Oh Elisah, wat fijn! Gelukkig maar Vandaag voor de derde keer boven de wc gehangen de afgelopen week om eens flink te kotsen. Ik lijk wel zwanger ineens. Dat terwijl ik eigenlijk vrijwel nooit overgeef. Mijn kokhalsreflex is er wel; maar ik kan dingen makkelijk van me afzetten. Nu hoef ik maar aan iets goors te denken of mijn maag draait zich al om. Raar Ik weet dat het erbij hoort, maar deze zwangerschap is nu al heel anders dan de vorige keer.
27 april 2016 Elisah83-31 jaar-2e kindje 1 mei 2016 Madivi - 34 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Lietjuh - 4e kindje renske1988 - 27 jaar - 2e kindje 2 mei 2016 mich18 - 24 jaar - 3e kindje 3 mei 2016 noah1 - 2e kindje 5 mei 2016 zj84 - 31 jaar - 2e kindje tilburg - 31 jaar - 1e kindje Mamaenmini - 26 jaar - 2e kindje 6 mei 2016 Weer - 31 jaar - 2e kindje 7 mei 2016 Kyra321 - 2e kindje 8 mei 2016 Marlo - 29 jaar - 3e kindje Missm85 - 32 jaar - 1e kindje Sterretje31 32 jaar - 1e kindje 9 mei 2016 Baanaanaa - 28 jaar - 1e kindje 10 mei 2016 Chrisje1981 3e kindje 12 mei 2016 Cherubin - 27 jaar - 1e kindje Sarah123 - 26 jaar - 1e kindje 13 mei 2016 Sammie1 - 25 jaar - 3e kindje 16 mei 2016 AnneRose 2e kindje Joyskuh - 30 Jaar - 3e Kindje, waarvan 1* me83 - 1e kindje vissertje84 - 30 jaar - 3e kindje KimmyCalypso - 31 jaar - 1e kindje Monkey1990 - 25 jaar 2e kindje 17 mei 2016 Lovelittlebaby jacq1983 - 1e kindje 18 Mei 2016 Typje - 29 Jaar- 2e Kindje Lucifer30 - 30 jaar - 2e kindje 19 mei 2016 Wiella - 29 jaar - 2e kindje 21 mei 2016 Fenne34 - 34 jaar - 1e kindje Mamakimmie - 29 jaar - 3e kindje joycey - 2e kindje 22 mei 2016 Hummeltje1 - 32 jaar - 2e kindje Nonne - 27 jaar - 1e kindje Elsa86 - 2e kindje Eefje1984 23 mei 2016 meijtje - 31 jaar - 3e kindje Sp93 27 mei 2016 Wiskagirl 29 mei 2016 Charlie - 4e kindje Lonely Wolf - 28 jaar - 1e kindje 31 mei 2016 pimpelmees - 4e kindje
Wat fijn elisah dat alles goed is. En wat leuk zo een bewegende beeb te zien. En wat een leuke echo's allemaal. Ik moet nog even wachten op mijn eerste. Heb het gevoel dat ik erg laat ben met mijn eerste echo, die is pas in week tien. Maar vind het zelf niet erg. Zo heb ik iets om naar uit te kijken Vandaag trouwens weer een goede dag. Ik kan er niets meer van maken. Hopen dat het bij veel goede dagen blijft! Ik zit wel te denken om miss toch even acupunctuur te proberen, als dat niet te duur is. Want daar hoor ik ook wel goede dingen over. Hoewel de sea band helemaal niet geholpen hebben. @joycey. Ik denk dat het nu idd wel een goede tijd is. Behalve dat misselijk zijn dan. Ik vind papierwerk ook vervelend, en overal adreswijzigingen doorgeven. Altijd wel iets wat je vergeet. Na een stuk of 8 verhuizingen, heb ik nu wel een aardig complete lijst. Inpakken vond ik erg, maar uitpakken niet Lastig he die misselijkheid. Ik moet blijven eten, maar elke gedachte aan eten maakt me misselijk. Ook al zijn er best dingen die ik dan wegkrijg. De gedachte is bleh.. Om het zo maar te zeggen.
