Die zat bij mij de vorige keer fout Nu zegt hij weer een jongen, dus als-ie weer fout zit... Haha. Blijft 50% kans he
Hier volgens Chinese kalender een jongen, en heb zelf ook zo'n voorgevoel... Al begin ik de laatste tijd wel te twijfelen aan dat voorgevoel.
Mijn gevoel zegt een jongen, had bij zoonlief hetzelfde gevoel en dat klopte Ben wel erg benieuwd! We laten iig een geslachtsbepaling doen
Ik krijg een jongen volgens de tabel. Mijn moeder en schoonmoeder zien ook een jongetje rondlopen. Ook heb ik al een doos vol jongenskleding gekregen. Misschien wel een voorteken! Haha
Ik heb zelf ook heel erg het gevoel dat het weer een jongen is... Maar komt misschien ook wel omdat deze zwangerschap nagenoeg hetzelfde is... NUB, echo en chinese kalender zeggen echter wat anders maar kan het nog niet geloven haha... Eind deze week weet ik het
Ik denk een jongen. Wij hebben een echt mannengezin. Man heeft 1 broer en die heeft 2 zoons. Dus ik ben er van overtuigd dat het een jongen is.NUBexperts zeggen trouwens wel een meisje hier.
Ik denk een jongen, maar had het bij de eerste zwangerschap mis.. dacht toen een meisje en het bleek een jongentje te zijn.
Bij de eerste waren we er beiden al vrij vroeg van overtuigd dat het een meisje zou zijn en dat is uitgekomen (ookal zei die chinese kalender een jongen). Nu zijn mijn man en ik alleen maar bezig met jongensnamen, wat dat is weet ik niet, maar we zijn totaal niet met een meisje bezig. Mijn dochter zou echter erg graag een zusje willen haha De tijd zal het leren Vandaag trouwens iedereen laten weten via facebook en hele leuke reacties gehad!
Wij hebben een heel erg sterk voorgevoel voor een jongetje. De chinense kalender zegt dat ook. Weet nog niet of wel willen weten wat het is.
Veel bijgekletst zie ik! Wij hebben vanaf afgelopen donderdag de directe omgeving op de hoogte gebracht van onze zwangerschap. Iedereen was erg blij en emotioneel! Over anderhalve week hebben we de termijn echo en dan zal het waarschijnlijk wereldwijd bekend worden Ik denk dat wij een jongetje krijgen. De chinese kalender zegt dat ook en iedereen in mijn omgeving. Zelf hoop ik stiekem op een meisje, maar mijn gevoel zegt een jongetje. Wij willen het waarschijnlijk niet van tevoren weten wat het wordt.
Het valt me op dat er vrij veel mensen zijn die het al verteld hebben, ook diegene die nog geen 12 week zijn. Ik wou dat ik dat durfde. Heb helaas 3x meegemaakt dat het na een week 8 goede eco toch nog bij 10/12 week mis bleek te zijn. Ik had dan nog steeds symptomen, geen krampen en geen bloed. Ik wou dat ik dat niet had meegemaakt en er net zo van kon genieten als de meesten van jullie. Nu krijgen we 4 april een echo (dan ben ik 12 week en iets) omdat we het die dag aan de familie vertellen Nu al heel veel zin in, is toch ontzettend leuk als je het kan delen met je omgeving!!
Bij ons weet familie het nu, allemaal leuke reacties. De rest weet het ook pas na de termijnecho. Mocht het misgaan, kan ik altijd bij familie terecht. Maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit.
Wij hebben het bijna iedereen verteld, alleen schoonzus en zwager nog niet. Vrienden enz bijna allemaal. Ik heb nooit een miskraam gehad en bij de eerste ging ook alles goed. Dan ben je er -hoe naïef ook- wat makkelijker in.
Bij mij werd na de eerste echo (8-9 weken) gezegd dat de kans op een miskraam nu kinder dan 2 procent was. En daarbij komt ook dat ik het echt niet meer verborgen kan houden. Mocht het alsnog fout gaan, dan kunnen we bij onze familie terecht.