Uitgerekende data Oktobermama's 2014 15 oktober 2014 - Emjay - 28 - 2e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding
Zo, ik heb even twee lijstjes opgezet. Ik vind het leuk om alle afspraken enzo bij te houden, maar zo'n lijstje maakt het lekker overzichtelijk! Voeg jezelf gerust toe, copy-paste de lijst in je reactie en voeg jezelf toe! Ik heb ook een lijstje gemaakt met de uitgerekende data, nogal vroeg, ik weet het.. maar toch in het kader van positief denken
Beide testen waren met ochtend urine en niet snachts wezen plassen. Maar gelukkig zegt m'n lichaam nog wel dat ik zwanger ben. Moe, koud, en ooooooow men. m'n tepels doen toch pijn...!!! auw auw auw!! Gelukkig ook nog geen bloed verlies gehad, dat geeft wel wat hoop. Eigenlijk wilde ik vandaag de vk bellen voor 1e afspraak. maar ik wacht nog even tot die betere test.
Krulletje, kan je onzekerheid wel begrijpen hoor. Maar daarom durf ik na een posi test dus niet door te testen. Hele dikke knuffel!
Afsprakenlijst Oktobermama's 2014 Emjay 10 februari intake MvM 18 maart intake vk en termijnecho mopke 27 februari intake vk en echo
Uitgerekende data Oktobermama's 2014 7 oktober 2014 - mopke - 27 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 15 oktober 2014 - Emjay - 28 - 2e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding
Net een lieve mevrouw van Moeder voor Moeders langs geweest. Lekker zachte wikkeldekentje gehad! En nu aan de slag de blauwe flessen vullen! Hihi
Op mijn telefoon lukt het niet echt lekker, maar het staat er Mijn vk doet een echo met 8 wk en dan met 12 weken weer. En ik moet verplicht in het zkh bevallen na een keizersnede... Met vorige fles gegeven, maar nu vol overtuiging starten met borstvoeding, dit omdat ik nu op mijn werk hier evt. kans krijg om te kolven. Ik moet bij 36 weken over naar de gyn en ik wordt besproken met een wekeklijks overleg.
Afsprakenlijst Oktobermama's 2014 Emjay 10 februari intake MvM 18 maart intake vk en termijnecho mopke 27 februari intake vk en echo Mira2014 7 februari intake MvM 24 februari intake verloskundige
Uitgerekende data Oktobermama's 2014 7 oktober 2014 - mopke - 27 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 15 oktober 2014 - Emjay - 28 - 2e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding 5 oktober 2014 - Mira2014 - 26 - 1e kindje - ziekenhuisbevalling - borstvoeding
Uitgerekende data Oktobermama's 2014 5 oktober 2014 - Mira2014 - 26 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 6 oktober 2014 - Saar82 - 31 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 7 oktober 2014 - mopke - 27 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 15 oktober 2014 - Emjay - 28 - 2e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding
Leuk, zo'n lijstje! Zal zo de afspraken lijst ook even aanvullen. Krulletje, wat naar, die onzekerheid! Ik hoop voor je dat je morgen/overmorgen weer een overtuigende test in handen hebt, en dat je je dan weer wat zekerder kunt voelen! Sterkte iig! Hier vanmorgen aan mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Was toen puntje bij paaltje kwam ineens heel zenuwachtig! Had eigenlijk willen wachten tot na mijn eerste echo en intake bij de vk, maar ik ben de laatste dagen steeds zo moe, dat mijn werk er soms een beetje onder lijdt. 'ben er niet helemaal bij', zeg maar. Mijn baas reageerde echt heel fijn! Hij gaf aan dat mijn ukje prioriteit moest zijn bij mij (wat het ook is, duh!), en dat ik duidelijk mijn grenzen moet aangeven, dat ik dan best een keertje wat meer pauze mag (wordt lastig, vaste pauzetijden op school), en dat hij eventueel lesuitval wel regelt met een vervanger bijvoorbeeld. Gaf me toch wel een beetje rust, moet ik zeggen!
Afsprakenlijst Oktobermama's 2014 Emjay 10 februari intake MvM 18 maart intake vk en termijnecho mopke 27 februari intake vk en echo Mira2014 7 februari intake MvM 24 februari intake verloskundige Saar82 4 maart intake vk en termijnecho
Saar wat een fijne reactie van je leidinggevende zeg! Ik kan hopelijk wachten, maar dat hangt af van mijn gezondheid. Ik heb wel enorm veel steken vandaag en heel erge dorst. Dus hopelijk ligt dat niet aan mijn suikergehalte in het bloed. Ik heb gewoon veel te weinig gedronken vandaag. Max 1 liter en dat heb ik dan alleen vanmiddag gedronken.
Krulletje he wat naar! helaas is er idd niks anders te doen dan afwachten... Al is dat heel rot! Bah! Ik had laatst ook een test waarvan ik dacht dat die wat minder was.. Heb daarop een digi clearblue gehaald die keurig 3+ gaf. Misschien een tip?
Uitgerekende data Oktobermama's 2014 5 oktober 2014 - Mira2014 - 26 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 6 oktober 2014 - Saar82 - 31 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 7 oktober 2014 - mopke - 27 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 15 oktober 2014 - Emjay - 28 - 2e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding 4 oktober 2014 - Sarsin - 25 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 4 oktober 2014 - Mamvk - 29 - 2e kindje - ziekenhuisbevalling - flesvoeding