uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Wij hebben ook nog helemaal niks verteld en gaan inderdaad ook wachten tot na de 12 weken echo! Dit vooral omdat we eerdere miskramen gehad hebben waarbij al veel mensen het wisten (doorverteld door schoonfamilie zonder dat dat de bedoeling was) en ik vond dat geen fijn gevoel. Nu dus het zekere voor het onzekere genomen en nog tegen niemand iets gezegd!! Echt wel heel moeilijk en heb al een paar keer gedacht om het toch gewoon te zeggen maar iets in mij houdt het toch steeds tegen... Wij gaan het dus ook vanaf 4 april vertellen. Ben benieuwd of er net zo enthousiast gereageerd wordt als bij de eerste keer, heb toch het idee dat het dan minder speciaal is ofzo. Hoe hebben jullie dat ervaren? Morgen tien weken echo, spannend!!!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier weet ook iedereen het al

ooo ik met mn eigenwijze gedrag moest een angelsound hebben , nou ik hoor vanalles maar geen hartslag van de baby.
    ik word er zo chagrijnig van :p krijg de neiging om m weer op marktplaats te gooien :D

3. Esrefa

Esrefa Lid

22 feb 2014
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zou mezelf helemaal gek maken met zo'n ding! Ik ga er niet aan beginnen zeg ik heel stoer nu ;)

4. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    hier weet iedereen het ook al hihihi maar ik ben bijna 13 weken nu aankomende donderdag

we hebben nog geen dingen echt gekocht wel heel veel gekregen van mijn schoonzus dus dat is super lief

even vraagje, ik werk nu 24 uur en ik wil een dag in de week, 8 uur, ouderschapsverlof opnemen.... hoe werkt dat precies....
    het lijkt me heerlijk 2 dagen te gaan werken alleen hoorde ik verschillende dingen over de belastingdienst, dat je het niet meer terug kan vragen in 2015
    en weten jullie hoe lang ik ouderschapverlof op kan nemen, als ik 1 dag in de week wil opnemen

esrefa veel plezier bij de echo!!!

5. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    overigens lig ik nog steeds uitgeput plat, morgen bellen en vrijdag naar ziekenhuis

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Volgens mij -maar 100% zeker weet ik het niet- kun je een jaar onbetaald verlof opnemen.

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Mijn verloskundige raadde zo'n ding af omdat het niet fijn is voor de baby....

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Sterkte ramona, hoop dat je een beetje gauw opknapt de komende tijd.

Alle meiden vandaag met een afspraak, veel succes en plezier!

Voor de lijst 17 april termijn echo

9. Esrefa

Esrefa Lid

22 feb 2014
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Yes mijn echo was top! Ik ben uitgerekend op 17 oktober.
    Wij hebben het nu tegen iedereen verteld!
    Nu kan ik eindelijk echt blij zijn..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      6
  10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Gefeliciteerd Esrefa, mooie echo!

11. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Vandaag de termijnecho gehad! Precies 11 weken vandaag. Klopte precies met mijn berekening. Dus 13 oktober uitgeteld!
    Hartje gehoord en armpjes en beentjes zien bewegen! Zoo mooi ;)
    Net nog controle gehad bij de verloskundige. 2kg afgevallen! Nu zit ik onder een bmi van 30. :)
    Mijn dag kan niet meer stuk! Hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,5 KB
      Weergaven:
      3
  12. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Morgen om 8.10 uur mijn eerste afspraak bij vk, gelijk ook een echo. Echt wel heel spannend.

Meiden die vandaag een voede echo hebben gehad, gefeliciteerd.

Sinds gisteren voel ik me iets beter. En het klinkt misschien klische, maar als je je misselijk voelt, probeer dan iets te eten, al is het maar een beetje. Je voelt je daarna waarschijnlijk een stuk beter

13. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Ik heb morgen ook mijn eerste echo. Ik mag om half 10.
    Ben zo benieuwd! Hopelijk is alles oke!

14. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Meiden met mooie echo's gefeliciteerd!

Hier met de angelsound wel al een x het hartje gehoord maar kon het vd week ook niet vinden! Balen!

15. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Gefeliciteerd met de goeie echo's en voor de meiden die morgen mogen, heel veel succes!

Heb het hartje al twee keer gevonden en dat met 9 weken, sterk kindje hoor :)
    Het kindje kwam er ook echt zelf naartoe zwemmen, terwijl mijn dochtertje dat ding bij de VK altijd weg schopte haha

Vandaag voor de eerste keer echt over moeten geven, bah wat heb ik daar toch een hekel aan.
    Ik ben ook alleen nog maar afgevallen, terwijl ik bij mijn dochtertje in de eerste 12 weken al 3,5 kilo was aangekomen.
    Nu is dat niet zo erg omdat ik nu 10 kilo zwaarder weeg dan toen ik zwanger raakte van dl maar de manier waarop is niet zo prettig.

Ik mag donderdag voor de intake en termijnecho, ben benieuwd.

16. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie echo's.

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Succes en have fun voor de meiden die vandaag de echo hebben...!!!! Ik mag 11 uur :-D echo +intake .!

18. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    wauw wat een mooie echo's allemaal gefeliciteerd meiden....
    en voor degene die vandaag mogen veel plezier en geniet er lekker van....

lig dus nog steeds plat, maar ben wel wat opgeknapter (vind ik dus zelf) eten binnen houden gaat niet zonder me zetpillen en warm eten is echt een drama, maar door warm eten voel ik me wel beter (aangesterkter) alleen kots ik er wel erna van dus beetje dubbel, vanmiddag belde arts van zieknhuis weer dus maar even overleggen en vooral het futloze wat ik voel is zoooo niet leuk

19. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Ik hoop dat je je snel beter voelt en kunt gaan genieten Ramona!

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Zwaai! Wat een mooie echo's! Wij hebben donderdag de termijnecho, dan ben ik pas 9+4, vind ik zo vroeg... vooral omdat ik volgens eigen berekening pas 9+2 ben dan. Hebben meerderen de termijnecho al zo vroeg?

Qua misselijkheid gaat het hier op en af, maar is nog steeds véél minder dan bij zoon. Wel ben ik, ondanks lekker eten, volle darmen en dikke tieten ;), al 3 kilo kwijt, dus ik kan m'n geluk niet op haha.

Kunnen jullie ook zo moeizaam naar het toilet? Ik word er knettergek van.... 1x per 5 dagen gemiddeld, met moeite....

Deel Deze Pagina