uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas wel, ik moet zeggen dat ik het al wel aan mijn moeder en beste vriendin heb verteld kon het echt niet meer voor me houden.
    Het is ook wel fijn om met hun er over te kunnen praten.

Vanmiddag wil ik toch een cb digital doen, ben benieuwd wat die aangeeft.
    Heb eigenlijk alleen dinsdag getest met 2 action testen de eerste alleen en de 2e samen met mijn man omdat hij mij niet geloofde haha!
    Maar ik ben nu toch ook wel benieuwd maar een digitale!

2. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Oh ja nog even geduld idd met schreeuwen.
    Heb buiten mij man alleen me beste vriendin verteld vd zwangerschap.
    Vind t ookwel fijn om het tegen iemand te kunnen vertellen buiten me man.

Volgende week begint het drukke normale leventje weer, kindjes naar en van school halen/ brengen en weer werken, dan gaat het vast sneller dan nu in de relax modus.

3. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Oh ik heb trouwens alleen maar de cb digitaal gedaan in gran canaria, daar was niets anders voor handen.

Zou ik nog een ' normale test doen'
    ( zenuwpees :p)

4. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja lastig soms he om je mond te houden, hier weet nog niemand t verder (behalve vriendlief) ..
    Die krampen heb ik niet zo, alleen maandagavond heel erg (dacht toen dat ik ongesteld zou worden) en volgende dag positieve test:) alleen moe! Nog 3 dagen werken helaas..

5. madeliefjeee

26 aug 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon het niet laten, toch maar een afspraak gemaakt bij de vk ☺. 28 sept. Eerste echo. Ben zo benieuwd.

6. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Oh spannend, dat duurt ook nog eventjes.

Had toch nog maar eventjes een gewone zw test gedaan, een mooi heldere streep :)

7. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!

Ik had me dinsdag nog ingeschreven bij een verloskundige die eerdaags hun praktijk gaan openen, maar de dames hebben geloof ik nog niet zo lang hun diploma en ze hebben zelf geen kinderen.
    Ik had mij ingeschreven omdat een van de dames uit de zelfde streek komt als ik dat is toch ruim 2 uren rijden vanaf hier en dat voelde goed maar de rest staat me tegen.
    Wil nu toch maar gewoon naar de praktijk in mijn dorp, waar de dames al wat langer in het vak zitten en zelf ook kleine hummeltjes hebben.

Heb de cb ook gedaan, toch leuk om te zien dat die ook positief is 2-3 weken dus het klopt helemaal! :)

8. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Oh dat is wel ver rijden ook 2 uur?
    Als ik jou was zou ik idd ook kiezen voor de praktijk in je eigen dorp.
    Hier mag je gelijk al bellen en zelf voor 6 wk ivm intake op de 8 ste week en echo.

Gek dat het zo verschilt per praktijk.
    Ik ga alleen niet thuis bevallen en heb 8 sept een afspraak met mij mdl arts in het Z-H, dan gaan we verder een plan maken hoe we alles gaan doen. Ik moet namelijk na verloop van tijd nr de gyn overstappen ivm chronische ziekte.

9. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag in het ziekenhuis willen bevallen, lijkt me een stuk prettiger moet alleen kijken welke ziekenhuis.
    Als je daar überhaupt tussen mag kiezen, geen flauw idee kom eigenlijk nooit bij dokters, ziekenhuizen etc. Weet ook niet echt wat ik allemaal in mijn zorg pakket heb zitten, denk dat ik hem in januari wel mag gaan aanpassen.

Onee die kliniek zit niet op 2 uren rijden, ik kom van de andere kant van het land en toevallig kwam die verloskundige uit de zelfde regio en is deze week ook hier heen komen wonen dus dan heb je samen toch al een connectie, die kliniek is 20 minuten rijden vanaf ons.
    Maarja in ons dorp zit er dus ook gewoon een en daar werken dames die al wat langer in het vak zitten en zelf kinderen hebben dat vind ik toch wel wat prettiger eigenlijk.

Lijkt me vervelend dat je uit eindelijk bij de gyn moet lopen of valt dat mee?

10. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend madeliefjeee!! Nog even wachten, dat duurt dan nog zo lang he.. Ik ga maandag ook es bellen!

11. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Goedemorgen allemaal,
    Als eerste, van harte gefeliciteerd!!! Er groeit een wondertje in je buik!

Graag wil ik met jullie meekletsen :)
    4 mei ben ik uitgerekend dus we zitten allemaal erg dicht bij elkaar ;)

Doordat ik 3 vroege miskramen heb gehad, gebruik ik sinds het moment dat ik positief heb getest progesteron. Hopelijk hebben we nu geluk en mag dit wondertje bij ons blijven.

12. Tilburg

Tilburg Actief lid

27 aug 2015
    213
    60
    28
    Vrouw
    Tilburg
    Hoi sterretje31

Welkom.
    We zijn dezelfde dag uitgerekend :)
    Ik hoop dat je jullie wondertje in mei mogen begroeten

13. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Dat hoop ik ook voor ons allemaal ;)

Ik heb trouwens 17 september m'n eerste echo bij de gynaecoloog.

14. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    Gefeliciteerd sterretje31!

Laten we hopen dat het nu goed gaat idd! Toi toi toi! We moeten toch proberen om op ons lichaam te vertrouwen en soms dan maar met een beetje hulp. Het gaat gelukkig vele malen wel goed.. kijk maar om je heen wat er rondhuppelt. Maar superspannend blijft het voorlopig nog wel even! Goed dat de meeste van jullie al een vk hebben gezocht. Die kan je ook altijd al helpen als je je even onzeker voelt. En zo'n eerste echo is ook ver weg.. maar nu zit "het" nog iets te goed verstopt om goed te kunnen zien. Ik heb pas 5 oktober mijn eerste echo. Ze maken bij mijn praktijk pas tussen de 10 en 12de week de eerste echo.. geduld is het sleutelwoord! 😅

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Oh wat duurt dat lang Anna love... De vorige keer dat ik zwanger was, kreeg ik met 5 weken al een echo. Puur om te kijken of het op de goede plek zat. Een week later zou er een hartje zichtbaar kunnen zijn, maar helaas verloor ik het toen :(
    Gelukkig wil m'n gynaecoloog me al redelijk vroeg zien...

Hoe voelt iedereen zich vandaag?

16. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom bij de mei club ☺️

17. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom sterretje en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier gaat het goed, voel me steeds gelukkiger worden en begin ook echt te genieten maar tegelijk voel ik ook nog best veel angst. Dat zal iedereen wel hebben denk ik?

18. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Die angst ken ik maar al te goed... Elk toiletbezoek vind ik eng... Dat zal nog wel even zo blijven en ik moet proberen te vertrouwen op m'n lijf en de progesteron. Wat volgens mij nu wel een goed teken is, is dat m'n testen echt heel mooi oplopen. Had dinsdag, 1 dag voor NOD, een heel vaag lijntje en gistermorgen echt een dikke knaltest. Vorige zwangerschappen bleven de lijntjes erg vaag en liepen niet heel mooi op. En daar vertrouw ik nu maar op ;) Oh ja, en vanmorgen nog een CB met weken indicator, stond op 2-3 :)

Voor de rest ben ik de hele dag doodop, af en toe erg misselijk, af en toe duizelig (lijk wel stoned ;) ) en m'n borsten staan op knappen :p de klassieke zwangerschapstekenen, maar ook nog eens de bijwerkingen van de progesteron. Denk dat ik het dubbel op m'n bordje krijg :)

19. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Oja die angst jakkes...
    Wij hadden gister gemeenschap en uh ja dan ben ik weer super bang dat t mis gaat, terwijl dat helemaal geen aanleiding kan zijn voor een mk.

20. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    fijn dat het goed gaat met iedereen. Hier gaat ook alles goed. Nog weinig symptomen. Vind het doodeng. Mijn man is zo enthousiast dat al veel mensen het weten. Ik ben er niet zo blij mee omdat ik het echt eng vind en bang ben dat het alsnog fout gaat ondanks dat de testen knallen. Ik heb wel een zeuren gevoel in mijn onderbuik en bij mijn bekkenbodem.
    Ik ben echt aan het aftellen tot 17 september. ik hoop echt dat we dan al een mooi hartje kunnen zien kloppen.

Deel Deze Pagina