Gisteren de eerste echo gehad, voor nu klopt t precies met uitgerekende datum maar over 2 weken nog een echo. Mooi kloppend hartje gezien blijft bijzonder!
Wat fijn Noah, lijkt me zo bijzonder!! Ik doe ook mee aan moeders voor moeders, al een week. Ik vind het wel erg mooi dat ik mee kan en mag doen Ik breng de flessen wel naar het depot, hij staat achter een gebouw op een parkeerplaats. Gisteravond was het helemaal donker dus ik verwacht dat niemand me heeft herkend Trouwens, ik had de zwangerschapstest gedaan die de informatrice mee had genomen, en omdat hij zo duidelijk was met 5w3d mocht ik al meteen mee gaan doen. Ze zei zelfs dat ze zeker wist dat ik verder was, 6-7 weken omdat de test zo duidelijk was. Dat vond ik best vreemd.. maar goed, we zullen het zaterdag wel te horen krijgen.
Gefeliciteerd Noah! Ik mag maandag om 9:00, probeer er niet teveel aan te denken want dan ga ik mezelf helemaal zenuwachtig zitten maken... Ditbenik, jij zaterdag! Spannend!
Gefeliciteerd Noah! Ik zit zelf te twijfelen of ik me zal aanmelden bij mvm. Ik vind het best een vreemd gevoel dat je al gaat inzamelen terwijl je nog niet eens weet of het allemaal een beetje goed zit. Misschien komt dat omdat ik enkel miskramen heb meegemaakt en daardoor zelf veel meer afwachtend ben. En nog niet het idee heb dat ik nu al echt zwanger ben. Denk dat, dat besef pas echt doordringt rond de tijd dat we het aan de eerste mensen (ouders) om ons heen gaan vertellen of misschien zelfs pas na de 12 weken als we het ook tegen de rest vertellen. Hoe is dat gevoel voor jullie?
Gefeliciteerd Noah, altijd bijzonder om zo'n kloppend hartje te zien. Ik was de vorige keer ook zo zenuwachtig voor de eerste echo. Was toch bang dat het hartje misschien niet zou kloppen en die angst heb ik nu ook weer. Maar goed, ik moet nog 3 weken wachten. Ik heb me ook aangemeld voor moeder voor moeders. Heb dit de vorige keer niet gedaan, toen was het voor mij natuurlijk ook allemaal nieuw. Ik heb nog geen contact gehad met de informatrice.
Dat gevoel snap ik wel Fenne, en ik kan me goed voorstellen dat je nu nog wat afwachtend bent ivm je miskramen. Ik zelf voelde toen ook vrij weinig (nog nog steeds niet veel kwaaltjes/symptomen), maar het hormoon zat al volop in mijn systeem. Zelfs al weet ik niet hoe het gaat verlopen, ik vind het toch heel mooi dat ik evengoed mensen kan helpen door alleen mijn urine op te vangen en af te staan. Alle beetjes die ik inzamel helpen, al is het maar voor een paar weken
Kwaaltjes heb ik zeker al hihi en 2 knallers van testen (kv en action) waarbij de test en controle streep even donker zijn. Met de hormonen zal het denk ik nog wel goed zitten. Ik ben zo onzeker dat de testdrang naar "schijn" veiligheid nog steeds niet weg is (al mag ik echt niet meer testen want donkerder kunnen ze gewoon niet worden) Mijn gevoelens, gedachten en emoties daarintegen vliegen werkelijk alle kanten op. Het ene moment loop ik rond met een grote glimlach het andere moment overheersen allerlei angsten en onzekerheden.... Maar ik vind mvm wel een mooi doel en het kost me geen enkele moeite. Dus zou rationeel niet weten waarom ik niet mee zou doen.... Ik ben alleen nog niet op het roze wolkje aangekomen
Hey meiden, Sommige van jullie weten dat ik in het begin mee schreef in het topic, ik was er even een tijdje tussen uit omdat ik door sommige verhalen erg onzeker werd. Gister heb ik mijn eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien, veel onzekerheid is nu al afgenomen dus wil ik weer gezellig met jullie mee kletsen.
Fenne Dat kan ik me wel voorstellen ja, gewoon rustig op je gemak doen totdat je voelt dat je er klaar voor bent. Dikke knuffel! Welkom terug Smurfin!! Erg fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!!Ik kan me goed voorstellen dat je eventjes wat afstand hebt genomen. Ik ben dol gelukkig dat ik zwanger ben, maar die roze wolk is bij mij nog niet echt te bekennen. Vooral omdat ik bang ben dat ik zaterdag geen kloppend hartje zal zien.. jeetje wat vind ik dit allemaal spannend. Dat het maar snel zaterdag is
Dank je Ditbenik, ja dat begrijp ik. Ik was ook zo bang of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn, of dat het niet zou leven etc. Van alles spookt er door je heen de eerste weken door het topic en vele verhalen en onderschriften werd ik alleen maar gekker. Ik zou eigenlijk pas 6 oktober mijn eerste echo krijgen, maar ik was zo gestrest en daarbij heb ik ook een vervelende geschiedenis gehad wat betreft een mk. Maar de praktijk waar ik zit kwam met het verhaal dat ze niet eerder een echo maakte ze vertelde dat wanneer er een kloppend hartje te zien zou zijn dit de volgende dag weer anders kon zijn. Dus ik had de echo bij een pretecho centrum geboekt, de echoscopiste vertelde dat er nu nog maar 3% kans was dat er iets mis zou gaan dus een raar verhaal van mijn verloskundige. Gelukkig is het bijna zaterdag en ik zal voor je duimen dat jij ook een mooi hartje zult zien!
