uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch

Oh meijtje veel succes

2. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Hoi Allemaal,

Ik lees al even mee en schrijf ook mee in een andere groep en dacht meld me hier ook aan :)
    Ik heb vrijdag mijn eerste echo en ben super onzeker en zenuwachtig omdat ik zoveel verdrietige berichten heb gezien...
    Wat kan een mens toch onzeker zijn...
    Liefs Kippetje

3. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Hai dames! Ik heb alle tijd nog bij jullie geabonneerd gestaan.
    Ik heb 18sept een mk gehad en hoefde gelukkig niet gecurreteerd te worden. Ik wens jullie veel liefde en geluk met jullie kindjes!

4. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Ah Enjoce veel succes nog !

5. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hoi meiden,

Vanavond onze eerste echo.
    Maar ik voel me zo, zó ziek!
    Ik blijk een blaasontsteking te hebben, en ik weet niet of het daardoor komt, maar ik voel me flink beroerd! :(
    De medicijnen die ik heb gekregen, moeten tijdens het eten genomen worden. Pfff uitdaging! Bovendien kunnen de medicijnen misselijkheid en diarree veroorzaken. (Alsof ik me niet al belabberd genoeg voel...)
    Sorry meiden, ik moest even klagen!
    Hopelijk maakt de echo vanavond alles goed... ;)

6. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Meijtje jeetje hopen dat je gewoon nog niet zo ver bent!!

En annerose heel veel beterschap en succes / plezier met de echo!

7. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Annerose, ik heb ook al een blaasontsteking gehad. Vooral de medicatie om 7 uur 's ochtends viel mij zwaar... Ik nam het daarom ook in met arla biologische vanille yoghurt. Fris en toch zacht van smaak... Hebben ze je urine ook verder op kweek gezet?

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Succes Annerose! Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Ik heb het gisteren aan mijn zus verteld. En jullie raden het nooit, maar zij is dus ook zwanger. Nu 11 weken. Aaaahhhh, er zit dus maar 2 weken tussen!
    Ze heeft ook nog geen echo gehad, net als ik, dus voor ons beide spannend. Super leuk dus maar ook bizar. Onze jongens schelen namlijk ook maar 5 weken haha

9. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gaaf sammie! Leuk zo telkens samen zwanger!

Annerose succes vanavond! Ik heb t met pillen voor de ontlasting, bijwerking misselijkheid. fijn! Spuugde nog niet genoeg ofzo.

Heb 2 weken geleden blaas ontsteking gehad maar is gelukkig weggegaan door goed te drinken.

10. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Wauw sammie wat leuk!!! Lijkt me heerlijk om dat samen door te maken, heel bijzonder!

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wat leuk, Sammie. Ik ben ook samen zwanger met mijn schoonzusje. Zij is 2 a 3 weken verder dan mij. Voor haar is het de eerste. Vind het super om samen zwanger te zijn. We hebben nu al afgesproken dat we in februari samen naar de 9 maanden beurs gaan:D

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja het is echt super leuk! Het enige wat minder is is als de een al bevallen is en de ander nog niet.. En je kunt elkaar in de kraamtijd minder zien. Tenminste, wij zijn allebei nogal gammel kennelijk en hebben echt zeker 6 weken nodig om weer een beetje fit te worden.

Het is nog het meest bizar dat dit dus de 2e keer is. Onze mannetjes zijn ook al dikke maatjes.

13. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hoi meiden!

Daar ben ik weer :)
    Vandaag een mooi kloppend hartje mogen zien! Ben nu uitstekend op 15 Mei :)

Ik heb wel een cyste, maar daar hoef ik me volgens de vk geen zorgen om te maken.
    Ik upload morgen een foto! Ben kapot, ga naar bed ;)

14. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    Gefeliciteerd met de goede echo!!

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Ik ben samen met een vriendin zwanger. Zij is 1 week en 6 dagen verder. Straks gezellig samen op 1 of andere puf club haha

16. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd anne-rose!
    ik mag volgende week vrijdag weer spieken bij de termijn echo....

17. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Ons minimensje! Vanmiddag de eerste echo gehad! Berekend op 9 weken en 5 dagen! Dus uitgerekend rond 8 Mei. Ik heb zo gehuild! Ben zo dankbaar voor dit mooie wondertje! En eindelijk gerustgesteld...Liefs Kippetje

Bijgevoegde bestanden:

18. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    He meiden,

Vandaag dus de echo, en het is helaas niet goed. Het hartje is gestopt met kloppen. Zit ik hier in mijn eentje thuis te janken, omdat manlief helaas niet mee kon. Pff wat doet dit zeer, wel een klein beetje op voorbereid, omdat het hartje vorige week wat traag was. Maar toch je wil positief blijven, en het hartje klopte wel. Dit komt echt hard aan, zijn al even onderweg en nu via de MMM 1e ronde zwanger. Het was dus toch te mooi om waar te zijn.

19. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Eemse wat heftig! Zeker omdat je toch hoop had want een kloppend hartje is er eentje, ookal is t zwak! Sterkte 😞

20. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Kippetje mooie echo zeg!! Annerose ben benieuwd naar jouwe!

Hier net wakker na een heerlijke lunch. Echt ontzettend moe. Slaapt soms wel 2/3 x per dag. Geef er maar gewoon aan toe want zolang ik slaap kan ik weinig spugen haha!

Ben nu op t moment even helemaal niet misselijk!! Zou dit t beroemde 10 weken punt zijn???

Deel Deze Pagina