uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Fenne, tot nu toe heb ik nog niks gemaakt maar van het weekend gaan we uitzoeken bij wie we het laten maken en dan kan je gewoon software downloaden via de site van de aanbieder. Ik denk dat je het dan iedere keer kan opslaan.
    Het lijkt me in ieder geval wel ideaal ook betreft opmaak en kaft, wanneer je dan weet wat het wordt kan je daar ook gelijk wat meer op inspelen.

Over dat veel hier een vroege echo kregen las ik ook wat.
    Ik had 25 augustus een positieve test, was al overtijd en zou eigenlijk pas 6 oktober mijn eerste echo krijgen en dat met voorgeschiedenis.
    Ik was echt extreem onzeker en had daarom een echo geboekt bij een pretecho centrum, ben blij dat ik dat gedaan heb want anders was het echt veelte lang wachten!

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel meiden echt super lief :)

3. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes en sterkte morgen Hummeltje.

4. Renske1988

13 sep 2015
    14
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt voor de fijne reacties, ben zelf erg opgelucht en merk dat ik nu meer ga genieten en het ook echter word. Ik merkte ook dat ik de zwangerschap op afstand hield toen het zo onzeker was. Het blijft voor m'n gevoel tot 12 weken nog onzeker dus zal blij zijn als we die magische grens hebben bereikt ;).

@Lietjuh: idd grappig dat we zo gelijk lopen ;). Ben benieuwd of je nog verschoven word met de datum volgende week.

@hummeltje; veel succes morgen !
    Ook voor de andere dames die morgen een echo hebben. Dat zijn er geloof ik toch best een paar :).

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh oh oh, wat een klein drama vandaag. Mijn kereltje is verkouden en moet heel erg hoesten. Daarbij voelde hij zich erg rot en sliep hij slecht (vannacht, vanochtend etc.) dus daardoor was het een hele hoop werk. Moe moe moe ;)

Ik kan wel 18 uur slapen!

Voor de first-time-mommy's; mensen gaan straks zeggen dat je nog maar flink moet gaan slapen en je straks gebroken nachten krijgt en dat soort cliché-dingen. Ik stoorde mij daar ontzettend aan, echt onwijs. Zo van: ja, nou en? Dat hoort er bij, dat zien we dan wel. Pffff, as if. Maar zo achteraf denk ik: jaaaaa, oh jaaaaaaaa, slaap! Uit mezelf wakker worden heb ik al zeker 2 jaar niet meer gedaan. Hahahaha. Zo irreëel en onwerkelijk.

Soms zou ik mijn kerel gewoon even naar de buurvrouw willen brengen en zeggen: hee, de groetjes :p Doeeeegggg! En dan razendsnel in mijn bed springen!!! Maar de buurvrouw weet het nog niet van nummer twee, dus misschien dat ik die kaart later nog eens op tafel gooi, hahaha.

6. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hummeltje ik wil jou morgen ook heel veel succes wensen! En de rest van de dames die morgen ook een echo hebben.

Joycey, het zou mij ook heel erg pittig lijken om met dit termijn een klein mannetje thuis te hebben.
    Gelukkig kan ik nu mijn rust opzoeken wanneer ik wil, mijn vent zit helaas af en toe wel te klagen die heeft totaal geen inlevingsvermogen.. En mijn werk lijd er helaas ook wel wat onder, ik hoop dat ik snel mijn energie terug vind.
    Wanneer kregen jullie weer wat meer energie bij de vorige zwangerschappen?

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Joycey +1 en dan heb ik nog een nacht terrorist van 6 maanden die tandjes moet krijgen en 1 van bijna 3 die nu pas voor het eerst een nacht heeft doorgeslapen.
    Nachtrust heb ik al een tijdje opgegeven haha.
    Soms pikt mn moeder ze overdag even 2 uur op zodat ik even bij kan tanken. Heb ik wel nodig.
    Ow nu ik het over een kleine meid heb... Ben weer onderweg.

Succes morgen hummeltje!

O ja dagboek. Jouw negen maanden dagboek heb ik, maar die is niet meer te koop (helaas) is wel een nieuwere uitgave van, maar die is lang niet zo mooi en mis ik de vakjes waar ik fotos en brieven enz in kan stoppen.

8. Eefje1984

Eefje1984 Nieuw lid

26 sep 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes straks Hummeltje! ik weet wat je nu doormaakt, ik had bij mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies. Ik hoop zo dat het bij jou wel goed zit!

