Ze zag een meisje maar ik was niet overtuigd ook op de foto niet. Kindje wilde niet echt stil liggen. Maar ze zei 100% zeker.. nja ik geloof t nog niet. Durf nog niet te shoppen haha
Ja in lommel. Zal straks als ik thuis ben de foto erop zetten. 1 streepje lijkt stukje langer waar ik dan weer een piemeltje in kan vinden
Hahaha Zebra... ik zou dat dan ook hebben denk ik!! Hahaha.. Ga je voor zo'n echo, durf je de uitslag eigenlijk toch niet echt te geloven. Hahaha... ZOO herkenbaar!
Ik denk ook een meid! Een 'hamburgertje'? Anders ff vragen bij het Potty shot topic? Op die tweede foto zie je het stuitje uitsteken toch...?
Had net m'n bericht aangepast. Lijkt op het stuitje! Het piemeltje van mijn zoon zat altijd wat meer voorop, niet onder tussen z'n benen EDIT: Hm, nou begin ik weer te twijfelen: foto van mijn zoontje met 16+3
T hamburgertje ziet er t zelfde uit als dat van mijn kleine meid ongeveer, dus t zullen twee meisjes zijn! Bij mij werd t ook bevestigd in het potty shot topic! Erg hoor.. Krijgen we 100% meisje te horen en twijfelen we nog hahah!
Ik vind die hamburger ook wel erg overtuigend hoor, dat zag je bij zoonlief echo niet van onderen! Maar snap dat je twijfelt adhv die andere foto van opzij. Denk toch dat het wat anders is wat je ziet.....
ik geloof het ook nog steeds niet maar heb in mei nog een pretecho staan dus dan hopelijk weer duidelijkheid. en dan kan ik het pas gaan geloven. en ik heb zulke leuke kleertjes gezien online in de sale!! had gehoopt te kunnen gaan bestellen maar durf het nog niet aan
Hallo dames ik meld mij hier ook als dat mag.Ben nu zwanger van mijn 4de kindje en ben op 31 oktober uitgerekend.Kindje zal waarschijnelijk eerder komen omdat ik met keizersnede beval. Verder niet heel erg veel last van kwaaltjes alleen beetje misselijk,veel moeten plassen en slecht slapen. Mag binnenkort weer naar de gyn om mijn kleintje te gaan bewonderen.
Hahahaha ZOO herkenbaar!! Op de echo zei Jan Koning voor ruim 80% zeker een meisje (12 weken) en toen zelfs uitslag NIPT >99% zeker een meisje en nu geloof ik t soms nog steeds niet hahaha!! Blijf maar denken, dadelijk krijgen we de 20 weken echo en is t een jongen!
Lijkt me ook heel erg lastig te geloven hahah Ik heb een geslachtsecho 1 mei. Maar of ik dan al los ga in rose haha nee dan wacht ik nog even
Floor, voelt het voor jou ook rustiger nu je de periode waarin het de vorige keer misging voorbij bent?
Als ze het niet met 100% zekerheid durven te zeggen dan zou ik ook niet gaan shoppen hoor. Blijft nog even spannend dus.