uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Dames, als ik eraan denk om al zowat voor de eerste echo te moeten stoppen kan ik wel janken :(
    Natuurlijk zou ik kunnen overleggen of ik minder dagen kan, maar alle kinderen komen 2 verschillende dagen per week. Het is dus erg lastig situatie zo. Pff

2. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat is zeker lastig sammie. Ik hoop voor je dat je het zo lang mogelijk vol gaat houden.

Ik heb de hele avond al buikkrampen, net op de wc geen bijzonderheden gezien. Hopenlijk zijn het mijn darmen. Heb wel last van verstopping dus laat het dat aub zijn.

3. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Wat een onzekerheden allemaal he? Zo fijn om te lezen dat iedereen die eigenlijk wel heeft.

Sinaasappelgevoel in de buik heb ik ook en heb er al meerdere over gehoord. Moe, plassen, zere borsten en sjaggie heb ik ook op mijn lijstje. Helaas totaal geen begrip van mijn man voor dat laatste. Ik moet eens een Leuk stukje zien te vinden waar het op 'z'n mans' is uitgelegd :,)

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Er schijnt wel een leuk boek voor te zijn om aan je man te laten lezn. Ben even de naam vergeten.

5. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Goedenavond.
    Hier nog steeds onveranderd. Ik verlies nog steeds roest bruin bloed met vers bloed.
    Had wel het idee dat het vandaag meer was dan de andere dagen, maar nog ssteeds geen stolsels.
    Ik heb ook niet gebeld voor een snelle echo, niet omdat ik vandaag van vanmorgen half 8 tot vanavond kwart over 8 heb gewerkt maar ook omdat ik het gewoon niet trek als ik morgen hoor dat het niet goed is en ik daarna moet werken.
    Ik heb een hele drukke week met overwerk dus kan dat er gewoon niet bin hebben.
    Vrijdag ben ik vrij en mijn vriend ook. Onze zoon gaat vrijdag ochtend naar het k.d.v en wij gaan gelijk door voor de echo.
    Mocht het dan een slechte uitslag zijn kan ik heel de dag thuis gaan zitten snotteren zonder dat iemand daar last van heeft :).

Gisteren voelde ik me echt nog zwanger vandaag weer een stuk minder.
    Ik ga morgen ochtend toch weer een test doen, ben gewoon benieuwd wat hij aangeeft.

6. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gelijk heb je Hummeltje, vandaag is het alweer dinsdag. De dagen gaan snel, het is zo vrijdag.
    Ben benieuwd wat je test gaat aangeven. Sterkte meid.

Hier gast het al beter vannacht vreselijk veel buikkrampen en ik voelde me misselijk. Bleken toch mijn darmen te zijn na een toiletbezoek was het over. Pfffff gelukkig maar. Wat een onzekerheid nog steeds deze periode. Nog 1 weekje wachten en dan mag ik weer een kijkje gaan nemen in mijn buik. Hopenlijk is dan nog steeds alles goed. En ik ben benieuwd wat het 2e vruchtzak gedaan heeft. Spannend nog even

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Indd spannend lietjuh wat het tweede vruchtzakje gedaan heeft.

Vanmorgen weer een test gedaan en wederom knal positief.
    Nu last van felle steken aan de linkerkant van mijn onderbuik, menstruatie achtige krampen.
    Ook wel weer behoorlijk wat (oud) bloed verloren.
    Vandaag weer een drukke dag dus hopelijk kan ik het even van me af zetten.

Fijne dag allemaal

8. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier het zelfde, ik heb het 1x 20w en de andere keer 16 w volgehouden.. nu zelfs na een dag rustig aan doen ( dus niet werken) alweer die zelfde iscias klachten... ik zie mezelf het ook geen weken meer volhouden ( in de zorg) mn leidinggevende is dat betreft heel schappelijk... gezondheid van jezelf en kindje gaan voor!

9. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Hi hummeltje,

Ik las jouw verhaal en wilde toch even reageren.. Ik ben nu 7,2 weken zwanger.. En heb vorige week woensdag een hele dag helder rood bloed verloren & ook echt veel.
    Donderdag en vrijdag oud bloed en zaterdag helemaal gestopt!
    Ik was zeker van een miskraam.. Totdat ik zondag ineens moest spugen.. Ik werd helemaal gek van mezelf en de onzekerheid & heb de verloskundige gebeld.
    Gelukkig mocht ik zelfs op zondag langskomen en daar zag ze een heel mooi hartje kloppen😄..

Er blijkt ook een cyste te zitten en een soort bloedzakje.. Waar waarschijnlijk het bloed vandaan gekomen is.
    Ik was ook geen stolsels verloren.. Jij wel?

Ik hoop dat het bij jou net zo'n verhaal mag zijn! Al blijven de eerste maanden natuurlijk kritiek.. Ik heb nu goede hoop dat dit een sterk kindje is dat lekker blijft zitten!

Sterkte en knuffel!

10. Kyra321

Kyra321 Lid

14 sep 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik heb ook mijn eerste echo gehad en alles zag er goed uit gelukkig! Ze kon het nog niet echt meten omdat ik geen inwendige echo wilde, maar het lijkt erop dat de geschatte datum wel goed zit!

Succes voor iedereen die deze week nog een echo krijgt!

11. voetstap

voetstap Niet meer actief

Ik heb een miskraam

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi kellebel.
    Dank je wel voor je verhaal. Jeetje wat moet jij ook in onzekerheid gezeten hebben en wat fijn dat je dan zulk goed nieuws krijgt. Ben heel blij voor je dat het tot nu toe goed gaat.

Bij mij is het vorige week donderdag rond de middag begonnen nu dus al dag 6.
    Donderdag was het voornamelijk oud maar dacht gelijk dit is een miskraam. Toen ging het over in helder rood + dat ik helemaal (nu nog niet) stolsels verloor.
    Het weekend was het wat minder wat ik verloor maar sinds gisteren weer wat meer. Lijkt nu ook meer op een menstruatie. Niet qua hoeveelheid maar wel qua kleur.
    Ook wordt het zeurende gevoel meer. Krampjes steekjes borellende darmen typisch menstruatie klachten.
    Het enige wat me nog een klein beetje hoop geeft is dat ik nog niks verloren ben maar aan de andere kant moet ik reëel zijn en voel ik gewoon dat het mis is.
    Als vrijdag indd blijkt dat het mis is hoop ik zo snel mogelijk van alles af te zijn

13. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ahhhhh nee niet jij ook.
    Ben je bij de verloskundige geweest?

14. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

@Kyra wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad!
    @Voetstap heel veel sterkte :(

15. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte voetstap!

wat fijn kyra!

krijg je gelijk na eerste echo een zwangerschapsverklaring mee, weten jullie dat>

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik denk dat je die pas mee krijgt bij de intake, want ik heb er tot nu toe nog geen gekregen. Zaterdag 10 oktober heb ik de intake pas.

17. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
  18. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. voetstap

voetstap Niet meer actief

Bij de gyn

Volgende week een echo om te kijken of alles weg is

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @voetstap heel veel sterkte :(!

@hummeltje spannend, je kent jouw lichaam het beste... Als je dat gevoel hebt dan is het vaak ook zo.

@echo volgende week woensdag. Ben benieuwd wat er uit komt. Ik kreeg met 11 weken verklaring.

@werken. Bekkens doen zeer en wat ben ik moe!
    Eerste zwangerschap met 20 weken bekkeninstabiliteit. Liep met krukken. De 2e ging wat beter, omdat ik met bekend maken gelijk de wijk uit ging, dat ging een stuk beter. Wel pijn, maar geen krukken. Ben benieuwd hoe het met de (hopelijk) laatste keer gaat.

Deel Deze Pagina