Gisteren weer even naar onze mini kunnen spieken op de echo Nu kon het wel uitwendig al moest ze even flink om mijn darmen heen manoeuvreren... Alles zag er goed uit. We zijn voor nu iets terug gezet in datum maar moest me er geen zorgen om gaan maken. Het kan zomaar zijn dat we bij de volgende echo weer iets vooruit worden gezet. Onze mini leek het gewoon goed te doen, mooie hartslag en niets wat er op wees dat onze mini het niet naar zijn / haar zin had. Het schotje was nu niet te zien, dus mogelijk is het extra bloed al opgenomen door mijn lichaam. Omdat ik nu op een andere afdeling de echo had, had ik niet dezelfde echocopiste. Deze was toch wat zakelijker ingesteld en liet er eigenlijk verder niet zoveel over los. Ze zou het doorsturen naar mijn vk voor in het dossier. Over 2 weken mogen we weer voor de termijn echo
Pff gisteren dubbele dienst gewerkt. 's Morgens ging wel, maar 's avonds had ik zo'n last van mijn buik en rug. Ik denk bandenpijn. Vk zei dat je daar bij een 2e sneller last van kunt krijgen. Collega's weten het nu ook. Dat vind ik wel fijn, want dan weten ze iig wat er aan de hand is.
27 april 2016 Elisah83-31 jaar-2e kindje 1 mei 2016 Madivi - 34 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) Lietjuh - 4e kindje renske1988 - 27 jaar - 2e kindje 2 mei 2016 mich18 - 24 jaar - 3e kindje 3 mei 2016 noah1 - 2e kindje 5 mei 2016 zj84 - 31 jaar - 2e kindje tilburg - 31 jaar - 1e kindje Mamaenmini - 26 jaar - 2e kindje 6 mei 2016 Weer - 31 jaar - 2e kindje 7 mei 2016 Kyra321 - 2e kindje 8 mei 2016 Marlo - 29 jaar - 3e kindje Missm85 - 32 jaar - 1e kindje Sterretje31 32 jaar - 1e kindje 9 mei 2016 Baanaanaa - 28 jaar - 1e kindje 10 mei 2016 Chrisje1981 3e kindje 12 mei 2016 Cherubin - 27 jaar - 1e kindje Sarah123 - 26 jaar - 1e kindje 13 mei 2016 Sammie1 - 25 jaar - 3e kindje 16 mei 2016 AnneRose 2e kindje Joyskuh - 30 Jaar - 3e Kindje, waarvan 1* me83 - 1e kindje vissertje84 - 30 jaar - 3e kindje KimmyCalypso - 31 jaar - 1e kindje Monkey1990 - 25 jaar 2e kindje 17 mei 2016 Lovelittlebaby jacq1983 - 1e kindje 18 Mei 2016 Typje - 29 Jaar- 2e Kindje Lucifer30 - 30 jaar - 2e kindje 19 mei 2016 Wiella - 29 jaar - 2e kindje 21 mei 2016 Fenne34 - 34 jaar - 1e kindje Mamakimmie - 29 jaar - 3e kindje joycey - 29 jaar - 2e kindje 22 mei 2016 Hummeltje1 - 32 jaar - 2e kindje Nonne - 27 jaar - 1e kindje Elsa86 - 2e kindje Eefje1984 23 mei 2016 meijtje - 31 jaar - 3e kindje Sp93 27 mei 2016 Wiskagirl 29 mei 2016 Charlie - 4e kindje Lonely Wolf - 28 jaar - 1e kindje 31 mei 2016 pimpelmees - 4e kindje
Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat alles goed is Elisah! Wij mogen over 2 dagen weer baby kijken. Ik herken het heel goed hoor Joycey! Je denkt aan iets smerigs, of ziet iets op tv, en hop, daar ga je al bijna! Ik heb het kokhalsreflex echt heel snel. Gelukkig ben ik over het algemeen al een stuk minder misselijk. Ik moet wel écht blijven eten, en dat vind ik lastig. Het enige waar ik echt van baal, is dat ik zo licht in mijn hoofd blijf de hele dag! Als ik ook maar even iets te snel doe, dan sta ik al met sterretjes voor mijn ogen, en te wankelen op mijn voeten...
Yeej! Snickerdieet werkt echt vandaag de vierde dag en het gaat goed! Heb zelfs de hele dag door honger haha Joycie jullie hebben al een huis gekocht en je bent nu druk met inpakken e.d.? Dan heb je al een hoop werk achter de rug met hypotheek e.d. Fenne, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nog 1 nachtje slapen en dan magik eindelijk Heb er nu echt zin in!
