Ah wat een zenuwen hebben we allemaal, knuffel sterretje. Ik heb het gelukkig maar een keer hoeven meemaken een miskraam en dat maakt mij nu onzeker laat staan de dames die het zovele keren hebben meegemaakt of zelfs zo'n prachtwonder hebben moeten missen na er even van te hebben mogen genieten. Ik hoop voor ons allemaal op goed nieuws!
Ook ik ben onzeker ja.... Hebben jullie ook dat klachten per dag verschillen qua sterkte? Vandaag viel het wel mee dus dan denk ik meteen oh jee... En ik heb helemaal geen gevoelige borsten.... Irritant hoor
Ik denk dat die onzekerheid er ook wel een beetje bij hoort. Maar tegelijkertijd word je ook onzeker als je de onzekerheid van andere hier leest. Dus laten we toch proberen om allemaal een beetje blij te zijn en te genieten van al die ongemakken zodat we in de positieve vibe blijven! 😊 En weer dat ze verschillen qua sterkte per dag herken ik ook! Soms neemt je hcg een sprongetje en dat is volgens mij om de zoveel uur dus kan best dat je soms een balansdagje hebt.. ik probeer vanaf nu niet meer steeds te schrikken van dingen en voorzichtig te hopen op een goede echo over iets meer dan een maand bij 10 weken! Dikke knuff voor iedereen! Kom op mama's (in spé!!)
Ik heb sinds 2 dagen gevoelige borsten. En vandaag de hele dag een zeurend en drukkend gevoel in mijn buik. Net of ik heel erg ongesteld moet worden.
Het ene moment ben ik vol vertrouwen, het volgende moment juist weer heel bang. Word er een beetje tureluurs van. Ik ben zo blij met alle rare en/of vervelende dingen die ik voel!
Hoi meiden. Probeer goede hoop te houden allemaal! Gezond leven is het enige wat je kunt doen. Stress heeft een slechte invloed dus probeer positief te denken. ☺
Dat is inderdaad een hele goede tip madeliefje, stress vermijden... En probeer te vertrouwen op je lijf! Al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Na meerdere mk's heb je echt het gevoel dat juist je lijf je in de steek laat... Denk dat nog een goede tip is, luister naar je lijf. Ben je moe? Ga rusten al is dat lastig als je werkt maar denk ik wel belangrijk. Fijne dag allemaal!
Gisteravond was ik zo moe dat ik al om 9 uur naar bed ben gegaan en ook meteen in slaap ben gevallen. Ik werd pas vanmorgen om 7 uur wakker. Kennelijk was het nodig. En inderdaad stress vermijden, dat is ook wat ik me nu voorgenomen heb.
Hey meiden, Gisteren rond 16.00 in eens een vlaag van weeïge misselijkheid. .... Gelukkig na 10 minuten weer weg. En vannacht enorm onrustig geslapen. ... bah! Vanmorgen ook weer vies van geuren, dus ik krijg steeds meer vertrouwen. 17 september mijn eerste (vroege) echo, super leuk. Gaat me ook een hoop rust brengen denk ik. Als ik het hartje zie kloppen..... Verder zijn mijn borsten nog steeds minder gespannen/gevoelig. Al was slapen op mijn buik een wat minder lekker gevoel. Gisteren weer begonnen met werken na 3 weken vakantie, poeh, dat hakte er ook wel in zeg.... en natuurlijk liep ik daar heel anders rond... 😊 Begin april verlof.... wat een heerlijk idee!!!! Haha haha Ik loop wat op de zaken vooruit... maar de hele zomer keutelen met de beebie is een heerlijk vooruitzicht!! 😊 Fijne dag!
goedemorgen dames Iedereeen die zwanger is gefeliciteerd geniet er maar lekker van Ik heb vanmorgen getest en die van mij is ook positief we zijn heel blij maar er hangt hier nog een zweertje rond van we wachten de eerste echo maar af want bij de vorige zwangerschap was die echo niet goed nu moet ik wel zeggen dat ik mij verder heel erg goed voel vergeleken bij devorige keer dus we hebben we hoop ik ben volgens het ziekenhuis in zwolle nu 4.3 weken liefs Roelien
Dag Roelien, Welkom. Spannende tijd dus voor je. Hebben jullie net onder de ribben dat je daar spieren ofzo voelt? Ik voel dat als ik beweeg enzo
Hallo allemaal, Wat gezellig met allemaal dames die nog maar net weten dat ze zwanger zijn. Hier ook een positieve test. Echt nog maar heel pril. Moest eigenlijk gister testen. Maar aangezien er hier vanaf vrijdag kermis was dacht ik 'proberen kan altijd' vrijdag al een dikke vette streep. Gister toch ook nog een gedaan (voor de zekerheid) en de streep knalde ervan af. Denk dat ik vrijdag de vk ga bellen.
Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Waar komt iedereen trouwens vandaan? Ik zit in Noord Limburg.
Gefeliciteerd Babs1990!! Smurfin90, ik kom uit noord brabant ! Ik heb vandaag de verloskundige gebeld, 22 september eerste afspraak en echo
Hee allemaal! Ik herken die onzekerheid helemaal, helaas ook een miskraam gehad. Moet er wel bij zeggen dat dat vanaf het begin niet goed voelde op een of andere manier.. Vanmorgen voor het eerst misselijk, met vlagen voel ik mijn borsten en mijn buik krampt zo nu en dan. Dat vind ik het engst als ik m'n baarmoeder voel terwijl daar juist ook nu van alles moet gaan gebeuren, dubbel allemaal!! Ik ben de vorige zwangerschap mega veel aangekomen en die kilo's zijn er helaas niet allemaal af.. Zijn er meer dames die dus heel bewust met voeding/rust/bewegen om willen gaan de komende maanden? Ik zie dat veel van jullie al afspraken hebben staan bij de verloskundige, wanneer hebben jullie je aangemeld?
Bij mijn vorige zwangerschap gingen de kilos er ook echt moeizaam af.. Toen ben ik ook begonnen met sporten en ik wil dat zo lang mogelijk volhouden ik was toen 15 kilo aangekomen en at echt veel (lekkers), wil hier nu wel op letten ja!
Tadaaaa en 4 jaar later zit ik weer bij de Mei Mama's Tot onze verbazing vandaag een positieve test!! Yeaah! In maart een bbz gehad en de gyn was niet zo optimistisch Ik ben uiteindelijk aan de vitex gegaan en dit is het resultaat. Ik ben doodsbang voor alles wat mis kan gaan... Morgen 8 uur een intake bij de verloskundige En 10 dept een echo om de locatie van de vrucht te bepalen. Als het allemaal goed komt is mijn 40 weken op 11 mei 2016