uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Ik ben nog niets aangekomen. Heb vanmorgen gebeld voor de combinatietest en kunnen 10 april terecht. Mijn vriend wil deze test graag laten doen en ik heb er mee ingestemd.
    22 april hebben we weer een afspraak staan bij de vk.
    Helaas kan ik hier niet onder controle lijven ivm overgewicht.
    7 mei hebben we daarom de eerste afspraak bij de gyn in het ziekenhuis. Maar ja, die extra zorg kan ook geen kwaad denk ik.

2. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zo, weer terug van vakantie en gelijk vanochtend de eerste echo. Alles leek gelukkig goed! Ben 18 oktober uitgerekend, was maar 1 dagje korter zwanger dan ik dacht.

Volgende week combinatietest (vandaag gelijk na echo bloed geprikt) en dan, er vanuit gaande dat dat oké is, onze ouders vertellen.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vandaag termijnecho gehad, 1 dagje vooruit gezet. verder zag alles er voor nu normaal uit.
    maandag de combinatietest. toch spannend

4. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Spannend allemaal!

Hier ook al een flinke buik.. Maar schijnt bij een 2e idd sneller te gaan.

5. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Hier vorige week vrijdag bloed laten prikken en aanstaande vrijdag nekplooimeting, idd spannend!

Ik heb ook al een aardige buik, maar nog niks aangekomen.
    Ze zeggen dat het bij een tweede idd sneller te zien is en ik denk dat dit komt omdat je darmen nu al weten waar ze naartoe moeten, terwijl ze bij een eerste hun plek nog moeten zoeken.

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier al wel aangekomen , maar meer door het stress eten. Heb me veel teveel vol zitten proppen. Ook door het stoppen met roken. Nu is het gelukkig wel minder maar moet er zeker op letten

7. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Vandaag al na 7 dagen de uitslag ontvangen vanuit Brussel, NIPT test, en alles is goed en we krijgen weer een knul!!!:D
    Super blij! :)

8. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super dat alles goed is! Gefeliciteerd! Wat leuk it's a boy!

9. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Wat superfijn! Gefeliciteerd!

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    New miracle, wat super!!!!

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wat fijn dat alles goed is! En een jongencerbij is ook er leuk natuurlijk.

12. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Gefeliciteerd New Miracle :)

13. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Dank jullie!! :)

14. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Fijn New Miracle!
    Hoera, een jongetje, leuk!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    super goed nieuws! en leuk nog een jongen erbij! zal je oudste vast erg leuk vinden :)

16. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Gefeliciteerd new miracle! Fijn dat alles goed is. Hier maandag termijnecho gehad en nu weer twee dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is 15 oktober nu. Volgens de nub theorie en de hoge hartslag denkt ze een meisje, maar wel duidelijk erbij gezegd dat t maar een theorie is... 15 april weten we het zeker. Maar dan klopt mijn gevoel in ieder geval wel. Dan zouden wij dus twee meiden hebben straks! Verder voel ik me steeds beter de laatste week. Nog wel af en toe misselijk en moe maar niet meer zo erg als een paar weken geleden. Vanaf morgen gaan wij t de familie vertellen, heb er zin in. Ook buikje begint te groeien nu, maar ook nog niets aangekomen. Wat ik ook regelmatig heb js hoofdpijn. Iemand van jullie toevallig ook last van? Vk zij dat t van de hormonen komt en dat ik meer moet drinken. En tja dat is dus altijd n probleem voor mij, en zeker met dat weeïge gevoel. Toch maar gaan proberen want die hoofdpijn is ook niet fijn.
    @ Ramona hoe is het nu met jou?
    Iedereen een fijne dag en tot snel weer!
    Liefs Lola

17. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Oeps (zij) heel erg fout geschreven net...

18. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Ja vindt hij erg leuk al zei hij wel het maakt me niet zoveel uit als het maar gezond is :) de schat

19. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Lola, ik was 80% zeker dat het een meisje zou zijn. :)
    Nub meisje, hartslag 176 bpm, ziek deze zwangerschap...etc haha
    Dus toen ze gisteren belde met de uitslag reageerde ik heel verrast. Ze zou wel gedacht hebben haha.
    Ben super blij met nog een jongen.. heerlijk.
    Meisje was uiteraard ook welkom :)

20. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Wow Satire!! Dat is al flink idd! Hier zie ik het in de avond ook vooral.. in sommige poses helemaal.. als je er een beetje 'zakkig' bij staat.. haha... Maar in de ochtend valt het me weer enorm mee. En mensen die het nu weten, zien eigenlijk helemaal niks aan me! Dus ach...

Gefeliciteerd New Miracle.. superleuk!!

Gister in bad dacht ik weer eens: laat ik eens kijken of ik de bm nu kan voelen.. en ja hoor!! Plots voelde ik dat harde ronde bolletje weer! Ik moest zo lachen! Die herkenning...de bevestiging.. alles! Echt geweldig dat daar dan je kleintje in zwemt.. <3

Deel Deze Pagina