Satire, ik heb het nog nooit geprobeerd. Als het echt werkt, ga ik er ook maar eens voor kijken. Maar ik vind zelf dat ik zelf mijn lichaam onder controle moet houden, ben bang dat als ik het bandje afdoe ik dus weer opnieuw kan beginnen.
net met zoontje maar weer eens naar de dokter geweest Hij liep sinds donderdag wat mank met zijn rechtervoet en wilde het na laten kijken en gisteren hadden ze helaas geen plek meer! De dokter denkt dat hij een spontane ontsteking aan het heupgewricht heeft die ook spontaan weer weg moet gaan. Als het dinsdag nog niet weg is het manklopen moeten we een rontgenfoto laten maken want dan zou het wel iets "ernstigs" kunnen zijn.....JAK Hoop dus heel erg dat het allemaal goed is!!!!!
Hier op het werk dus niet bijgelezen, maar zag bericht van SARSIN. SARSIN ik zou idd voor de Bugaboo Donkey gaan. Hebben wij niet gedaan en hebben nu spijt omdat de tweede onderweg is.
mocht iemand interesse hebben.. ik heb nog een bola over, nieuw in verpakking. Had m besteld maar toen kwam een week later mijn zus aan met haar nog als nieuwe bola, en die vond ik eigenlijk mooier. dus nu heb ik deze over, en al gemaild met MamaKado maar mag niet meer terug omdat t buiten de retour tijd is dus als iemand interesse heeft... voor 15 euro mag ie weg ( excl eventuele verzendkosten ) deze is het ; http://mamakado.nl/producten/2913-proud-mama-babybel-bling-grijs
Heel ooi, mijn moeder heeft er al een gekocht voor me. Die ik pas mag hebben als ik 20 weken ben haha Dan hoort de kleine.
Combinatietest gehad en.... Alles leek GOED!!! Kans was iets van 1 op 16.000. Volgens die vk was dat echt een hele lage kans (uitzonderlijke uitslag noemde ze het). Nu staat er op het papier dat mijn uitgerekende datum 19 oktober is en dat ik dus 1 dag korter zwanger ben. Vorige keer was het 18 oktober. Waar moet ik nou van uit gaan???
Dat je kindje ergens in de weken ervoor of erna komt ahahah Bij mij was het 17 okt daarna 20 okt nu 14 okt.... We zullen zien.
Ik ben ook begonnen met het kamertje. Haha heb alleen de oude vloerbedekking eruit getrokken. Verder gaan we alles witten. En ik heb besloten dat ik nieuwe plinten, stopcontacten en lichtschakelaar wil. Laminaatvloer erin en nog dubbelglas. Dan de meubels even oppoetsen en in elkaar zetten. Dan nog een nieuw matrasje en dekentjes en dan ben ik klaar! Heb er zin in!
Hierbij dan de eerste twee foto's! Let wel.. Kamer moet nog opnieuw worden behangen, andere gordijntjes, andere lamp.. etcetera..(complete aankleding dus) Maar de meubels staan straks sowieso op deze plekjes..
Grappig he, Mopke! Onze kamer is 2m x 2m. Op een zijde past er eigenlijk NET geen eenpersoonsbed. Pfff! Ik dacht dat het niks zou worden... Maar met deze meubeltjes, ik was zo opgelucht! Opeens was er weer licht.. haha! Hoe gaat het met je blaasontsteking, dat was jij toch?
@ZoGraag: dank voor je reactie! Hihi. Ik ben ook bang dat ik spijt krijg omdat ik sowieso van plan ben een nieuwe bugaboo te kopen dus dan maar gelijk voorbereid op een 2e die ik wel snel als het hopelijk lukt na de 1ste wil. Ook in mijn omgeving is mij geadviseerd voor de donkey te gaan. Thanks! Hoe ga jij dat nu doen met de 2e? Wat voor wagen heb je nu?
@ mus: leuk kamertje!!! Ik kan ook niet wachten om voor te bereiden. Ik heb 14 april een pretecho en ga dan beginnen met rond neuzen!
Hey dames ik ben nu 14 weken zwanger bent 12 oktober uitgerekend weet niet wat mij nog tewachten staat hoop dat jullie mij daar bij kunnen helpen Grt louisa
hier ook al begonnen aan het kametje, ofja.. zo goed als klaar behang en verven is gedaan , meubeltjes staan alweer alleen de accessoires nog en de inhoud van de kasten etc en zoek nog een leuk schilderijtje voor aan de muur. maar ik vermaak me wel tot oktober met rommelen in het kamertje vorige keer was ik ook met 25 weken helemaal klaar maar toch elke dag even binnen kijken haha