uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja diegene is wel een vriendin, maar hadden besloten om de eerste echo af te wachten en bij sommige vriendinnen kon ik er niet onderuit. Dus die wisten het, mevrouw was wel beledigd. Maar heb haar heel duidelijk gemaakt dat dit gewoon onze keus was. Daar heeft verder niemand anders wat over te zeggen. Wellicht meer haar probleem dan de mijne, zo zie ik het.

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier een mooie termijnecho gehad! 4 dagen vooruit gezet.
    Mooi hartje horen kloppen en het kindje bewoog al mooi!
    Mijn uitgerekende datum mag naar 20 oktober en ik ga meedoen aan centering pregnancy, en de volgende afspraak is dan ook 14 april

3. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Stokke een stuk kleiner, smaller vooral, dan de bugaboo cameleon.
    Ik heb om die reden een cameleon gekocht, mooie ruime bak.

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wij hebben een tweedehandse wagen, een koelstra flexxo.

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wat is dat precies?
    Fijn die mooie echo!

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Je hebt dan eerst de controle bij de vk en daarna met een groepje van ongeveer 8 vrouwen een bijeenkomst waar de vk bij is. Zijn dan vrouwen die rond het zelfde termijn zitten. Zo kun je samen dingen delen etc. Zal ff een link opzoeken.
    Verloskundigenpraktijk Petit | Hoogeveen » CenteringPregnancy

7. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Wat een mooie buikjes al, mijn vetbuikje is niet fotowaardig. :p

Kinderwagen, wij hebben de maxi cosi mura 4, erg fijne wagen. Vond van de bugaboo de bak te laag en we kregen hem van sm. Ga dan echt niet zo'n dure vragen.

Zwangels, wat mooi zeg dat het bestaat. Maar bijeenkomst steeds van 120 minuten, daar moet je echt tijd voor maken zeg.

8. Kunikos28

Kunikos28 Actief lid

11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Mutsy Transporter, hadden we nog.
    Goed voor lange mensen en de bak viel me mee, tot 8 maand ongeveer maar toen kon ze ook zitten dus maakten we er een buggy van.
    Fijne wagen maar er zijn veel mooiere (en duurdere) wagens, zou wel een nieuwe willen gewoon voor de heb. Maar ik vind ze echt te duur dus we houden het bij de Mutsy.

Zometeen nekplooimeting en uitslag combi test. Er was nog iemand die vandaag moest toch? Succes!
    Beetje nerveus, maar dat staat los van de uitslag. Ik vind het gewoon weer spannend om hopelijk levend wezentje te zien:)

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    THNX! :)

Wat zie ik al mooie buikjes! Bij mij is dat echt nog niet te zien, komt misschien ook omdat ik al genoeg "eigen kweek" heb hahaha.
    Aan een kant ook wel blij om want onze ouders weten nog van niks ;)

Hier aanstaande dinsdag de nekplooimeting en dan direct daarna de uitslag van de combinatietest. Als die goed is dan gaan we het volgende week aan de toekomstige opa's en oma's vertellen.
    Heb het er nog over gehad met mijn man en die wil geen NIPT (tenzij de uitslag van de combitest niet goed is natuurlijk). Hij zegt dat ik niet zo onzeker moet zijn en meer vertrouwen moet hebben.

10. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Ik ben een beetje zenuwachtig voor straks, dan heb ik de nekplooimeting.
    Ik heb er wel een goed gevoel over, maar toch spannend.

Verder al drie goeie dagen achter de rug alleen vandaag dus weer misselijk, maar dat wijt ik aan die zenuwen.

11. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Wij hebben de joolz day. Erg fijne wagen ook en lekker ruim. Ons dochtertje kon er met gemak negen maanden in liggen maar heb met 6 maanden de buggy al opgezet omdat ze goed kon zitten. Dat vond ik ook erg fijn dat de buggy in drie standen kan en aan twee kanten te gebruiken. En de wielen zijn echt super ideaal op elk terrein. Enige minpunt vind ik de opbergruimte wat aan de kleine kant...

12. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil graag de bugaboo cameleon. Wij willen eigenlijk niet zo heel lang wachten met een 2e als het hopelijk lukt!! Dus dan moet ik wel rekening gaan houden met de aanschaf van een kinderwagen. En daarom denk ik dat ik voor de bugaboo donkey ga die kan je voor 1 gebruiken en straks voor 2..

13. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Hier was de nekplooi keurig alleen kon ze de berekening niet maken omdat het programma niet wilde opstarten.
    Nog even in spanning dus, maar ik heb er een goed gevoel over.
    Verder als ik naar de kleine kijk op dat beeld heb ik heel sterk het gevoel dat het een jongetje is.
    Het was lekker aan het bewegen en zwaaide even naar mijn dochtertje haha

Over kinderwagens, wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 en zou geen andere willen!

14. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Gister de nekplooimeting gehad en alles is goed gelukkig! De kleine was goed gegroeid en lekker aan het bewegen. De gyn moest een aantal keren in mijn buik duwen omdat de baby eigenwijs was en erg druk. Ik was ook heel zenuwachtig hoor, denk dat ik dat voorlopig nog wel blijf houden. Het blijft spannend.

15. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Fijn dat het bij jou ook goed was leco en spannend blijft het zeker!

Hoe was het bij jou Kunikos?

16. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Net bij de vk geweest voor de eerste controle en na wat moeite kon ze het hartje vinden. Vond het erg mooi om te horen.

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hallo, De echo van vandaag was super!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hele mooie foto's meegekregen wel 8 stuks haha waaronder een paar 3d heel gaaf, zeker die in kleur.

Wat wel vreemd was, is dat zij tig keer heeft gemeten en toch echt uit kwam op 12.3 en volgens de gyn zou ik nu 11.4 zijn. Zes dagen verschil, dat vond ze erg veel. Dus heeft ze een begeleidende brief met de metingen erbij gedaan en foto's van de meting van zowel het hoofdje als lichaam. Ben benieuwd wat de gyn ervan vind.

Dus nu 14okt uitgeteld ipv 20 haha blijf aan het veranderen. We zullen zien. Het zal vast geen november worden hahah

Fijn hoor al die goede echo's hier! Hoop dat dat zo blijft!!!

Joolz heeft nu ook een wagen die voor twee kinderen gebruikt kan worden. Ik vind alleen echt jammer dat ze dan onde elkaar liggen... heel stom, zou ik persoonlijk nooit doen. Stokke heeft het zelfde idee

18. Friend77

Friend77 Lid

4 jun 2008
    70
    0
    6
    Even ego, maar ik ben zo blij en opgelucht :D
    Ik werd net gebeld met de uitslag van de combinatietest en die was echt uitstekend.
    Wij gaan dus niet meer voor een vervolgonderzoek, ik heb er alle vertrouwen in!

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    super!!!!!!!!

20. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0