Hallo dames, even iets anders.. Ik kom er net achter dat mijn nichtje van 17 zwanger is. Ze vinden (haar moeder ook) het helemaal geweldig, en zijn er super trots op! Zo'n 3 jaar geleden is haar oudere zus op 15-jarige leeftijd bevallen van een kindje... Ligt het aan mij dat ik hier niet echt super blij om kan zijn? Ik bedoel... Het is fantastisch hoor dat hun het zo geweldig vinden... Maar met die leeftijd ben je toch zelf nog een kind? Pff het komt denk ik ook omdat mijn aankondiging dat ik zwanger ben straks als boter na de vis komt. Dit was bij mijn vorige zwangerschap (die dus tegelijkertijd met die oudere zus viel) net zo...
AnneRose, dat is idd nog wel heel jong. Maar als hun er blij mee zijn, nou prima toch? Ik snap echter wel dat jij er minder blij mee bent, zeker als jouw vorige zwangerschap ook al als mosterd na de maaltijd kwam. Mijn schoonzusje heeft vandaag de termijn echo gehad en is 10 dagen terug gezet. Ze is nu uitgerekend op 20 mei en ik op 26 mei (maar ik moet de termijn echo nog krijgen).
Annerose, een zwangerschap is nou eenmaal iets om blij om te zijn! Hoe oud/jong je ook bent. Ik was zelf bij de 1e 17 en dat was niet gepland, maar wel heel erg welkom.. Ook vind ik het best naar dat je schrijft dat t dan als mosterd na de maaltijd komt! Ik hoop dat het je hormonen zijn, maar kom op zeg? Ik was tegelijk met 3 nichtjes zwanger en met 4 vriendinnen! Leuk juist! Iedereen is toch blij voor JOUW.. Ik vind het echt zeurderig overkomen. Wees blij voor ze, als zij dat toch ook zijn.
Hey AnneRose, ja ik snap het wel hoor. Vind ik ook wel jong, 15 vind ik echt wel heel erg jong, 17 is nog wel, naja, ligt aan de persoon zelf natuurlijk. Ik snap Kellebell21, natuurlijk is het dan hartstikke welkom, dat is fijn. Maar ik ken meisjes van 17, die daar echt nog lang niet klaar voor zijn. Hoe welkom ze dan ook zijn. En ik ken mensen van 17, die dat wel makkelijk zouden kunnen. Ik vind je niet zeurderig overkomen, want dat is hoe jij dat nu eenmaal voelt, en dat mag ook. Ik zou dat denk ik ook zo voelen.
Ik zeg ook niet dat ik het niet jong vind... Want dat is het zeker wel.. Maar een beetje vertrouwen zou goed zijn voor zo'n meisje! Ik snap idd niet dat mensen het "vervelend" vinden als andere mensen toevallig ook zwanger zijn en het eerder vertelt hebben.. Dan kun je lekker samen zwanger zijn, leuk toch! En betekend echt niet dat iemand minder blij voor jou is omdat iemand anders toevallig ook al zwanger is. Mijn nichtje werd boos toen ik 4 weken na haar vertelde ook zwanger te zijn.. Omdat ik "haar" moment verpest had? Ja hallo, ik ben toch zeker niet express tegelijk met jou zwanger... Ik vind dat altijd een beetje flauw van mensen
Kellebell, vindt dat je weinig respect hebt voor iemands mening. Zij voelt zich vervelend dat iemand in de familie de aandacht opeist vanwege een zwangerschap. Ik snap dit gevoel ook zeker wel. Zelf zou ik er een nachtje over slapen en de volgende dag denken: ik hoop dat de familie net zo enthousiast is bij mij. En dit zal vast ook wel En uiteraard zullen de hormonen ook meespelen. Je geeft zelf aan dat blijdschap en vrolijkheid op deze wereld verbeterd kan worden, maar begin vooral bij jezelf. Heb respect voor ieder zijn mening ook al ben je het er niet mee eens.
Hey kellebel, het spijt me als ik jou met mijn gevoel persoonlijk heb aangesproken. Dat was niet mijn bedoeling. Ik heb er ook bij geschreven dat ik het fantastisch voor ze vind dat hun er zo blij mee zijn.. vooral dat ze de steun van haar moeder heeft is fijn voor haar. Nou ja, het is mijn gevoel, kan het ook niet beter omschrijven dan ik al gedaan heb. 'Samen' zwanger zijn we absoluut niet. Zij heeft haar zwangerschap, ik die van mij. We lopen elkaar nou niet bepaald de deur plat.. Maar ik heb de vorige keer ook gemerkt dat het zodra ik iets zei over mijn zwangerschap en mijn echo's, dat er vrijwel direct ook iets gezegd moest worden over mijn nichtje. Hoe dan ook, mij stoort het. Maar dat is niks persoonlijks naar jou kellebel