Hier is trouwens mijn echo Ik was weer eens flink beroerd, dus heb mijn telefoon amper aangeraakt vandaag. (En dat is nieuw voor mij lol)
Eemse333 wat een naar bericht. Heel veel sterkte gewenst. Kan me voorstellen dat het hard aankomt. De rest van de meiden gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Blijft altijd beetje vreemd om blije en verdrietige berichten Door elkaar te lezen. Hier gaat alles goed. Afgelopen 2 dagen erg misselijk, lijkt wel of het erger aan het worden is. Ook best druk geweest afgelopen week. Morgen ook nog een drukke dag en dan zo dag maar eens even een offday houden haha
Eemse en smurfin, heel veel sterkte! Hier gaat alles goed, volgende week donderdag hebben we de nekplooimeting. Heb hier gisteren al bloed voor laten prikken. Ook tegelijkertijd het gebruikelijke bloed laten prikken voor de verloskundige. Kwam geen eind aan de buisjes die ze af nam . Stuk of 8 geloof ik. Ik ben de afgelopen week druk bezig geweest met de verjaardag van m'n dochter voor te bereiden voor as zondag. Ze word alweer 2. Gaat vreselijk snel zeg. Fijn weekend allemaal!
Ik ben ook maar weer even komen bijlezen, ik heb zelf niet zo heel veel te melden. Voel me alleen 's avonds best opgeblazen. Sterkte aan iedereen die slecht nieuws heeft gekregen en de anderen gefeliciteerd met de mooie echo's. Ik zag alleen dat ik helemaal niet op de lijst sta? Misschien over het hoofd gezien ofzo.. Maar ik ben dus (bijna) 26 en op 9 mei uitgerekend van ons eerste kindje.
Eemse & Smurfin heel veel sterkte 😔 Ik werd gisteren gebeld door de vk. Ze had gezien dat we 26 okt pas weer een echo hebben.. En dat vond ze wel erg lang duren voor iemand met onze voorgeschiedenis. Aanstaande dinsdag mogen we een keertje extra komen. Superlief! Fijn weekend ladies! Geniet van de zon ☀️
Wat fijn lucifer, dat de vk dat uit zichzelf bedenkt!!! Eemse heel veel sterkte, helemaal als je al een kloppend hartje hebt gezien hoop/ verwacht je t niet meer. Annerose: kijk super mooie echo! Toppie. Hier de laatste 2 dagen weinig bijzonderheden. Ik ga vandaag via marktplaats een angelsound kopen, ven benieuwd of ik mn kleine al kan horen. Heb ik met mn vorige zwangerschap ook zo leuk gevonden Fijne dag allemaal!
Hey hoi! Ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Druk gehad met werk afgelopen week. Merk dat ik dan af en toe wel even kijk, maar weinig reageer. Pfoeh! De vermoeidheid is ook enorm! En m'n buik wordt al dik! Haha! Moet er echt om denken met wat ik aan heb, anders ziet iedereen het! Heb ook heel erg last van obstipatie dus dat werkt ook goed mee Fijn weekend allemaal!
Eemse, heel veel sterkte! Pff wat vreselijk zeg Heb je nu wel familie of vrienden om je heen bij wie je je ei kwijt kunt? Hoe voel je je verder? DIkke digiknuf! Mooie echo's meiden Wat fijn dat je eerder mag komen @Lucifer! Hier hebben we et gisteren aan mijn ouders verteld. Ze reageerde wel blij, op een of andere manier wel mnder hyper blij dan bij de vorige 2. Misschien is een 3e niet meer zo bijzonder? Voor ons in ieder geval wel We hebben een leuke tijd voor de boeg. zo komen we ook de dagen wel door tot de 21e.. Ik hoop toch zo dat we dan een mooie eerste echo hebben.
Had ik vorige week ook obstipatie... Is nu gelukkig weer voorbij. In mn vorige zwangerschap heb ik lactulose siroop gehad dat werkte wel goed. En op zich heerlijk toch dat je buik groeit! Helemaal als ik jouw onderschrift lees, kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van: yes kom maar op Ik moet eerlijk zeggen dat ik me erg goed voel! Heb mn energie weer terug en gister en vandaag nauwelijks misselijk / kokhalzen. En heb zonet met de angelsound het hartje gehoord zoooo leuk! Fijn weekend nog iedereen!
De misselijkheid neemt hier met de dag toe. Eerst af en toe met vlagen maar nu de hele dag door misselijk. En ik dacht dat dat het juist nu zou afnemen met 11 weken
Ik had het donderdag ook heel erg hoor dus durf er nog niet op te vertrouwen maar sterkte is niet leuk
O wat leuk zeg Weer! Dat neemt vast wel wat zorgen weg als je die hebt Hier ben ik afwisselend misselijk. Ook vaak dat ik juist niet veel moet eten.
kan dat nu al dan hartje zelf al horen...? hier vandaag 2x een plopje gevoeld, zou toch haast nog niet kunnen... ben wel superslank, maar weet het niet bij de vorige was het rond de 14de week.. zouden mn darmen wel zijn denk ik... misselijkheid alleen als ik erg moe ben, verder niet als ik om de 2 uur maar wat eet... fijn weekend allemaal verder!
