ik voel me erg goed, heb in week 4 en 5 aardige buikkrampen gehad maar nu nergens last meer van kan het tot nu toe en beetje vergelijken met mijn vorige zwangerschap! en hoe voel jij je ? en de rest van de dames? @hummeltje: ik heb even zitten lezen jou berichtjes en ik duim ook voor je
Dankjewel voor jullie reacties. De kramp is er niet minder om geworden, en het bloed verlies ook niet. Het voelt nu hetzelfde als mijn miskraam in juli. En nu maar wachten . Heb trouwens de tampon gelijk verruilt voor een inlegkruisje dank je voor de tip. Ik hou jullie op de hoogte maar ben er eigenlijk zeker van dat het weer niet goed gaat
Hoi meiden... Voor iedereen die zwanger is op dit moment, gefeliciteerd en geniet! Ik durfde lang niet, maar ik ben er nu dan toch. In juni na 6 weken een miskraam gekregen... Maar voor m'n gevoel was het vruchtje al eerder gestopt met groeien. M'n testen waren wel positief maar niet echt een knaller. Vorige maand testte ik vroeg positief, stom want op de dag van mijn menstruatie kreeg ik die ook gewoon... Maar vandaag ben ik eindelijk zeker... Deze maand voelde ik al heel vroeg dat ik zwanger was op een gegeven moment ga je het aan jezelf merken... Anderhalve week geleden en positief. HCG liep op de test niet echt op dus ik had er een hard hoofd in. Een aantal dagen niet getest wel wakker worden en een beetje misselijk zijn... Verschrikkelijk pijnlijke borsten en het zoooo verschrikkelijk koud hebben... Ik heb dus net getest, en zo'n knaller heb ik nog nooit gehad. Een duidelijk positieve test en hopelijk is dit wel een plakker. Ik zou nu, volgens mijn berekening en die van het zh 5w1d zijn. 5 oktober eerste afspraak bij de gynaecoloog... Jeetje ik ben echt euforisch! Voor de meiden waar het helaas niet goed gegaan is deze maand, kop op!!! En een knuffel!
@ Hummeltje: Wat vreselijk spannend om zo lang te moeten wachten . Ik duim ook voor je! Gefeliciteerd aan alle "nieuwe" zwangeren ! Hier weten mijn moeder en haar vriend, mijn beste vriendin en haar vriend en een aantal collega's en manager dat ik zwanger ben. Eigenlijk al meer mensen dan dat ik in 1e instantie het aan wilde vertellen zo vroeg. Volgende week dinsdag hebben we weer een echo en als deze goed is vertellen we het aan de rest van de directe familie. We kijken dan tegen die tijd ook of het goed voelt om het al wereldkundig te gaan maken.
sterkte voor jou hummeltje! gefeliciteerd voor de nieuwe mama's to be hier alles prima, lekker moe.. einde van de dag vooral.. misselijk bij vlagen... en s avonds al een beste buik... pffff... mn dochtertje ( 5) zei vanmorgen mama je buik is wel dik hoor... je lijkt wel een olifant *oeps* leuke complimentjes op de vroege morgen
Hummeltje, sterkte... laat even weten hoe je echo gaat/ging vandaag? Lotje, van harte meid! Geniet van deze periode Bij mij weet bijna iedereen het al... familie, vrienden en collega's. Onze situatie was alleen wel wat anders dan 'normaal', we hebben pas 7 maanden een relatie en dus hadden we de raad/steun van onze omgeving hard nodig
Hier weet nog niemand het. Ik heb bedaht dat ik het fotoboek van de afgelopen vakantie wil maken en dan achterin een kaartje te doen, met zoiets als 'dit jaar met ons vieren, volgend jaar met vijf!' Als het boek af is kijk ik wel even of we het dan gelijk doen, of wachten tot na de eerste echo. Ik moet nog 4! weken wachten voor de echo pffff dat duuurt lang!
Helaas heb ik de echo niet vandaag maar volgende week vrijdag pas. we moeten dus nog een week afwachten al voel ik wel dat het echt niet goed zit. Ben nog geen stolsels verloren, dus we wachten het maar verder af
Heftig roelien!! Dat is echt m'n grootste nachtmerrie heel veel sterkte! Hummeltje kan je niet eerder bellen of heeft dat geen zin? Heftig hoor! Meer meiden die onwijs onzeker zijn en gek worden van t wachten?
Sorry Hummeltje, had niet goed gelezen. Nog een weekje wachten dus... sterkte de komende week. En geef niet op! Je weet vooralsnog niet hoe het afloopt! Dikke knuffel Roelien, heel veel sterkte met het verlies
Hummeltje, wat rot voor je! Hoe gaat het nu? Heel veel sterkte deze spannende uren/dagen! Roelien81, wat een vreselijk naar nieuws, héél veel sterkte gewenst!!! Had je al een vermoeden of was het volledig onverwacht?
Ah wat vreselijk Roelien! Heel veel sterkt met alles!! Herkennen jullie dit ook? Dat je soms ineens kramp in je buik hebt, en dat gevoel had i bij de eerdere zwangerschappen ook als ik dan teveel had gedaan. Maar kan je nu al 'teveel' doen zodat je last krijgt eigenlijk? Ik heb soms ook ineens kramp als ik een onverwachtse beweging maak. En een slaapbeen als ik met mn benen bijv. over elkaar heb gezeten
Ik heb wel snel rugpijn als ik druk ben geweest. En af en toe zeurt het aan de zijkanten en dat gaat door naar mijn bovenbenen. En wat spiertjes die gek doen on mn buik.
Ahhhhhh roelien wat een rot nieuws . Sterkte meis. Was er geen kloppend hartje te zien? Volgens de verloskundige heeft het geen zin om nu een echo te maken omdat ik niet ver genoeg ben om een kloppend hartje te kunnen zien vandaar pas volgende week vrijdag. Ik zou dan ongeveer 6 weken en 5 dagen zijn. Vanmorgen nog wat oud bloed verloren en begin van de middag een beetje helder rood. Nu heb ik het idee dat ik sinds vanmiddag niet echt meer bloed. Ben ook nog niks van een stolsel verloren. Toch blijven die menstruatie achtige krampen. Heb er dus totaal geen vertrouwen meer in.