uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fijn Fenne dat alles goed is met de kleine! En beterschap voor jou, hopelijk voel je je snel beter!

Lietjuh, wat leuk een jongen!!

Ik mag morgen weer voor een echo! De termijn echo.. Ik ben benieuwd wat de uitgerekende datum gaat worden aangezien dat tot nu toe erg onduidelijk is..

Verder eet ik zodra ik wakker ben een grote snicker. Dan kan ik daarna gewoon normaal eten. Misschien ook eens te proberen voor de dames die misselijk zijn?
    Ik had ook een lage bloeddru bij de vorige controle, dus i moet echt direct iets eten als ik wakker en hongerig ben. Anders gaat het mis.

2. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    Ahhh Lietjuhh wat ontzettend leuk!!
    Was je blij verrast? of heb je je niet heel erg vastgehouden aan hun voorspelling? Had je van te voren al een idee?

Bij mij konden ze het helaas niet goed zien en was het een voorzichtige jongensnub. Volgende week maandag heb ik de geslachtsbepaling. Gevoelsmatig heb ik de hele tijd al een gevoel van een jongen gehad. Echter twijfel ik sinds de nekplooimeting ineens haha! Ik lach me rot als het toch een meisje is! Klinkt cliche maar zolang het maar gezond is, is toch echt het aller belangrijkste! Ben wel heel benieuwd!

Ik vind het ongelooflijk knap dat zoveel mensen 9 maanden lang kunnen wachten, ben ik veel te nieuwsgierig voor hihi. Ik vind het al verrassing genoeg dat er een mensje uit mij komt. Kan ik me van te voren enigszins voorbereiden op een kleine man of meisje :)

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik kan ook echt geen 9 maanden wachten. ML wil het niet weten, maar ik wel en hij weet dat ik me tegen hem niet stil kan houden, dus ik denk dat hij nog wel overstag gaat:p

Ik 'moet' nu helaas wel wachten tot de 20 weken. Bij onze dochter heb ik een geslachtsbepaling echo gehad, maar dat wil mijn man al helemaal niet en aangezien verder niemand het komt te weten...

Ach ja...nog mar 9 a 10 weken wachten:cool:

4. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook hoor spieken we met de 20 weken echo... ga zelf helemaal uit van een jongen.. puur intuitie.. we zullen zien:)

5. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    Haha zo leuk en herkenbaar!

Mijn vriend wilde het in eerste instantie ook absoluut niet weten. Had hij van te voren al gezegd maar nu het zover is wilde hij het wel weten en dacht ik heel even van nee.. Ik zou het ook nooit geheim kunnen houden. De een wel en de ander niet lijkt me haast onmogelijk. Gelukkig staan we er nu helemaal achter dat we het willen weten. Zelfs de mensen om ons heen die old fashion waren zijn intussen toch wel heel benieuwd! Toen ik mijn vriend vroeg of hij tot de 20 weken echo wilde wachten was het antwoord.. dat duurt nog zo lang nu wil ik het ook wel weten wanneer het kan haha! Maandag it is.. spannend!!! :)

6. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vroeg! Ik mag pas vanaf 16 weken :(

7. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    He meiden. Ik heb ook bij dit kindje een geslachtsbepaling. Dit word hoogst waarschijnlijk onze laatste en wil het dus nog een keer allemaal mee maken. Wij hebben hem met 15,5 week over drie weken precies. gisteren was ik een partij beroerd verschrikkelijk paar x gespuugd eerste x in de zwangerschap. Verder de hele dag last van mn maag en buik dus wat het nou was. Want het lijkt nu over. Heel fijn dat het precies gisteren was want we waren naar de show van Jochem Meyjer. En serieus tijdems gedacht nou dan moet ik maar in mn tas spugen pff gelukkig was het niet nodig ☺ show was super leuk trouwens!

8. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Ik wilde het eerst ook niet weten, maar nu stiekem toch wel. Ik droom al helemaal van een meisje, en leuke jurkjes, en haren vlechten, enz. En als het dan een jongen is, moet ik alles snel bijstellen. Dus ik dacht, laat ik het dan nu maar weten, haha.
    Ik heb nog helemaal geen intuïtie gevoel voor een jongen of meisje, ik hoop alleen heel erg op een meisje.

Bij ons kunnen ze vanaf week 13 het geslacht al zien, maar ik denk dat ik in week 15 ga. Tussen de 12 weken en 20 weken echo. En dan gaat een vriendin van me mee. Maar verder wil ik het wel stil houden.

9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Mijn gevoel gaat helemaal voor een jongen. Bij onze dochter had ik sterk het idee dat het een meisje werd. Ben benieuwd of ik dit keer weer gelijk heb. Mijn zwager (waar ik geen hele goede band mee heb) denkt bijna 100% zeker te weten dat het een meisje is, omdat de meisjes in de meerderheid zijn (in ons gezin). Ik hoop dat hij dat de hele zwangerschap vol blijft houden en dat het dan toch een jongen blijkt te zijn. Alleen maar om te bewijzen dat hij niet altijd gelijk heeft. Bij zijn eigen vriendin was hij ervan overtuigd dat ze een meisje zou krijgen. Dat werd een jongen en toen zei hij ineens: dat heb ik altijd al gezegd.

