Sinds vannacht geen bloedverlies meer gehad. Wel veel slijm maar dat heb ik eigenlijk al vanaf week 1 behoorlijk veel. Mijn baarmoeder voel ik wel, zeker tijdens en net na het hoesten of niezen maar dat zouden ook goed de banden of buikspieren erom heen kunnen zijn. Het is in elk geval geen kramp maar meer een soort spierpijn. Mijn temperatuur is inmiddels weer gezakt naar 37.5 dus gelukkig ook geen koorts meer. We wachten het maar af tot maandag middag als er geen gekke dingen meer komen. Vind het wel erg spannend maar kunnen nu toch niets anders dan afwachten en uitzieken. Hopelijk hebben we maandag dan gewoon een mooie echo.
27 april 2016 Elisah83 - 32 jaar - 2e kindje Lietjuh - 4e kindje 1 mei 2016 Madivi - 34 jaar - 1e en 2e kindje (tweeling) renske1988 - 27 jaar - 2e kindje 2 mei 2016 mich18 - 24 jaar - 3e kindje 3 mei 2016 noah1 - 2e kindje Anna Love - 26 jaar - 1e kindje 5 mei 2016 zj84 - 31 jaar - 2e kindje tilburg - 31 jaar - 1e kindje Mamaenmini - 26 jaar - 2e kindje 6 mei 2016 Weer - 31 jaar - 2e kindje Sterretje31 32 jaar - 1e kindje 7 mei 2016 Kyra321 - 2e kindje 8 mei 2016 Marlo - 29 jaar - 3e kindje Missm85 - 32 jaar - 1e kindje Chrisje1981 3e kindje 9 mei 2016 Baanaanaa - 28 jaar - 1e kindje Maya78 - 1e en 2e kindje (tweeling) Sarax - 27 jaar - 2de kindje tostie123 - 32 jaar - 1e kindje 12 mei 2016 Cherubin - 27 jaar - 1e kindje Sarah123 - 26 jaar - 1e kindje 13 mei 2016 Sammie1 - 25 jaar - 3e kindje AnneRose - 2e kindje 14 mei 2016 Wiella - 29 jaar - 2e kindje 15 mei 2016 Hopefor2 - 30 jaar - 2e kindje pOppemieke_91 - 2e kindje 16 mei 2016 Joyskuh - 30 jaar - 3e kindje, waarvan 1* me83 - 1e kindje vissertje84 - 30 jaar - 3e kindje Monkey1990 - 25 jaar 2e kindje 17 mei 2016 Lovelittlebaby jacq1983 - 1e kindje 18 mei 2016 Typje - 29 jaar- 2e kindje Lucifer30 - 30 jaar - 2e kindje 19 mei 2016 Joycey - 29 jaar - 2e kindje 21 mei 2016 Fenne34 - 34 jaar - 1e kindje Mamakimmie - 29 jaar - 3e kindje 22 mei 2016 Nonne - 27 jaar - 1e kindje Elsa86 - 2e kindje Eefje1984 23 mei 2016 meijtje - 31 jaar - 3e kindje Sp93 27 mei 2016 Wiskagirl 29 mei 2016 Charlie - 4e kindje Lonely Wolf - 28 jaar - 1e kindje 31 mei 2016 pimpelmees - 4e kindje
Fijn dat het bloedverlies weg lijkt te zijn Fenne! En als je morgen echt een check wil, dan bel je gewoon de spoedlijn van de verloskundige. Zij zijn er nl ook voor je als je stress hebt, en dan kan het helpen als je toch even een echo krijgt.
Hoi allemaal, Ik voel me gelukkig al weer een stuk beter. De medicatie doet zijn werk, en ik heb niet meer hoeven overgeven. Gisteren zijn we naar mijn schoonvader geweest om het nieuws te brengen, en vandaag naar mijn moeder. Ze vinden het prachtig! Heerlijk om het er nu gewoon uit te kunnen gooien!! Morgen nog een paar mensen persoonlijk inlichten, Dinsdag de toneelgroep, en daarna mag de hele wereld het horen!