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel meiden, vindt het super lief van jullie.
    Nog een uurtje en dan weten we meer. Zo is onze knul naar het k.d.v brengen en dan gelijk door.
    Wat zo bizar is, is dat ik sinds gisteren middag niks meer van een spoortje bloed verlies.
    Oh oh wat spannend.

Tot straks xx

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Spannend hummeltje! Hier ook zo dochter wegbrengen en dan alvast rijden, dan ben ik wel een uur te vroeg maar anders zit ik net een kwartier thuis en moet dan gaan rijden. Eet en drink ( als dat lukt) daar wel wat.

Echt iets stoms, ben gewoon helemaal MvM vergeten! Heb maar 2 flessen vol! Dus zet ze maar buiten en hopelijk vinden ze t niet erg! Waa gewoon veel bezoek deze week die niks mogen weten en de flessen herkennen, en s nachts doe ok al niet mee want dan moet t licht aan en ik wil t graag zo donker mogelijk houden.

Ben wel gespannen terwijl ik maandag nog een goede echo had. Ik denk omdat ik gister wel veel krampen had, zit super verstopt maar denk daardoor dat t me onzeker maak.

Heftig al die kleine kids meijntje en joycey! Ik vond eentje van 4 al zwaar!

11. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hier slecht nieuws gehad.
    Op de echo was niks meer te zien van een vruchtzakje oftewel miskraam twee is een feit :(.
    Ben er behoorlijk stuk van, veel meer dan verwacht.
    Nu het advies om aankomende maand over te slaan en alles even op een rijtje te krijgen.
    We mogen terug naar de gynaecoloog als we dat willen omdat er nu twee achter elkaar geweest zijn, maar gaan dat voorlopig niet doen omdat we 4 maanden geleden nog door de mangel geweest zijn en alles goed is. Ook de verloskundige heeft niet zo iets gelijk gaan omdat ook vanmorgen alles qua eierstokken en baarmoeder er goed uit ziet.
    Nu dus even een maandje bijkomen en dan kijken hoe we verder gaan.

Jullie mogen mij dus van de lijst halen.
    Ik wil jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en bevalling toewensen. Geniet van het zwanger zijn, het is immers het mooiste wat je kan overkomen
    Xxx

12. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah nee Hummeltje! Wat naar om te horen! Ik wil je heel veel sterkte wensen, dikke knuf!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh Hummeltje, wat verschrikkelijk naar voor je! Zo erg. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel van mij. Niet dat je er veel aan hebt zo vanaf je beeldscherm maar toch. Ik hoop dat het een volgende keer wel gaat lukken en dat je snel het eerste trimester voorbij bent. Wat een nachtmerrie zeg. Sterkte de komende tijd!

14. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Och hummeltje toch fout... Wat ontzettend verdrietig heel veel sterkte gewenst

15. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hummeltje wat ontzettend erg ze 😞 heel veel sterkte gewenst!

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat naar Hummeltje :( sterkte!

17. Simone1992

2 okt 2015
    20
    54
    13
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ook ik ben in mei 2016 uitgerekend van ons 1e kindje! Gisteren een echo gehad en een mooi hartje gehoord. We zijn gezet op 7 weken en 4 dagen. Dus 14 mei uitgerekend:)

Gefeliciteerd iedereen

18. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte hummeltje

welkom simone1992, gefeliciteerd!

19. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Simone, gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hoi Simone, welkom bij de club :D

Yes, mijn kereltje is niet meer zoveel aan het hoesten! Ik moest er vannacht maar 3 keer voor hem uit om gerust te stellen. Gelukkig is hij nu aan het bijslapen zodat ik ook weer wat gedaan krijg. Ik ben momenteel mijn to-do-lijstje aan het afwerken.

Vanochtend ging de wekker om 7 uur; mijn partner ging de deur uit (ik ben de komende weken vrij op vrijdag) waarbij ik vanuit bed kreunde: oh neeeee, ik kan dit echt niet aan vandaag... Waarbij hij ons kereltje heeft verschoond en in een campingbedje voor de tv heeft gezet met speelgoed en een beker drinken. Zo kon ik een half uurtje langer blijven liggen. Hahahaha.

Halleluja, echtgenoot van het jaar!

Deel Deze Pagina