Heel veel sterkte Babs! En wat herkenbaar dat je nog niet echt blij durft te zij . Vooral als de kwaaltjes even wat minder zijn, komt meteen weer die onzekerheid. Merk dat als ik een drukke werkdag heb, ik minder last heb van kwaaltjes en op een vrije dag ik de hele dag toch wel lichtjes misselijk ben. Nog 2 weken wachten tot de eerste echo.
Baby's verwacht mei 2016 1 mei 2016 Molensteen - 31 jaar - 2e kindje elisah83 - 31 jaar - 2e kindje Madivi - 34 jaar - 1e kindje Lietjuh - 4e kindje 2 mei 2016 mich18 - 24 jaar - 3e kindje Smurfin90 - 25 jaar - 1e kindje 3 mei 2016 noah1 - 2e kindje Renske1988 - 27 jaar - 2e kindje 5 mei 2016 zj84 - 31 jaar - 2e kindje tilburg - 31 jaar - 1e kindje 6 mei 2016 Weer - 31 jaar - 2e kindje 7 mei 2016 roelien81 - 4e kindje Kyra321 - 2e kindje MamaenMini - 2e kindje 8 mei 2016 Marlo - 29 jaar - 3e kindje Missm85 - 32 jaar - 1e kindje Sterretje31 32 jaar - 1e kindje 9 mei 2016 Baanaanaa - 28 jaar - 1e kindje 10 mei 2016 Chrisje1981 3e kindje 12 mei 2016 Cherubin - 27 jaar - 1e kindje Sarah123 - 26 jaar - 1e kindje 13 mei 2016 Sammie1 - 25 jaar - 3e kindje 15 mei 2016 DitBenik - 28 jaar - 1e kindje 16 mei 2016 AnneRose 2e kindje Joyskuh - 30 Jaar - 3e Kindje, waarvan 1* me83 - 1e kindje vissertje84 - 30 jaar - 3e kindje KimmyCalypso - 31 jaar - 1e kindje 17 mei 2016 Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje 18 Mei 2016 Typje - 29 Jaar- 2e Kindje Lucifer30 - 30 jaar - 2e kindje 19 mei 2016 Wiella - 29 jaar - 2e kindje 21 mei 2016 Fenne34 - 34 jaar - 1e kindje Mamakimmie - 29 jaar - 3e kindje 22 mei 2016 Hummeltje1 - 32 jaar - 2e kindje Nonne - 27 jaar - 1e kindje Elsa86 - 2e kindje 23 mei 2016 Sp93 27 mei 2016 Wiskagirl 29 mei 2016 Charlie - 4e kindje
super al die goede berichten over de kloppende hartjes, hier nog 8 dagen geduld... zijn jullie allemaal met jullie partners naar de eerste afspraak geweest? ik moet alleen volgende week, hij kan niet zomaar vrij krijgen is het bij de eerste keer ook gelijk bloedprikken? of is het bij elke vk weer anders...?
Dank je Weer! Ik had gelukkig mijn partner bij me, inwendige echo vond ik persoonlijk een wat nare ervaring dus heb gister ook niet echt kunnen genieten maar was enorm blij dat het met het kindje goed gaat. Ik denk dat het voor je partner ook wel bijzonder zal zijn? Bloedprikken deden ze bij mij niet bij de intake, maar kreeg wel een verwijsbrief naar het ziekenhuis dit moet ik sowieso voor het volgende gesprek gedaan hebben want dan wou ze de resultaten bespreken.
Mijn man gaat wel mee naar de afspraak zaterdag Voor hem wordt het dan denk ik pas wat 'echter'. Ik heb geen idee wanneer ze bij mij bloed gaan prikken en of ze dat überhaupt gaan doen..? Ik heb er nog niks van gehoord, waarschijnlijk zaterdag tijdens de intake. Mijn concentratie is vandaag trouwens ver te zoeken.. Gelukkig is het rustig op mijn werk vandaag
Mijn partner gaat wel mee naar de eerste echo. Hij vindt dat net zo spannend als ik. Is toch altijd afwachten of het hartje klopt.
Hallo dames vandaag tweede echo gehad! En zelfs een mooi kloppend hartje gehoord!denk dat wij het dan wel bekend gaan maken.. nog meer mensen al bekend gemaakt?
Smurfin90, bedankt voor de update, zou je bij mij willen zetten dat het om een tweeling gaat? Mijn vriend is wel mee geweest naar de eerste echo, dat vond ik wel heel fijn, het is toch heel spannend en als het niet goed zou zijn ook verdrietig. Is er geen vriendin of familie die je mee zou kunnen nemen? Ik heb over een week de tweede echo, dan gaan ze de groei van beide beebjes controleren, toch wel spannend. Heeft iemand ook al last van beginnende bandenpijn? Ik heb soms zo'n pijnlijk trekkend gevoel aan de zijkanten, echt een rotgevoel. Moet zeggen dat al die kwaaltjes me soms best zwaar vallen, heeft al een paar fikse huilbuien opgeleverd...