zijn. Dus nu gaan we stiekem met zijn drietjes haha. Vliegen andere dames weleens tijdens bv een vorige zwangerschap?
Hoi meiden, Ik ben inmiddels een week overtijd, en nog niet ongesteld. Ik ga er vanuit dat er een beebje in m'n buik zit. Heb steeds zere borsten en moet zo vaak naar de wc! Testen heb ik nog niet gedaan, want die moet ik nog even kopen. Ik denk dat we zaterdag een testje wagen
Bedankt voor de felicitaties! Eemse333, wat leuk, heel veel plezier gewenst samen! De tijd vliegt daar vast voorbij en dan al je echo! Hopelijk kom je de trip kwaaltjes vrij door! Sammie, spannend hoor!