Sterkte Kimmy en Poppetje! . En beterschap voor de dames die iets onder de leden hebben. Ik heb even een tijdje niet meegeschreven, omdat we nogal heftige weken achter de rug hebben. De vriend van m'n schoonmoeder is na een kort ziekbed overleden, dus alle aandacht ging natuurlijk daar naartoe. Afgelopen zaterdag was de uitvaart, heel simpel, maar precies zoals hij het wilde. Met mij gaat het wel goed, steeds minder last van moeheid en ik heb het idee dat ik af en toe ook al de beebie voel 'ploppen'. Maar twijfel nog of het niet gewoon m'n darmen zijn. Aanstaande woensdag avond hebben we een geslachtsbepaling, ben echt zo benieuwd! Heb besloten om het daarna ook pas op Facebook te gooien. Wilde het 2 weken terug al doen maar vond dat niet gepast op dat moment. Maar ondertussen hebben we de belangrijkste mensen al persoonlijk ingelicht. Fijn weekend nog allemaal!
Goedemorgen allemaal! Pluk de dag! Hoe gaat het met iedereen? Hier alles wel oké. Al heb ik af en toe nog pijn in m'n maag. Kan iedereen nog een beetje lekker slapen? Als ik te lang op m'n rug gelegen heb, krijg ik pijn in m'n rug... Gelukkig ben ik een zijslaper maar af en toe ligt het wel fijn op m'n rug. Tot ik die pijn voel natuurlijk
Goedemorgen allemaal. Slapen: gaat goed, wel on de ochtend bij bepaalde houdingen last v heup en rug. En gister een hele nare nachtmerrie. Schijnt er bij te horen maar brrrr liever niet. Heftig renske, maar fijn dat de uitvaart mooi was. Ik zelf heb ff een deels gênante vraag. Sinds een week of 2 ruikt het niet zo fris van onder... Hoort dit bij zwanger zijn? En heb ook al een paar dagen dat ik mijn baarmoeder 'voel'. Beetje zwaar en soms trekkerig gevoel en ook voelt het dan of ik moet plassen. Het is best een rotgevoel. Is ie gewoon aan het groeien? Fijne dag allemaal!
heb je geen schimmelinf te pakken? ik heb ze regelmatig gehad in m vorige zwangerschappen... buikpijn, vieze afscheiding...
Weer: het kan er allemaal bij horen 22 oktober had ik m'n laatste dosis progesteron (inwendig inbrengen) en daardoor voelde ik me sowieso heel vies. Kwam de hele dag zalf uit... Blegh! Maar afgelopen dinsdag had ik echt een hele rare afscheiding dus ik was al bang voor een schimmelinfectie, maar dag later was het weer normaal... De boel is dus niet helemaal in balans en ja, dat hoort er bij...
Ow, daar heb ik gelukkig allemaal geen last van. Vandaag weer een redelijke dag kwa misselijkheid, hoewel ik nog steeds niet veel eet en dus nog steeds aan het afvallen ben. Slapen gaat gelukkig ook goed, dat is fijn want dan voel ik me tenminste niet misselijk Soms wordt ik wel vroeg wakker omdat ik moet plassen, haha. En ook geen enge dromen. Leuke dromen over baby's en kinderen. Wel last van benauwdheid als ik op mijn rug lig, al kan dat vast ook door iets anders komen. Ben ook een zij slaper dus dat scheelt.
Ik ben deze week ook aan het afbouwen met de utrogestan! Neem nu nog maar 1 per dag ipv 6. Heb nog 4 bollen ofzo en dan is het eindelijk klaar met die vieze dingen. Ik werk ik de zorg en ik had avond dienst. Ik kreeg me toch een pijn in m'n onder rug! Moet misschien maar wat minder hard gaan werken. Morgen en dinsdag m'n laatste nacht dienst. Die wil ik hierna niet meer doen. Is niet gezond en ik ben mega moe als ik nacht diensten moet doen. Ik stond sinds maanden ook weer eens op de weegschaal maar ik ben misschien maar een halve kilo aangekomen! Heb ook niet goed kunnen eten de laatste tijd. Hopelijk gaat het vanaf nu wat beter. Morgen 13 weken joepie!!!
