uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ook! En het lijkt telkens minder te worden, en dat maakt wel onzeker maar had gister nog een goede echo dus zal er wel bij horen allemaal!

Vannacht echt beroerd geslapen dus zo even terug in bed, gelukkig heeft dochter ook gespookt en is ook moe! Geluk haha

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte hummeltje

Moeheid pfff word er gek van... moet deze week naast 5 dagen werken ook de zondag nog een open dag draaien en ze snappen niet dat dat te veel word...

3. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Oké gelukkig ben ik niet de enige.:) word er soms best onzeker van. Maatje hoort erbij zullen we maar zeggen. :)

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Vervelend he! Weten ze t op je werk? Zie dat je zoontje even oud als m'n dochtertje is. Scheelt enkele weken. Vind t zelf ook echt zwaarder om een leuke moeder te zijn terwijl ik alleen wil slapen en spugen. Nu even slapen met d'r. Dan gaan we zo naar de supermarkt en mag ze lekkere dingen uitzoeken 😞 gelukkig heb ik zo'n kind dat echt super blij is met een eigen tros bananen of een eigen net mandarijnen hahaha 😂

5. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Iedereen die slecht nieuws had, veel sterkte :(

Ik ben hier weinig, komt omdat ik eigenlijk niks te melden heb. Behalve dat ik 't vaak heel koud heb en vaak moet plassen heb ik nergens last van. Die eerste weken zijn eigenlijk vrij saai :p Lang wachten op een echo en in tussentijd nog weinig te zien en te merken (bij mij dan).

Genietze allemaal :)

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hoi meiden, wanneer gaan jullie het vertellen en op welke manier?

Ik heb zoveel contact met m'n familie dat ik het liever gewoon nu vertel ipv na de eerste echo (met 11 weken heb ik die). Maar dat is dan weer lastig omdat zij het dan ook voor zich moeten houden voor mijn werk. Iets met korte lijntjes ;)

Ik ben vandaag gewoon erg moe! Heb het gevoel dat mn buik ook al behoorlijk uitsteekt. Hebben jullie dat ook? Mijn man zegt nl dat hij geen verschil ziet haha. Straks ziet mijn omgeving het dus, terwijl we niks gezegd hebben?!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier weet bijna heel de wereld het al. Ik heb vrijwel nooit zin om zulk leuk nieuws geheim te houden. Ik ben er zo blij mee en wil het het liefst direct van de daken schreeuwen. Er zijn maar weinig mensen die het niet weten; zo erg dat ik zelfs niet eens weet wie, want ik heb het een aantal mensen vertelt die héél erg veel roddelen. God mag weten waar het nieuws zo langzamerhand is (Canada ofzo? ;)) En ik heb het op mijn blog gezet; maar behalve ZP-leden heb ik weinig lezers.

Maar met tien weken ga ik een echo op Facebook gooien; of nee, wacht. Ik geef de echo aan mijn kind en maak een foto van beiden en zet die op Facebook :p Dan weet binnen de kortste keren écht heel de wereld het. Daar zitten namelijk ook mensen op, die ik vrijwel nooit spreek. Dan gaat het helemaal als een lopend vuurtje.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik moet zo waanzinnig hard lachen. Ik las hier op het forum iets over een gender reveal party. En ik vroeg mijn partner hoe hij erover dacht. Hij begreep het concept niet zo goed en vroeg of het een feestje was waarbij iedereen met hun broek op de enkels loopt :D

Ik zit hier gewoon te schudden van het lachen; lieve baby, hou je vast; je vader zei weer eens iets grappigs. Ik ben een ontzettende beelddenker en ik zie een afgehuurd zaaltje met slingers en ballonnen en 60 mensen met hun broek op de enkels lopen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

"Hee Kenneth"
    - He Mike, jij hier?
    "Ja, ik zie dat je een man bent"
    - Ja, jij ook man, dat verbaasd me nou niet.
    "Nou man, hartstikke top, fijne avond verder, ik ga verder kijken, laters!"
    - Houdoe!

9. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een weekje niet gekeken en jeetje wat veel berichten alweer zeg ! Had genoeg te lezen :)

@hummeltje ik wens je heel erg veel sterkte, jou tijd komt echt gauw meid.

Ik weet mijn uitgerekende datum nog niet ik hebbover 2 weken de termijn echo (15 okt). Laat jullie weten wanneer ik ben uitgerekend..
    Ben de hele dag door misselijk en vooral vandaag kom bijna niks naar binnen krijgen :(

Wat fijn voor degenen die al een goede echo hebben gehad! :D altijd spannend dat moment!

Ik zal de berichten nu eens wat meer in de gaten houden :) en lekker mee babbelen!

10. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag alweer 10 weken. Het gaat best snel. Dinsdag weer naar ons beebje kijken en dan zien we of nr 2 ook zich verder ontwikkeld heeft. Aftellen dus.

11. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Goedemorgen allemaal!
    Ik merk dat ik steeds meer last krijg van 'avond misselijkheid'
    Ben dan ook zo vreselijk moe, alles doet me pijn en heb last van brandend maagzuur. Moet er ook zo om denken wat ik 's avonds eet en drink... Gisteravond sla en patatjes gegeten, maar die patat lag echt niet lekker. Dat is dan niet meteen erna maar pas later op de avond en vooral als ik in bed lig.
    Maar goed, alles over voor ukkie! ;)

12. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamaenmini ze zijn volledig op de hoogte dat is het erge.

Mijn zoontje is heel lief, maar erg druk. Dus mijn handen aan vol en niet zo makkelijk als jouw dochter zo te lezen...

13. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Wij hebben het alle mensen inmiddels wel verteld die dicht bij ons staan, dinsdag hebben wij weer een echo alleen pas om 20:00u.. Woensdag willen we het dan bekend maken op Facebook en dan weet iedereen het denk ik wel. Als manlief woensdag uit het werk komt gaan we richting het nationale natuurgebied naast ons dorp daar maken wij een foto dat we beiden zitten en ik tussen hem in, een van ons houd dan de echo foto vast waar we naar kijken. De foto maken we dan een een beetje van achter/zijkant snappen jullie het haha?
    Moet alleen even kijken wat we als tekst gaan plaatsen misschien gewoon lekker simpel 'coming soon'.

Ik zag gister een enorme vlek in mijn zomerjas en moest dus wat anders aan, had de winterjas maar van zolder getoverd ik zou hem volgens mij best lang in de winter door kunnen dragen maar de jas is van een verschrikkelijke materiaal waar allemaal pluisjes en haren aan bleven plakken niet echt ideaal was altijd wel 10 minuten aan het plukken voor ik de deur uit kon, eenmaal buiten zag ik nog van alles!
    Gister dus een nieuwe jas gekocht, ben er onwijs blij mee geen positie jas maar ik kan er volgens mij een aardig buikje in krijgen.
    Hopelijk hoef ik hem niet in december al aan de kant te gooien want hij was aardig prijzig.
    Voor volgend jaar zou die ook ideaal zijn met de kleine, vlekken etc veeg ik er zo af!

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja herkenbaar, dat heb ik ook in de avond. Ik merk dat als ik overdag misselijk wordt en ik iets eet en even op de bank ga liggen dat het dan ook wegtrekt.

15. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier Heel erg herkenbaar die avond misselijkheid!
    Heb je dan ook niet dat je amper kan eten?

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hahaha Joycey :D

Hier geen erge last van misselijkheid. Ik moet gewoon optijd eten, of niet. Soms smorgens dat ik liever yoghurt pak dan brood. Hopelijk blijft het zo!

Voor degene die echo's hebben deze week, veel plezier en hopelijk gaat alles goed met de kleintjes :D

17. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Het is vaak uurtje na het eten dat het begint, wanneer ik moe begin te worden... En als ik dan op bed lig, heb ik heel erg last van m'n maagzuur :(

18. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    He meiden, vervelend van het maagzuur. Ik heb vooral na het eten een opgeblazen buik. En kan echt maar kleine hoeveelheden eten merk ik. Als ik meer eet krijg ik echt last van mn maag, opgezet enzo.
    Vandaag zoooo moe, vreselijk. En vanochtend weeig/misselijk is ook niet sinds gister. Gaat dus wel de goeie kant op. Woensdag intake bij de vk. Helaas zonder echo, daar moeten we op wachten tot 10.2 spannend hoor zo lang wachten.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hummeltje wat erg, wat intens verdrietig.

Ik ga woensdag voor een echo, ben benieuwd, heb er geen goed gevoel over... Maar wie weet.

Kwaaltjes, moe... Verder weinig op dit moment eigenlijk.

Heb het mijn ma verteld en 1 collega, verder nog niemand.
    Mijn 2 meisjes zijn verkouden, dus het zullen slopende week worden (jammer genoeg).

20. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Wij hebben vandaag om half 10 onze eerste echo, gevolgd om 10.00 uur door de intake bij de vk... Super spannend!

Gisteren en nu ook weer een ramp met mijn darmen. En dan bedoel ik echt zo'n pijn dat je er prima voor op de eerste hulp mee kan belanden en je direct door de medicische molen word gehaald...vind het zo eng ook nu ik zwanger ben. Ik heb eind juli nog een MRI gehad en daarop is mijn medicatie afgestemd, het is iets wat ik ook heb zonder zwanger te zijn, het enige verschil is, dat ik mijn medicijnen nu niet mag gebruiken. En nu dus de pijn maar moet zien te verdragen :( Ik hoop zo dat de vk hier oplossingen voor weet. Woensdag heb ik ook een afspraak bij mijn nieuwe huisarts (ben officieel pas 02-09 verhuist naar een andere woonplaats, woon hier al wel ruim een jaar onofficieel ) en hoop dat hij iets kan voorschrijven voor de darmen wat ik nu wel mag gebruiken, want dit trek ik niet nog maanden zo.

Maar goed zo meteen eerst de echo, ben zooooo benieuwd!

Deel Deze Pagina