Ik heb even wat terug gelezen om je verhaal te begrijpen krulletje. Jeetje wat rot. En dat al voor de vierde keer. Succes bij de huisarts. En ik denk dat je genoeg reden hebt voor verder onderzoek. Sterkte iig
Jee krulletje wat rot zeg. Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je duidelijkheid krijgt binnenkort waar deze miskramen steeds door worden veroorzaakt...
bedankt allemaal. Net terug van de huisarts. eigenlijk niet veel wijzer geworden.. Hij zegt: het kan nog steeds 2 kanten op gaan. wacht nog 2 weken. doe dan weer een test... aan de hand van die uitslag gaan we pas verder. of echo als ie positief is of verder onderzoek waarom het steeds mis gaat. Ik snap wel dat ik moet wachten ivm met de hcg in m'n lichaam... maar waar haal ik dat geduld vandaan????
Uitgerekende data Oktobermama's 2014 2 oktober 2014 - Nijntje11 - 34 - 3e kindje - Kraamhotel of Ziekenhuisbevalling- Flesvoeding 3 oktober 2014 - Popke87 -27 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding 4 oktober 2014 - Sarsin - 25 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 4 oktober 2014 - Mamvk - 29 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding 5 oktober 2014 - Mira2014 - 26 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 6 oktober 2014 - Saar82 - 31 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 7 oktober 2014 - mopke - 27 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 10 oktober 2014 - Marlijn82 - 26 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 15 oktober 2014 - Emjay - 28 - 2e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding 20 oktober 2014 - 0Zebra0 - 26 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding
Krulletje, ik lees nu je laatste post pas. Pfffft... Sterkte met afwachten. Kunnen ze je bloed niet prikken op HCG de komende dagen? Ik dacht dat je dan ook wel een beeld kreeg of die goed stijgt?
Och jeetje wat een slopende tijd! Dikke knuffel! En idd kunnen ze niet prikken om te zien of je hcg oploopt? Dan heb je misschien wat sneller een idee...
Hallo allemaal, Graag zou ik met jullie mee willen kletsen. Heb gisteren positief getest en volgens mijn eigen berekening zou ik dan 18 oktober uitgerekend zijn. Leuk om alle verhalen te volgen en nu maar hopen dat er veel baby`s geboren zullen worden in oktober! Groetjes
Afsprakenlijst Oktobermama's 2014 Emjay 10 februari intake MvM 18 maart intake vk en termijnecho Popke87 10 februari 2e echo bij gynaecoloog 13 februari internist ivm schildklier mopke 27 februari intake vk en echo Mira2014 7 februari intake MvM 24 februari intake verloskundige Saar82 4 maart intake vk en termijnecho Sarsin 13 februari echo gynaecoloog 25 februari echo vk 26 februari intake Mamvk 1 februari intake MvM 19 februari intake vk en termijnecho New Miracle 27 februari vroege echo 10 maart intake vk
Uitgerekende data Oktobermama's 2014 2 oktober 2014 - Nijntje11 - 34 - 3e kindje - Kraamhotel of Ziekenhuisbevalling- Flesvoeding 3 oktober 2014 - Popke87 -27 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding 4 oktober 2014 - Sarsin - 25 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 4 oktober 2014 - Mamvk - 29 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding 5 oktober 2014 - Mira2014 - 26 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 6 oktober 2014 - Saar82 - 31 - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 7 oktober 2014 - mopke - 27 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 10 oktober 2014 - Marlijn82 - 26 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 11 oktober 2014 - New Miracle - 31 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding 15 oktober 2014 - Emjay - 28 - 2e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding 20 oktober 2014 - 0Zebra0 - 26 - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding
Sterkte krulletje. @hier gister op het werk kreeg ik opeens enorme steken in mijn buik, had het koud maar zweette me rot. Bedrijfshulpverlening kwam erbij en later ook mensen van de ziekenboeg (werk als burger bij defensie) in overleg met de gyn. naar het ziekenhuis gebracht, ze waren bang dat ik een bbz had. Gelukkig was alles goed in het ziekenhuis, echo gehad (was weinig op te zien, alles was rustig) bloed en urine laten controleren. Zou terug gebeld worden over de uitslag gelukkig ook alles goed. Omdat er nog zo weinig te zien was mag ik volgende week weer voor een nieuwe echo. Het advies gekregen om rustig aan te doen. Ben nu dus een paar dagen thuis en wil maandag weer proberen te werken. Maar ben bang dat ik het niet de hele dag ga redden, ben erg snel moe. Herkennen jullie dit en hoe lossen jullie dit op? Zou ik een gesprek aan kunnen vragen met de bedrijfsarts?
leco, wat schrikken zeg! ik zie de afsprakenlijst.. wanneer hebben jullie contact opgenomen met de vk voor een eerste afspraak? ik weet dat het bij de gyn allemaal wat eerder is dus ik weet eigenlijk niet wanneer ik moet bellen en kan me ook echt niet herinneren wanneer ik bij dochter contact opgenomen heb kreeg geloof ik met 9+5 toen de eerste echo
@Krulletje: Heel veel sterkte! Ik duim voor je. @Zebra: Ik heb maandag de verloskundige gebeld voor de eerste afspraak. Mocht met 6 weken. Volgens mijn laatste menstruatie was ik dat toen, maar mijn eiaprong was op dag 19 ipv 14.. Maar dat merken ze vanzelf met de echo