Baanaanaa en DitBenIk, wat leuk om te lezen. Ik ben zelf geadopteerd dus weet niet of het voorkomt in mijn familie helaas! Ik ben nog steeds beetje geschokt (googlen naar tweeling buiken is geen geruststellend idee haha). Lietjuh, wat enorm spannend, ik hoop dat je lichaam eea met het tweede vruchtje zelf goed oplost (ik las ergens dat dat best veel voorkomt)!
Gefeliciteerd lietjuh! En wat spannend zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal overdonderd bent door zo'n mooie echo! Wat je vragen betreft, ik zou even bellen of een afspraak maken voor je vragen naar je vk. Lijkt me heel logisch dat je ineens met een berg vragen zit en die pas bedenkt als je buiten staat. Met vragen/zorgen moet je niet blijven rond lopen hoor, daar zijn ze tenslotte ook voor Ik mag ook rond de 7 weken komen voor de eerste echo ivm voorgeschiedenis. Het zal dus een beetje per persoon verschillen.
Wat goed al die kloppende hartjes. En na de eerste twijfel vorige week doe ik nu echt mee als tweeling mama. Ook bij ons twee hartjes. Inmiddels is de ergste shock voorbij en zijn we er eigenlijk wel heel blij mee
Hai dames, ik ben Charlie, 32 jaar en net zwanger van ons vierde kindje. Ook al heb ik het al drie keer eerder meegemaakt, het blijft toch wel een beetje spannend. Vind die eerste weken nooit zo leuk, blijf me toch wat afvragen of het allemaal goed gaat en daarnaast willen we het echt tot de termijnecho (10-12 wk) voor ons zelf houden. Klachten had ik de vorige zwangerschappen amper, althans in het begin. Echter merkte ik vandaag dat ik menstruatiepijn had. Paar keer gecheckt op toilet, toch beetje bang dat het misgaat maar vooralsnog alles oké. Is dit herkenbaar, beetje buik/rugpijn? Verder wel erg positieve testen die goed oplopen.
Wat fijn al die goede echo's! Zelf maak ik me zorgen vorige week een beetje roze afscheiding. Sinds vanmiddag bloed na het plassen! Het voelt nog niet als een mk en ik heb de verloskundige gebeld die zei dat het vaker is. Eerder heb ik 2x een mk gehad. De schrik zit er dus wel in! Hopenlijk is het ons gegunt en blijft dit kindje zitten! 😔
Charlie, gefeliciteerd en ja is herkenbaar. Dat heb ik ook. Enjoyce, wat een vervelend bericht. Ik ga voor je duimen dat alles nog goed zal gaan. zj84, wat leuk! Gefeliciteerd, prachtig toch om 2 kindjes op de wereld te zetten. dubbel geluk
Helaas nu veel bloedverlies, het lijkt erop dat ik toch een mk krijg. Ik mag zo weg voor een echo, maar ga ervanuit dat het niet goed zit. Helaas!
Ah Enjoyce wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte meis. En laat even weten wat er op de echo nog te zien was. Dikke digitale knuffel
Enjoyce heel veel sterkte. Ik voel mij nog steeds goed vergeleken met de de vorige keer. verloor ik ook te veel bloed en bleek het met de eerste zwangerschaps echo ook niet goed te zijn. Nu ben ik niet moe soms een beetje last van mijn buik en een opgeblazen gevoel. we moeten nog een week wachten op de eerste zwangerschaps echo en dat vinden we eigenlijk best wel spannend. ik heb twee gevoelens met de hoop dat het goed is. En aan de andere kant dat het weer niet goed is en dat mijn lichaam het weer niet aangeeft. dus nog 1 weekje in spanning afwachten en dan hebben we eind van de dag een echo liefs Roelien
sterkte enjoyce! spannend het roelien81.... ik heb ook graag een beetje meer zekerheid laat het maar snel volgende week zijn een beetje afleiding zoeken? hier 2 kids over de vloer.. afleiding genoeg haha...
Sterkte enjoyce! Hopelijk heb je toch nog een goede echo! Gefeliciteerd voor de dames met een goede echo! Hebben veel van jullie het nieuws al aan vrienden en familie verteld? Wij wachten er nog even mee, eerst een goede echo afwachten. Ook onze andere 2 kinderen weten van niks... Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren!
Fijn om te lezen dat meerderen dat hebben, licht buik/rug pijn. Vandaag is het overigens weer weggetrokken. @enjoyce, sterkte.. @Roelien, spannnend. Hopelijk is alles gewoon goed. @mamakimmie: wij willen echt eerst een goede echo afwachten, tot die tijd houden we het voor onszelf (al is dat best lastig )
Heel veel sterkte enjoyce. Ik duim voor je. Mamakimmie: Wij hebben het nog aan niemand verteld. Nouja de manager op het werk van mijn vriend weet het sinds gisteren voor geval dat er iets is, dat mijn vriend weg kan van zijn werk of thuis kan werken Mijn ouders zijn op vakantie tot ong. 18 oktober. Dat is tot ong. 2 weken na mijn eerste echo. Tot die tijd willen we het stil proberen te houden voor iedereen. Ik moet wel zeggen dat ik dat erg moeilijk vind. Heb echt moeite mijn mond te houden als ze bellen vind het zo'n spannende en onzekere tijd. Bij mijn andere 2 zwangerschappen ( beide ongepland) wist mijn zus het als eerste. 2x eigenlijk door toeval en heb ik het mijn ouders dus ook vrijwel direct verteld. Daar was ik eigenlijk erg blij mee omdat ik er veel steun aan heb gehad toen het niet goed ging en ik er beide keren alleen voor stond.
Hallo meiden, Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Ik ga morgen nog eens testen met een CB. Ik zit in de eerste ronde en heb dus geen idee wat mijn cyclus is. Maar als mijn berekening goed is, zal ik eind mei uitgerekend zijn. Bij de hercontrole van mijn eerste bevalling heeft de gyn gezegd dat ik de eerste echo in het ziekenhuis zou krijgen, maar ik heb nu nog niet gebeld. Doe ik volgende week of over 2 weken.
Bedankt dat je het vraagt missm85 Helaas, was het voor mij geen goed nieuws. Mijn lichaam is de zwangerschap aan het afbreken. Ik heb helaas weer een mk😔 Ik blijf positief, bij ons zoontje is het uiteindelijk ook goed gekomen. Niet leuk maar ik doe het er maar mee...
He niet leuk!! Ik hoop dat je gauw weer schoon bent en spoedig een gezonde zwangerschap mag hebben.. Kom je het dan nog even melden hier? Digi knuffel