Ik zou een jongen leuk vinden, maar een 2e meisje lijkt me ook super.

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier een goede echo gehad!!
    Mooi kindje :)

En nu exact 11 weken. Ik ben helemaal blij :D

11. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Zo! Vandaag m'n eerste officiële baby aankoop gedaan... Nou ja, eigenlijk is het multi functioneel haha dus mama gaat er eerst gebruik van maken ;)
    Een voedinskussen :) voor nu om heerlijk mee te slapen (dus voor mama) en later om te gebruiken voor het voeden :) (dus voor baby)

12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Leuk sterretje!!

O irri die mensen die voorspellingen doen en dan achteraf doen alsof ze t goed hadden!! M'n zus ook, jaa t word een jongetje en later: ja ik zei t toch een meisje! En toen zeiden we de naam: jaa dat zei ik al... Uhm nee je zei een jongetje en een naam heb je niet genoemd..

Ook deden we de aankondiging via een truitje van m'n dochter en ze zag t pas einde van de dag.. En dag later: ja ik zag t gelijk!!!

Hier morgen proberen t hartje te luisteren! Spannend de eerste keer!

13. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha leuk dat is ook mijn eerste aankoop geweest een paar weken terug. Ikheb al een flinke buik denk dat ik hem met slapen ook maar eens ga gebruiken.

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Om eerlijk te zijn. Moest ik wel even wennen na de echo. Ik heb 2 meiden en ben eigenlijk alleen de roze afdeling gewend. Stiekem had ik gehoopt dat ik alle schattige roze baby lakentjes nog een keer kon gaan gebruiken. Maar helaas. Gisteren maar even wezen kijken bij de prenatal. Heb toch al echt wel wel lieve spulletjes en kleertjes gevonden.
    Gaat helemaal goed komen hahah.
    Ik wil nog even de 20 weken echo afwachten en ben benieuwd of het dan nog steeds een jongetje is.
    En daarna ga ik los met kopen hahahaha

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Ik ga hem vanavond gelijk uitproberen lietjuh. Lig altijd veel op m'n rechterzijde (vl ligt altijd lepeltje lepeltje tegen me aan) en krijg ook last van m'n linkerknie (doordat die wat hangt). En heb best wel last van m'n rug dus denk dat dit kussen me daar ook misschien bij gaat helpen.

Weet iemand ook vanaf wanneer het beter is om op de linkerzijde te gaan slapen? Moeten vl en ik ruilen van plekje in bed ;)

16. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Sorry dames dat ik jullie in spanning heb laten zitten. Maar goed hier ben ik dan
    Gisteren dus de geslachtsbepalingecho en de baby was gelijk in beeld. En overduidelijk te zien, geen twijfel mogelijk een......... Boy!

17. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat leuk elisah en Lietjuh! Allebei n jongen, hoop maar dat dat geen voorteken is dat er ineens weer veel jongens geboren worden want zou nu toch wel erg graag n meisje willen ;)
    Maar het aller belangrijkste is dat het gezond is uiteraard!
    Ik vond dat voedingskussen echt n onding in bed dus na een halve nacht lag hij alweer naast bed bij mn vorige zwangerschap.
    Denk niet dat het mijn ding is maar hoop dat het je helpt sterretje.

18. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Moet je t andere begin mei topic eens lezen haha alleen maar jongens! Zegt niks maar denk dat we een grote kans hebben!!

19. Renske1988

13 sep 2015
    14
    0
    0
    Roosendaal
    Hey allemaal,

Leuk die jongens!!

Wij hebben vanavond ook de geslachtsbepaling gehad... En bij ons is het ook een jongen !! Dus mijn gevoel was weer goed. We hebben al een dochter waarbij m'n voorgevoel ook uitkwam :D.
    Maar bij anderen raad ik het eigenlijk altijd verkeerd ;).
    We hebben het vanavond ook maar gelijk op Facebook gegooid dus nu weet echt iedereen het :).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,1 KB
      Weergaven:
      6
  20. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    #1260 Anna Love, 4 nov 2015
    Laatst bewerkt: 4 nov 2015
    Ahh wat een ontzettende leuke berichten! Word er helemaal vrolijk van! Gefeliciteerd meiden! De jongens zijn nu al in de meerderheid dus.. benieuwd welk eerste meisje zich meldt. Ik wacht in spanning af tot maandagavond.. 😊

@sterretje dat was ook mijn eerste aankoop. Ik heb toen de form fix gekocht, word ook wel de rolls royce onder de voedingskussens genoemd. Slaap er heerlijk mee maar nu al een week niet echt meer nodig gehad. Bij 10 weken had ik zo'n pijn in mijn heupen, onder rug, benen etc. Dat ik super slecht sliep. Dit kussen was daarvoor echt een uitkomst. Nu gelukkig minder last omdat mijn lichaam wat gewend is aan de situatie. Alleen als ik te lang in bed blijf liggen. Maar ook heerlijk om om je heen te krullen, tussen de knietjes en buik erop te laten steunen! Het helpt mij om op mijn zij te liggen.. want mijn standaard buikslapen is echt verleden tijd.. 😯

Deel Deze Pagina