Hoi dames, Ik heb al een tijdje niet meer meegeschreven, maar dit is niet zonder reden.. Al tijdens onze eerste echo bleek dat het een twijfel was. Het hartje klopte wel, maar het kindje liep iets achter in groei. Dat kan, misschien was ik iets korter zwanger.. Maar mijn gevoel zei al dat het mis was. Tweede echo: ietwat zwakke hartactie en geen groei. Afgelopen maandag opnieuw een echo en het hartje bleek te zijn gestopt.. Volgens de verloskundige zag bij mij alles er prima uit. De vruchtzak groeide heel goed door, mijn lichaam reageerde er goed op, ook hormonaal gezien, alleen met ons kindje was iets niet in orde. Wat dit was, zullen we nooit weten. Ik heb geen bloedverlies gehad of iets, symptomen waren volop aanwezig.. Gister ben ik gecuretteerd. Dit was mijn eigen bewuste keuze, maar dat maakt het niet minder heftig. Het rouwen is nu wel echt begonnen en daar ben ik opgelucht over: na weken van onzekerheid weten wij waar we aan toe zijn en kunnen we het een plekje gaan geven. Ik wil jullie heel veel plezier, succes en geluk wensen met jullie zwangerschap. Hopelijk worden er straks veel mooie, maar bovenal gezonde kindjes geboren in mei! Liefs, xPoppetje
Och jee Poppetje. Heel veel sterkte. Helaas weet ik wat je voelt. Die operatie heb ik morgen.. Verlies geen hoop (al vind ik het leven wel erg k*t op het moment) en we gaan voor nog een ronde! Succes.
Jij ook heel veel sterkte en natuurlijk succes morgen. Als je erover wil kletsen mag je me altijd PB'en!
Dames met slecht nieuws sterkte, geef het een plaats en hopelijk snel nieuw geluk voor jullie. Gewicht, ik ben ook nog niets aangekomen. Was er eerst 5 afgevallen nu inmiddels 4. Maar eet me echt een ongeluk en dan nog kom ik niet aan... zal denk ik door de maagverkleining komen en ik nu gewoon meer energie verbruik dan dat ik binnen krijg. Zijn nu heerlijk op vakantie, maar zo'n hele dag op pad pfff ben kapot. Dus hebben nu een actieve dag en dan 1 rust dag etc. En dat gaat redelijk
Wat naar poppetje jij ook heel veel sterkte! Ik ben vanochtend bij de dokter geweest en heb nu metoclopramide gekregen. Ik hoop dat deze wel goed werken..
Heftig poppetje! En kimmy succes morgen, k heb t helaas ook meegemaakt bijna 2 jaar geleden 😞 Hier vandaag n echo gehad. 13 weken, ze meer het niet meer maar zag er goed uit!
Sterkte aan dr meiden waar het mis is gegaan. Weet helaas hoe het voelt. Neem je tijd om te verwerken. Praat erover en heb vertrouwen dat het in de toekomst wel weer goedkomt. Kijk naar mij, 3 miskramen en nu bijna 12 weken. Gewicht; ik ben al vier kilo aangekomen pfff. Hopelijk blijft het een beetje in de perken bij mn dochter was ik iets van 16 kilo aangekomen maar ook met een 13 kilo hoger start gewicht.
Kimmy en poppetje wat een vreselijk verdrietig nieuws, je hoopt zo dat je nu door de spannendste tijd bent en dan dit... AnneRose, ik heb in het begin een mega verkoudheid gehad, die keel, echt vreselijk. Ik nam ook soms een honingdropje, thee met honing een citroen en zoutoplossing neusspray, dat scheelde iets, maar t is echt afzien. Hier nog een weekje tot de volgende echo, heb ook even wat minder meegeschreven. Het besef van vaderschap is bij mijn vriend geland en dat heeft voor aardig wat spanningen gezorgd... Het laatste waar ik nu mee bezig zou willen zijn natuurlijk...
Ik ben vanavond naar de huisartsenpost geweest. Mijn temperatuur begon ineens flink te stijgen en ben de hele dag zo benauwd, ook eten lukt niet, dat we het niet meer vertrouwde. Ook de assistente vertrouwde het niet helemaal en na overleg met arts moest ik toch even naar mijn longen komen laten luisteren. Ik kraak en piep werkelijk aan alle kanten maar het zuurstof gehalte in mijn bloed was goed en ook mijn longen klonken schoon. Conclusie ik heb een zeer zware bronchitis volgens de arts, iets waar ze helaas niets aan kunnen doen. Meds mag ik niet ivm de zwangerschap dus moet het op eigen houtje uitzieken. Het kan wel 2 weken gaan duren volgens de arts want ik heb het echt flink te pakken. Paracetamol mag ik niet nemen tot mijn temperatuur ruim boven de 39 gaat komen. Dit omdat je juist koorts nodig hebt om het virus uit te roeien, paracetamol brengt de temperatuur omlaag en daardoor krijgt het virus alleen maar meer grip en gaat het nog langer duren. Dus alleen thijmsiroop en vooral veel rusten en slapen als advies.... Ik hoop wel dat ik de komende dagen me toch wat beter ga voelen, wat kan eten en vooral wat uurtjes door kan slapen.... We zullen zien....
Heel veel sterkte poppetje en kimmycalypso!!! Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Hierbij nog even mijn echofoto Bad timing award misschien voor de bovenstaande personen (sorry!); maar ik had het nog beloofd om te plaatsen gisteren.
Ik kom weer even "klagen" lieve allemaal. Sorry alvast... Na weer een dag me beroerd te voelen maar gelukkig wel wat te hebben gegeten, heb ik vanavond de vk gebeld. Ik heb sinds 19.30uur licht (bruin/roze) bloedverlies met tot nu toe 1 stolsel. De vk vond het niet klinken als een mk omdat ik geen krampen heb en zo beroerd ben met veel hoesten en niezen dat het goed kan zijn dat er een adertje is beschadigd... Maar ik ben er helemaal niet gerust op. Ik heb al eens een curretage gehad nadat het hartje toender tijd gestopt was op 10.5 weken en daar zit ik nu weer ongeveer op. Toen had ik verder nergens last van zelfs geen bloedverlies. Daarnaast doet mijn hele lichaam nu pijn door de heftige bronchitis, griep en lichte koorts... Ik ben echt in een depri stemming nu... Ook mijn vriend zit er even echt doorheen. We hebben voor maandag de termijn echo staan maar als het erger word of meer buikpijn krijg moet ik de vk opnieuw bellen. Ik hoop dat we dan dit weekend nog langs kunnen voor echo. Echt zo vervelend die onzekerheid nu... Het enige wat we kunnen is afwachten en hopen... Pffffff
Fenne, heel veel sterkte. Klinkt echt naar. Ik denk dat er niks anders op zit dan te wachten tot maandag. Maar ik snap je onzekerheid zeker als je het al eens meegemaakt hebt.
Wat een verdrietige berichten weer hier had zo gehoopt dat het klaar was... Sterkte meiden met dit verlies... Volgens mij heb ik iets onder de leden. Blegh in m'n maag, buikpijn en steeds rillingen en kippenvel... Hopen dat het meevalt...
Heftig fenne, als je er erg mee zit kan je altijd naar t ziekenhuis he. Heeft me zusje ook gedaan toen ze in t weekend bloed verloor, ze is toen naar de spoed gegaan en kreeg een echo.