uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Leuk!! Gefeliciteerd!

2. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Dankjewel :)

3. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Hier ook een hele tijd stil geweest, wel alles bijgelezen.
    Flink aan sukkelen met gezondheid en een hardnekkige blaasontsteking erbij :( gister aan de 2de kuur begonnen hopelijk werkt deze snel.

Ook goed nieuws; vandaag de termijn echo gehad en alles goed gekeurd.
    Nu aftellen tot de 20 weken echo :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,3 KB
      Weergaven:
      8
  4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wat een mooi nieuws hier!

Gaan jullie extra echo's doen? Dus meerdere echo's laten make maar zelf betalen?

5. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Wij alleen met 15 weken geslachtsbepaling.
    Heel misschien nog eentje rond 30 weken maar ik denk het niet

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Floor, misschien met 16-17 wk nog een geslachtsbepaling. Maar daar zijn we het nog niet over uit. In ieder geval geen 3d-echo's ofzo.... vind ze nou niet bepaald charmant en wil het uiterlijk nog een verrassing laten. Om het over de kosten nog niet te hebben... *shock*

7. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    mamvk ohhh wat leuk een meisje wat lief

nu meiden hier gaat nog steeds niet beter voel me zo langzamerhand echt een zeikerd dat iedere keer als mn leidinggevende belt dat het nog steeds niet gaat en ik nog steeds geen energie heb... ze belt 2 x in de week om belangstelling te tonen maar ik voel me schuldig dat ik steeds hetzelfde moet gaan zeggen
    wel een brief voor de bedrijfarts gehad maar ik heb ook aan gegeven dat ik en niet mag rijden met mijn medicijnen en ook niet 15 min kan lopen van de auto naar het pand waarin zij zit... dus morgen belt mn leidinggevende op om te kijken hoe en wat... als ik naar boven ga moet ik eerst zitten en bijkomen laat staan zo stuk
    gister moest mijn zoontje onder gehele narcose om 2 tanden te trekken en ik kon dit dus ook weer niet zelf doen, maar gelukkig is mn lieve vriend mee geweest en zijn dat ventje zijn voortant en de tand er naast getrokken, hihihi nu heeft ie een fietsenrek, maar geen pijn meer.... en hij had nergens last van, was thuis en at meteen 6 broodjes smeerkaas op zonder korstjes en 2 eierkoeken hahaah

8. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    ahhh balen meis ik weet wat je voelt, tis zo niet echt een roze wolk he:)

9. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    ik heb mezelf beloofd dat ik mezelf wel trakteer met 26 weken op een uitgebreide pretecho met filmopname, oma's mee en me lieve schoonzus natuurlijk:D:D heb ik wel verdiend

10. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    balen he meis, ik ben 7,3 kg afgevallen inmiddels door het overgeven en diarree had een piepklein buikje en nu niets meer.... normaal doe ik een moord om af te vallen maar nu vind ik het niet leuk, wil ook zo graag iets zien van een leuk buikje, bewijs dat ik zwanger ben

11. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    herkenbaar.... mijn vriend zei vd week met alle respect dat je last van je hormonen hebt maar je hoeft niet zo te snauwen op mij.... was het der natuurlijk niet mee eens maar toen ik even zat te denken ;) dacht ik oeps ja ik ben wel een beetje onuitstaanbaar tegen alles en iedereeen

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb voor 19 april een geslachtsbepaling staan in Lommel
    en rond de 30wk wil ik nog een keer een 4D echo
    idd erg duur maar ik vind het 'leuk voor later' :D

13. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Inderdaad ja dat klopt helemaal! Met zo'n minder leuk begin van de zwangerschap mogen we ons zelf wel verwennen :)

En tuurlijk krijgen we er wat moois voor terug maar je slecht voelen is soms gewoon echt niet leuk he

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik heb op 22 april een afspraak in Lommel staan! :D

15. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor het lijstje:

11 april combinatietest
    17 april controle VK
    22 april geslachtsbepaling

Hier nog steeds belabberd. En een dikkerd. Nog steeds elke avond om half 9 knockout in bed en de hele dag door misselijk. Wat ben ik blij als dat voorbij is! Ik voel me zo afgesloten van de rest van de wereld...werken, zoon verzorgen en slapen. Dat is alles wat ik nog doe :(

16. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Is Lommel zo goed dan? Of is dat toevallig bij jullie in de buurt?
    Wij willen ook een geslachtsbepaling doen, natuurlijk zo snel mogelijk maar wel zo betrouwbaar mogelijk, dus weet niet zo goed in welke week...
    En we doen met 25 wk een 3d/4d echo :)

17. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Haha ik heb voor 15 april geslachtsbepaling staan in Lommel!! Marita is druk met het oktoberclubje... Nog even voor alle meiden die het wel leuk vinden om extra echo`s te krijgen... Ik ben dinsdag naar fontys eindhoven geweest. Dan krijg je dus gratis (als proefkonijn) een echo van een uur. Dat is voor leerlingen van de fontys die moeten oefenen met echografie. Omdat ze veel mensen tekort hadden ben ik dus meteen gevraagd om 8 of 15 april nog een keer terug te komen. Dus misschien voor diegene die het leuk vinden wel een ideetje om je via mail aan te melden. Die mail mag dan naar r.vandenbrand@fontys.nl

18. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    @fizzy Lommel is toevallig in mijn buurt maar is ook wel echt goed! Ben er met ons eerste kindje ook geweest en zij garandeert ook echt het geslacht vanaf 13 weken. Ik geloof dat ze meer dan twintig jaar ervaring heeft. Is gewoon bij haar thuis (wel een belgische mevrouw en praat heel zachtjes) maar hele goede uitleg overal bij!! Kan verschillende prijscategorieën kiezen.

19. singa

singa Niet meer actief

Hier ook even wat minder meegeschreven. Ik heb afgelopen maandag een ongelukje gehad met sporten dus heb nu een dikke enkel. een dag niet kunnen lopen maar gelukkig niks gebroken. morgen weer terug naar ha.

20. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Wij sowieso bij Jan Koning met 28 weken een 4D echo.

Deel Deze Pagina