Heel zelden lukt het inderdaad niet, maar dat is eigenlijk alleen als de NIPT te vroeg wordt uitgevoerd.. Dat heeft overigens ook niks met gewicht oid te maken. Een nipt is voor >99% zeker, lijkt me dus stug dat een echo betrouwbaarder zou zijn... Desalniettemin wel heel fijn dat jullie een goede echo hebben gehad natuurlijk! Echter zou ik wél nog voor de NIPT gaan, zeker omdat je daar gewoon recht op hebt! Hier idd geen nieuwe kratten meer van mvm gehad; het is dus idd tot 16 weken Wel apart! Heb bijna 12 weken geplast voor mvm... Gek dat die flessen nu gewoon ineens weg zijn
Mooi die goede uitslagen van de combinatietest. Hier zijn we vandaag ook gebeld door de vk. Onze uitslagen waren ook goed. Kans van 1 op 980 op down en de trisomieen 1 op 100.000. Nu verder genieten van de zwangerschap.
Leco, voor dat gewicht wordt gecorrigeerd als t goed is. Mensen met overgewicht hebben lagere hormoon waardes maar dit wordt naar rato gecorrigeerd zeg maar. Zou dus niet zo mogen zijn dat de test daardoor onbetrouwbaar is. Ik heb ook (licht) overgewicht en daarom is t belangrijk dat ze t gewicht weten zodat de hormoonlevels gecorrigeerd kunnen worden. Dit is mij zo uitgelegd.
Goede uitslagen, gefeliciteerd meiden! Fijn te lezen.. ik heb voor volgende week zondag ook een echo gepland staan.. maar twijfel of ik wel een "goed bureau" heb. Ze zijn wel gecertificeerd enzo hoor.. maar toen ik zei dat ik 16 weken dan zou zijn, wilde hij het zo laat mogelijk in de week... Bracht me meteen aan het twijfelen.. zo lastig kan het dan toch niet zijn??
Jahoeee! Nekplooi: 1,6 Down - 1 : 18000 Trisomie 13 - 1 : 44000 Trisomie 18 - 1 : 139000 = gerustgesteld!
Yup gup super! Welk echocentrum heb je mus? Wat een gave echo met dat pluimpje! Geslachtsbepaling, ik moet nog 13 dagen erop wachten hahaha veel te lang lol Ik heb gisteren ingevallen op een andere werkplek, maar meer gelopen moet worden en meer fysiek werk is. Nu heb ik echt mega pijn aan mijn bil. Vanuit mijn rug mijn bil in. Alleen aan de linker kant. Herkenbaar voor iemand? Ook heb ik maandag bij de gyn een poging gedaan om mijn baarmoeder te vinden. Zij vond het heel duidelijk maar ik kan em niet vinden haha heel frusti!
Wij hebben gisteren een kinderwagen gekocht!! De Mutsy Evo Urban nomad!!! Helemaal cool Ik kan m zelf in en uit elkaar klappen en dat was erg belangrijk voor me hihi
Gefeliciteerd! Mooie wagen. Wij hebben er ook naar staanckijken laatst en even mee gereden. Uit eindelijk voor de stokke crusi gegaan.
Trouwens vandaag gaan we ook het stokke bedje kopen. Wel via mp. Vind stokke een beetje te duur. De wagen wordt wel nieuw, maar die krijgen we van familie
wij hebben ook wel naar stokke gekeken maar ik vond ze echt niet mooi.... verder wilde ik een wagen die makkelijk in gebruik was, niet zwaar, mooi (het oog wil ook wat) en niet al te duur..... Nu zijn we voor het totaal incl voetenzak etc van mutsy 600 euro kwijt ! Dat vind ik nogal een verschil met bijvoorbeeld de stokke xplory van 1100 euro!! Kamertje hebben we nog helemaal alleen we laten voorlopig ons zoontje in zijn eigen kamer liggen en dan komt de baby bij ons het eerste half jaar (was bij zoontje ook zo want die sliep alleen op/naast mij en niet in eigen bedje). Moeten wel een tv meubel nog kopen voor bij ons op de slaapkamer waar we een aankleedkussen op kunnen leggen (anders wordt zoontje elke nacht wakker van het verschonen vd kleine) Wanneer de baby dan een half jaar is is zoontje alweer bijna 4 dus daarna gaat hij naar zolder waarschijnlijk of met zn 2en op de kamer Wij krijgen denk ik van schoonfam weer een stokke trip trap stoel en ik wil van mijn moeder graag de stokke carrier denk ik
Hier 16 mei de geslacht bepalingsecho zo spannend😊 Ik heb nog niks gekocht, alleen de babykamer we hebben gekozen voor de miami. Voor een leuke prijs op Mp. Onze kinderwagen word weer de bugaboo, die had ik ook bij mijn zoontje 4 jaar geleden. Na de echo ga ik langzaam aan beginnen. Bij mijn zoontje hadden we alles al af met 20 weken haha, dus nu rustig aan op me gemak me overal in verdiepen😊
de stokke wagen is ook erg duur, maar super degelijk en sterk. Het is de prijs wel waard vonden wij. de xplory heeft mijn schoonzus en die vond ik niet zo mooi. het grote voordeel voor ons is dat het een hoge wagen is. wij zijn allebei boven de 185 lang.
hihi ik ben niet zo groot...ben maar 1.68 en ml 1.70 Ik heb met veel kinderwagens al gelopen en vond de mutsy het fijnste...ook zoontje vond m zeer interessant maar hij vond de plastic tafel + stoeltjes leuker om te versjouwen oeps...was wel grappig.... hij alles aan de kant gezet...de verkoopster alles weer teruggezet....hij weer alles aan de kant gezet en zo ging het maar door Uiteindelijk zei ze zal ik je een stofzuiger geven?? Zoontje JAAAAA!! oeps
heb net de assistent van de vk gebeld of u de uitslag van de combinatietest er al is , was er dus, en is 1:5000 dus dat is mooi. ze had alleen maar 1 uitslag in het systeem staan maar zal vast allemaal goed zijn toch anders had er wel meer bijgestaan lijkt me.
Ik moet gelijk denken aan ischias. Heb ik ook gehad. Vanuit de rug een pijn naar je bil. En bij mij trok het ook door mijn bovenbeen tot aan mijn knie.
Doen hoor. Ik heb er veel baat bij. Helaas ben ik veel te laat gegaan (pas 10 maanden na mijn vorige bevalling, terwijl ik er al vanaf week 22 last van had), omdat de vk ook aan zwangerschapsischias dacht. Even na laten kijken dus.
Ik heb beide gehad. Bekkenpijn vond ik meer zeurderig (bij verkerrde beweging ineens heftiger) ischias echt scherp en stekend. Ischias schoot hier na een paar weken ineens los toen ik een rare beweging maakte. Zoooo blij mee!!