Vanmorgen dan eindelijk mijn eerste echo gehad Wat een wonder om te zien. Kloppend hartje en de kleine wurm was lekker beweeglijk. De termijn klopte precies. Ben nu dus 10 weken en 1 dag. Uitgerekende datum 20 oktober. Daarna meteen doorgereden naar mijn ouders om het te vertellen. Waren ook superblij voor ons en met hun derde kleinkind! Die lach gaat vandaag niet meer van mijn gezicht!
@yupgup: had mijn termijnecho bij 9+3, wat toen 9+5 werd. Als je ontlastingspatroon normaal heel anders is, zou ik het toch even aankaarten. De arts vond het niet normaal en heb pillen gekregen. Werken alleen niet zo goed (of té goed ), dus donderdag maar weer aankaarten. @vrauwke fijn, een goede echo!
Wat een mooie echo's ladies!! Gefeliciteerd.. en ook met de goede nipt-test! Op naar oktober allemaal! Ook ik ben al aan het zoeken naar een kamertje. We hebben hier in huis, maar zo'n klein kamertje nog maar beschikbaar dat het echt passen en meten gaat worden.. Wilde eerst zoonlief naar dat kamertje laten verhuizen, maar bij nader inzien vonden we toch dat we dat niet konden maken... Wat betreft mijn voorgevoelens.. die heb ik niet echt.. Maar aan de kant van papa worden er veelal jongens geboren, dus is de kans heel groot dat ook dit een jongetje wordt. Tevens voelde ik vlak na het intiem zijn (nog niet zwanger dus..net als bij de eerste zwangerschap...) een flinke steek. Exact hetzelfde! Dus zal wel een snel zwemmertje zijn geweest ofzo.. Ik ga van een jongetje uit!! hihi.. geen idee wat welke Chinese kalender ook zegt.. A.s. donderdag hebben wij weer een echo.. Ik denk dat we het dan dat weekend een beetje hier en daar gaan vertellen.. maar nog steeds geen leuke manier gevonden om dat te gaan doen!! Ben vooral benieuwd wat zoonlief gaat zeggen..
Wow weer mooie goede echo's en een goede nipt! Ramona, erg herkenbaar. Het herstel gaat langzaam, zeker als je net thuis bent. Kop op, het gaat echt beter. Ik dacht vanwege de weinige kwaaltjes tot 10 weken en totaal anders dan bij dl een jongen. Maar nu ik weer zo ziek ben. Denk weer een meisje. Ik zal mijn echo ook eens laten zien van de week, heb zo'n mooi zij aanzicht met duidelijk het gezicht en beentjes en armpjes. Ik leef heden op fruit en heldere bouillon, meer lukt niet. Maar allemaal voor een goed doel. Allen die bandenpijn.. Niet grappig als je maar niet ophoudt met hoesten...
Fijn Mamvk. Anderen proficiat met de goede echo's. Hier nog altijd op en af misselijk, maar het lijkt minder te worden. Begin alleen weer last van mijn bekken te krijgen.. als het doorzet, maar weer naar de fysio. Zijn jullie ook nog steeds zo moe? Ik hoop wel dat dat onderhand af gaat nemen, pffft.
Meiden ik heb jullie mening nodig..... Wij hebben momenteel maar 2 slaapkamers op de 1e verdieping en nog een zolderkamer waar we een slaapkamer van kunnen maken. Ml en ik hadden bedacht dat we zoonlief (van bijna 3) de kamer op zolder zouden geven en dan van zijn slaapkamer nu de babykamer maken. De baby komt de eerste maanden wel bij ons op de kamer slapen maar goed.... Nu kwam ml in een keer met het idee om de baby na een half jaar op de zolderkamer te leggen en zoonlief op zijn eigen kamertje nu te laten liggen. Dit omdat zl momenteel zelf de gang op kan lopen en dan als hij naar zolder moet kan dit niet meer ivm traphekje voor de trap.... wat denken jullie??
Oeh, lastig. Ivm zindelijkheid zou ik hem bij het toilet willen houden. Maar je baby 'zo ver' van je weg zou ik dan ook weer niet willen... En baby langer bij je houden totdat zoon goed ('s nachts) de trap op en af kan? Beeb zal toch een tijd nog in ledikantje slapen dus dan kan traphekje gewoon open blijven voor zoon.
Hier, ik kan al 6 dg niet naar toilet. Nu de HA gebeld voor wat laxerends maar heb alleen iets gekregen was de ontlasting na een paar dagen zachter maakt. Heb ik NU dus niks aan. Beetje balen... voel me 10 kg zwaarder. Verder heb ik gisteren een ringsling besteld voor 18 euro en krijg hem net binnen blij mee! Hij is wel wat el cheapo/chineesje maar voor dat geld ga ik er veel plezier van hebben. We wonen in een appartement en ik kon na de bevalling nauwelijks de maxi cosi met kind erin naar de auto slepen, en de doek knopen vind ik voor dat stukkie teveel gedoe. Dit lijkt me prettiger, hoop dat het ook echt zo is!
Hoi meiden, Ik ben even wat stil geweest. Griep gehad en erge misselijkheid. Gelukkig gaat het nu weer veel beter. Zelfs weer een beetje energie! De misselijkheid is ook een stuk minder, maar nog wel aanwezig. Daar maak ik me een beetje zorgen om. Hoop dat het niet betekent dat het niet goed gaat met de zwangerschap. Langzaamaan beginnen mijn broeken te knellen en is er een kilo bijgekomen!
Hier ook even iets minder aanwezig geweest. Druk en aankomend weekend ook weer lekker weg met vriendlief. Kindjes naar mijn ouders Gisteren hebben we de termijn echo gehad. En ik ben een week teruggezet. Na de miskraam een late eisprong gehad. Maar dat had ik al een beetje verwacht, was allang blij om het mooie kindje heen en weer te zien gaan Ik ben nu 19 oktober uitgerekend!! Wordt er uberhaupt nog een lijst bijgehouden??
Vandaag combinatietest gehad, en we hadden zooooo'n mooie uitslag! Ben helemaal trots, opgelucht en blij!!
hier ook even wat minder aanwezig. zit in een dipje. geen idee waarom. denk toch de onzekerheid. niks voelen en me afvragen of het allemaal wel goed gaat. gelukkig maandag weer een echo. ben ook helemaal niet gezellig tegen man en kan niet veel hebben van dochter. dus hopelijk snel weer wat beter in mn vel en gezelliger tegen iedereen
Ja was rustig hier op net forum, niet zoals in mijn dagelijks leven . Ben vaak te moe om te reageren de laatste tijd, na mijn werk. Heb wel alles gelezen en zag al hele mooie echo's langskomen. Klachten worden wel iets minder hier, maar die moeheid, pff die blijft.
Boeffie ik zou je zoontje niet op zolder leggen... Zo'n kleintje nog. Ik zou jullie kleintje gewoon een heel tijdje op je eigen kamer houden... Totdat je zoontje goed zindelijk enz is.
Ik kan mijn katten niet uitstaan! Ze gaan altijd zitten schooien en op het aanrecht zitten en overal aan likken. Normaal kan ik dat wel hebben, maar nu dus niet meer. Ik heb ze nu in het achterhuis gezet met de deur dicht. Het spookt door mijn hoofd om ze weg te doen. Maar dat vind ik ook zo sneu! Verder neemt de misselijkheid al een beetje af. Ben nog wel moe. Ook mijn buik begint al een beetje te groeien