Ik begin me langzaamaan weer mezelf te voelen.. Moeheid is niet meer zo alles overheersend en misselijk ben ik geen dag geweest. Nog meer mensen die zich goed voelen? Voor de misselijke dames, sterkte! Het lijkt me heel overheersend en ik voel me gezegend dat het me tot nu toe allemaal bespaard is gebleven.. fijne dag allemaal!
Chrisje: was er ook niet zeker van, maar dacht ik probeer het. Was wel ff zoeken (weet meteen waar mn eigen slagaders enzo zitten ) maat na een paar minuutjes gevonden! Wel ver weg nog maar geen twijfel dat het m was! Mz man en dochter ook ff laten luisteren, erg bijzonder! Plopjes: oh dat is mooi op tijd! Geen idee of het al kan... Kan alleen naar meer worden! Missm: ik voel me ook behoorlijk goed! Nu komt bij mij misselijkheid vooral voor op de dagen dat ik werk en wat intensiever bezig ben dan wanneer ik vrij ben... Maar het is erg goed te doen.
En dan volgt nu de meest foute opmerking van de dag: ik heb mezelf in de slaapkamer opgesloten met een banaan! Oftewel: manlief ging de woonkamer stofzuigen, ik ging zowat over mijn nek van de geur dat uit de stofzuiger komt, dus ik moest even wat eten, en uit die geur weg! De slaapkamer voelt redelijk safe Pfff ik hoop dat ik ook met 10 weken kan zeggen dat ik me beter voel! De blaasontsteking pillen doen hun werk, de sea bands twijfel ik nu steek over, want de misselijkheid en afkeer voor vele soorten voedsel blijft allesoverheersend... Vandaag 9 weken zwanger..
Baby's verwacht mei 2016 1 mei 2016 Elisah83 - 31 jaar - 2e kindje Madivi - 34 jaar - 1e kindje Lietjuh - 4e kindje renske1988 - 27 jaar - 2e kindje 2 mei 2016 mich18 - 24 jaar - 3e kindje Smurfin90 - 25 jaar - 1e kindje 3 mei 2016 noah1 - 2e kindje 5 mei 2016 zj84 - 31 jaar - 2e kindje tilburg - 31 jaar - 1e kindje 6 mei 2016 Weer - 31 jaar - 2e kindje 7 mei 2016 Kyra321 - 2e kindje MamaenMini - 2e kindje 8 mei 2016 Marlo - 29 jaar - 3e kindje Missm85 - 32 jaar - 1e kindje Sterretje31 32 jaar - 1e kindje 9 mei 2016 Baanaanaa - 28 jaar - 1e kindje 10 mei 2016 Chrisje1981 3e kindje 12 mei 2016 Cherubin - 27 jaar - 1e kindje Sarah123 - 26 jaar - 1e kindje 13 mei 2016 Sammie1 - 25 jaar - 3e kindje 15 mei 2016 DitBenik - 28 jaar - 1e kindje 16 mei 2016 AnneRose 2e kindje Joyskuh - 30 Jaar - 3e Kindje, waarvan 1* me83 - 1e kindje vissertje84 - 30 jaar - 3e kindje KimmyCalypso - 31 jaar - 1e kindje 17 mei 2016 Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Lovelittlebaby jacq1983 - 1e kindje 18 Mei 2016 Typje - 29 Jaar- 2e Kindje Lucifer30 - 30 jaar - 2e kindje 19 mei 2016 Wiella - 29 jaar - 2e kindje 21 mei 2016 Fenne34 - 34 jaar - 1e kindje Mamakimmie - 29 jaar - 3e kindje joycey - 2e kindje 22 mei 2016 Hummeltje1 - 32 jaar - 2e kindje Nonne - 27 jaar - 1e kindje Elsa86 - 2e kindje Eefje1984 23 mei 2016 meijtje - 31 jaar - 3e kindje Sp93 27 mei 2016 Wiskagirl 29 mei 2016 Charlie - 4e kindje 31 mei 2016 pimpelmees - 4e kindje Zo even de lijst naar voren gehaald (was alweer 18 pagina's terug hihi) Ik heb de laatste lijst genomen maar inmiddels zal er ook wel eea veranderd en/of bijgekomen zijn. Als iedereen even voor zichzelf wil kijken of het klopt en/of het aangevuld of veranderd moet worden dan houden we de lijst up to date
Ik sta nu op 15 mei ipv.16 mei. Maar laat hem voor nu nog maar even zoals het nu is. De 22e krijgen we weer een termijn echo, en dan pas kunnen ze exact bepalen wat mijn uitgerekende datum is Wat een hoop mei-baby's worden dat trouwens zeg! ^^