Goedenavond dames, In de categorie gênante vragen: mijn urine ruikt de laatste dagen ontzettend zoet! Herkent iemand dit? Wanneer ik ga Googlen kom ik uit op mogelijke suikerziekte. Maar die is pas nog geprikt en was in orde. Kan het zo snel veranderen? Of hoort die zoete lucht gewoon bij het zwanger zijn?
Hier helaas vanavond weer bruin bloedverlies... tot nu toe ongeveer een inlegkruis... Ik weet het echt niet meer. Ben blij dat we morgen middag om half 2 een echo hebben staan. Ik weet dat het alle kanten nog op kan gaan EN als het misgaat/is gegaan je er helemaal niets aan kan doen om het tegen houden maar dat voelt tegelijk zo machteloos op dit moment... Word weer spannend.
Fenne, wat spannend toch! Ik hoop voor je dat je een prachtige echo hebt straks en dat er niets aan de hand is. Bruin is iig oud bloed, maar dit wil je gewoon liever niet meemaken! AnneRose, klinkt idd als suikers in je urine, hoeft niet zwangerschap suiker te betekenen, maar misschien even een paar dagen wat extra water drinken en minderen met suikers (let ook op fruit en witbrood etc). Als het blijft anders even plasje naar de dokter brengen. Voor mij aanstaande donderdag weer echo, dan 5 weken geleden, vind het toch weer heel spannend worden nu. Heb ook een afspraak gemaakt met een Mensendieck therapeut, ik begin met lang zitten last van m'n stuitje te krijgen en ben hypermobiel, ik kijk toch wel met beetje angst uit naar de giga tweeling buik die gaat komen straks... Dames die nog zo misselijk zijn, hopelijk wordt het steeds iets beter. Ik ben nu 2 kilo aangekomen, maar wel wat obstipatie. Ik probeer toch een beetje extra op mn eten te letten omdat ik al wat te zwaar ben, maar het lukt niet elke dag. Soms heb ik zo enorm honger de hele dag, vaak heb ik dan ook meer buik/bandenpijn die dag.
succes vanmiddag fenne!! hier gister met de angelsound een hartje kunnen horen... kindje was actief, druk aan het rondzwemmen.. mooi te volgen...
Oh Fenne, ik duim voor je vandaag! Bruin bloed is idd oud, dus hopelijk zie je vandaag een vrolijk stuiterend beebje op de echo!
Ik herken jouw kwaaltje wel een beetje.. Ik had vorige week ook het gevoel iets daar beneden te voelen. Vooral wanneer ik zat. In zitstand gevoelt en was idd baarmoedermond. Maar ik schrok omdat ik die nog nooit kon voelen omdat die normaal ver weg gekanteld zit en nu dus ineens heel laag en redelijk ondiep in de vagina. Toch maar even gebeld met vk omdat Google alleen maar over enge verzakkingen praat. Vk zei dat dit normaal is omdat alle banden oprekken en je baarmoeder rechtop gaat staan. Dat trekken en steekjes gevoel hoort bij het groeien. IK heb het sinds gisteren vooral in mijn baarmoedermond zelf.. best irri gevoel. Maar wat je wel moet weten is dat ik sinds vorig weekend blaasonsteking heb. Heb het geprobeerd weg te drinken maar moest dinsdag toch aan de Furabid. Baalde enorm want slik nog geen paracetamol en nu meteen antibiotica.. Mja dit schijnt geen ramp te zijn gelukkig. Heb wel sinds die blaasonsteking ineens afscheiding. Daarvoor namelijk helemaal niet.. zat op slot denk ik hihi. Dus dat is een gekke gewaarwording ineens omdat het soms echt waterdun is. Daar schrok ik weer van omdat ik dacht lek ik?! Al met al zal het er wel bijhoren hoop ik en straks weer wat meer in balans komen na de kuur.