uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante G

Tante G Nieuw lid

30 aug 2015
    2
    0
    0
    #81 Tante G, 30 aug 2015
    Laatst bewerkt: 30 aug 2015
    Gisteren getest en zwanger van de tweede!! Zo blij! Uitgerekend op 4 mei 2016! Nu nog even kijken hoe ik die banner onder m'n bericht krijg.

2. Tante G

Tante G Nieuw lid

30 aug 2015
    2
    0
    0
  3. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!
    Het is idd een onzekere periode, maar probeer er ook van te genieten he dames :) ik koop bewust geen testen(behalve die ene dan), je kunt het (helaas) toch niet voorkomen.. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!

4. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames en natuurlijk gefeliciteerd!

Ik had afgelopen nacht zo'n last van mijn darmen! Ben de beste vriendjes geworden met het toilet haha!
    Ik hoop dat ik het met wat meer drinken en vezelrijk eten opgelost krijg, dit beperkt je toch wel. Meer zo erg last van?

5. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee last van mn darmen valt mee. Gisteren wel veel last van een opgeblazen buik!
    Ging vanmorgen op de weegschaal staan en bijna kilo erbij! :$ Terwijl ik gewoon normaal gegeten heb.. Nog meer al aangekomen? Schrok er wel van, weet dat aankomen niet erg is, maar toch.. Nu al..

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik ga jullie helaas weer verlaten.
    Vanochtend helder rood bloed, veel dus helaas is het over :(

7. Tilburg

Tilburg Actief lid

27 aug 2015
    213
    60
    28
    Vrouw
    Tilburg
    O nee, wat *****
    Heel veel sterkte

8. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Echt niet leuk jane :(. Sterkte

Mijn klachten zijn vooral een wat zeurderig gevoel in mijn buik zo nu en dat. Misselijk met vlagen en af en toe moe.

En 28 september eerste echo! Ben zoooo benieuwd, oh als alles maar goed is. Ben al heerlijk aan het fantaseren trouwens, namen geslacht, bevalling alles! Erg hè :p

9. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sterkte Jane1981, niet leuk!! :(

Hier ben ik me toch misselijk zeg.. Vorige zwangerschap helemaal niet geweest maar nu..

10. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Ah wat verdrietig! Sterkte 😔

11. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Balen noah!!! Hopelijk trekt het wat bij. Bij mij verschilt het per dag. Geen koffie en geen zuivel helpt mij. En regelmatig wat kleins eten.

Volgens mij heb ik nu ook een ticker :)

12. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Ticker test deel 2

13. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Jane wat naar! Heel veel sterkte, knuf!

Hoe vervelend sommige kwaaltjes ook zijn, ik ben wel blij dat ik ze ervaar.
    Mijn mannetje is ziek geworden, hoop dat hij me niet besmet heb al last van een lichte verkoudheid maar las op internet dat het geen kwaad kon.

Hoop dat ik vandaag ook nog gebeld wordt door de verloskundige ben wel benieuwd wanneer mijn afspraak ingepland wordt. :)

14. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Weer, anders klik je mijn ticket aan dan kom je op die site kan je hem zelf personaliseren en dan hoef je alleen het linkje te kopiëren :)

15. annenas87

annenas87 Lid

29 mei 2015
    63
    0
    0
    Brabant
    Hee allemaal!

Ik kom graag meeschrijven en lezen hier!
    Gisteren een knal test gehad, en nu kom ik uit op 7 mei :)

Lijkt me heel fijn en gezellig om hier elkaar te supporten en te kletsen over de zwangerschap!

16. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    dank je smurfin!

en welkom annenas!

17. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    ach nee jane wat verdrietig. Heel veel sterkte.

Momenteel ben ik op van de zenuwen. Ik hoop zo dat het goed gaat. Manlief heeft het al aan zoveel mensen verteld. Pfffff die druk wordt fan best hoor. Gisteren voor het eerst eindelijk hele gevoelige borsten. En vandaag zeurt mijn buik weer en heb ik een druk op mijn bekkenbodem. Rot gevoel.

18. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Annenas en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Vervelend zulke gevoelens Lietjuh, ik had afgelopen week ook een dag dat ik me helemaal down voelde.
    Maar probeer nu vertrouwen te hebben en er toch lekker van te genieten, het hielp mij om in de baby albums te kijken van mij en mijn partner. Verder ben ik al lekker rond aan het kijken voor baby kamers, namen en waar ik een pretecho laat maken etc.

Ik heb 14 sept de intake bij de verloskundige helaas de echo pas 2 of 3 weken later daar zou ik nog over gebeld worden.
    Ik heb geen geduld haha!

19. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Wat een verdrietig nieuws Jane... Dat is zo naar om mee te maken. De blijdschap om zoiets 'kleins' is zo ontzettend groot, dus de teleurstelling en het verdriet zijn dan ook erg groot wanneer het niet goed gaat :( Sterkte meid...

20. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Ik voel me vandaag echt niet fijn... Zo weeïg in m'n maag, duizelig, zweet aanvallen... Had vanmorgen buikkrampen dus was gelijk als de dood dat het weer mis zou gaan... Nu gelukkig geen buikpijn meer en heb nog steeds geen bloed gezien... Meende vanmorgen onder de douche te voelen dat m'n baarmoedermond wat open stond, dus was toen echt in de stress, maar bij het inbrengen van de progesteron voelde ik dat helemaal niet meer...
    Het blijft spannend...

Deel Deze Pagina