uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Vandaag een rondje ziekenhuis moeten doen.
    Urine, bloed, extra echo bij de gyn... Er zijn ketonen in mijn urine aangetroffen.
    Ik krijg te weinig voedingsstoffen binnen, en te weinig vocht. Daarnaast gooi ik alles er sinds vanmorgen weer uit :(
    Krijg nu emesafane zetpillen, om de misselijkheid weg te krijgen en hopelijk weer te kunnen eten en drinken. Anders moet ik opgenomen worden voor een infuusje...

Met de beeb is alles goed gelukkig

2. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Heftig annerose...
    Hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden... Snel weer beter worden meid!

3. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

15 sep 2015
    173
    0
    0
    Jeetje AnneRose.. Gelukkig met baby alles oke maar het zou zo fijn zijn als dat bij jou ook zo zou zijn he.. Sterkte 💋

Anna Love ennnn???!!! Boy or girl? 😄

4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Beterschap Anne rose. Hopen dat je er snel wel echt van kan gaan genieten!
    Ja Anna love ben ook heel benieuwd! :)

5. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    #1285 Anna Love, 10 nov 2015
    Laatst bewerkt: 10 nov 2015
    De baby hield elke keer haar handen ervoor of kruiste de beentjes haha. Net wanneer ze het geslacht zag bewoog de baby zodat ze telkens net te laat was met het beeld stil te zetten. De echoscopiste was helemaal overtuigd dat het een meisje is maar mijn vriend en ik hebben niks gezien. De baby werkte echt niet mee en zat telkens onderin verstopt haha.. Ik mag deze week een keer terugkomen. Juist omdat mijn vriend en ik echt het voorgevoel van een jongen hadden en dat bleek dus niet juist te zijn. Dus het voelt nog een beetje raar. We moeten haar erop vertrouwen en dat doen we want ze is echt heel goed en loopt alles na, soort pre 20 weken echo, super fijn!! Maar we hebben het geslacht niet zelf kunnen zien.. 😯

6. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    beterschap anne-rose!

spannend nog even anna-love! ben benieuwd!

7. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

15 sep 2015
    173
    0
    0
    Haha nu al een eigenwijsje dus 😄

8. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Hai dames, jullie mogen mij wel vd lijst halen. Alles gaat goed hoor, gisteren een prachtige termijn echo gehad en vijf dagen vooruit gezet. Echter komt er hier van mee kletsen in de praktijk niet zoveel. Allemaal een fijne zwangerschap gewenst! Voor we het weten is het al zover, lekker genieten :)

9. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Wat naar Annerose. Het blijft echt vervelend, en je kunt zo weinig doen he. Ik ben nu 10 kilo kwijt, maar krijg blijkbaar nog genoeg binnen zodat ik geen opname nodig heb. Maar denk dat ik er ook niet ver vanaf zit.
    Als ik overgegeven heb, voel ik me heel kort even goed. En dan ga ik gewoon weer eten.

Hoewel het nu toch wel weer ietsje beter gaat. Af en toe gebruik ik de emesafene nog.

Wat leuk Anna love, een meisje, als ze het goed heeft gezien dan :)

Na enige twijfel heb ik toch de Angelsound gekocht. En vandaag is die binnen gekomen. Gelijk zitten luisteren natuurlijk!
    En na een paar minuten zoeken kon ik het al horen. Wow, wat mooi. Voor het eerst het hartje gehoord. Nu ben ik toch wel even in de wolken hoor :) echt heel fijn. Ben blij dat ik het gekocht heb.
    En donderdag ook weer een echo bij de vk. Kan ik ook weer even kijken :D

10. RinsA

RinsA Actief lid

10 nov 2015
    102
    0
    16
    Limburg
    Hoi allemaal,

Ik ben ook uitgerekend in mei 2016, om precies te zijn 13 mei 2016. Leuk om "contact" te hebben met meiden die gelijk met elkaar lopen :D

11. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Wat gaaf lonelywolf! Is dat er eentje waarbij je ziet hoe snel het hartje gaat? Ben wel benieuwd hoe snel het is! ;)

Ik knap nog niet echt op. Ben ontzettend moe. Mijn eten en drinken is vandaag wel binnen gebleven...

12. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Welkom RinsA! Ik ook op 13 mei! ;)

13. RinsA

RinsA Actief lid

10 nov 2015
    102
    0
    16
    Limburg
    AnneRose, wat leuk! Las dat jij even niet zo lekker gaat, vervelend joh. Hoop dat je er snel meer van kan genieten :)

14. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Fijn dat er in elk geval nog iets binnen is gebleven. Dat is al iets.

Nee, ik kan het aantal slagen niet zien, heb wel geprobeerd te tellen :p ongeveer 75 in 30 seconden, dus dat zou 150 slagen per minuut zijn.

Welkom RinsA :)

15. RinsA

RinsA Actief lid

10 nov 2015
    102
    0
    16
    Limburg
    Thanks LonelyWolf :)

Ik heb ook een AngelSound, als ik ga luisteren sluit ik de boxjes van de pc erop aan en dan neem ik het geluid met mijn telefoon op. Heerlijk om terug te kunnen luisteren <3

16. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ze zeggen dat een hartslag boven de 140 een meisje betekent LonelyWolf... ;) al durf ik niet te zeggen vanaf welke week deze meting betrouwbaar is...

17. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    Is dat niet weer een van de zoveel bakerpraatjes? In het begin moeten alle foetussen een hartslag tussen de 150 - 160 hebben en die neemt iets af tot 120 - 130 tegen het einde wanneer de bevalling dichterbij komt..

18. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hihi ja misschien wel! Al blijft het wel een feit dat hartjes van meisjes sneller kloppen dan hartjes van jongens.
    Het blijft een 50-50 kans denk ik ;)

19. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Ik hou van bakerpraatjes. Vind het wel grappig.
    De hartslag zegt een meisje, en veel misselijk zegt ook een meisje. Drie dagen voor ovu is de kans op een meisje ook groter (al weet ik dat dat ook niet meer klopt). Maar de Chinese kalender zegt een jongen..
    Ik ben benieuwd :)

Dat is wel slim RinsA, ik wilde het de volgende keer ook idd gaan opnemen met m'n foon.

20. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    AnneRose je bent niet de enige die vreselijk misselijk is! Kan nog steeds niet normaal functioneren en spuug vreselijk veel! Dus was even wat minder aanwezig, maar lees wel mee!!

Deel Deze Pagina