uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik geloof het wel haha! Ik zie écht het verschil niet met de foto's van mijn zoontje... die had ook altijd wel een bol koppie.

2. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat jullie het al weten wil het ook zo graag weten. Iedereen roept een jongen dus ik denk dat het een jongen gaat worden. Ben nieuwsgierig. Probeer al dagen een afspraak te maken voor een echo maar die mensen nemen niet op 😡😤. Morgen nog een keer proberen.

3. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Leuk een meisje!!

O, die theorie ken ik nog niet. Zal eens bekijken, wie weet voorspellen ze het goed.
    Maar daar moeten ze wel even op wachten.

4. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Maar ik zou ook niet vertrouwen op de skull theorie, de 1 heeft een bol hoofdje en de ander net iets anders.. Denk dat dat echt 50/50 is, grote kans dat ze goed gokken natuurlijk!

Had er tot een paar weken terug ook nog nooit van gehoord haha!

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Icm met de NUB lijkt hij me al wat betrouwbaarder, maar die was bij ons niet te zien...

6. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0

Let wel op kaneel...met mate...blijkt niet goed te zijn.

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Idd Rijnstate Floor! :)

Maaree.. kom net bij Jan Koning vandaan.. maar het wordt weer een jongen hoor! Niet te missen, haha...!!

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    By the way een heeeerlijk voorliggende placenta. Grmbl. Bevestigde mijn vermoedens alleen maar.. ik voelde echt nog helemaal niks! :( Maar goed.. lekker stootkussentje dan maar..

9. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    New miracle, het schijnt dat je enorm veel moet eten wil het pas schadelijk zijn.

Mus, leuk gefeliciteerd!

Skull theorie lukt niet met de echo die ik heb. Helaas.

10. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Nou.. op de papieren met voedingsadvies van mijn vk staat dat dat dus eigenlijk niet helemaal duidelijk is. Zij adviseren dan ook niet meer dan bv 1 stroopwafel of 2 speculaasjes per dag te eten.. ik weet t niet hoor, maar ik pas er toch maar een beetje mee op.

11. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige

Ok, dat is voor het eerst dat ik dit hoor.
    Weer iets wat niet mag, het wordt steeds meer.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Leuk Mus!!

13. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Thnx!! Erg fijn dat Jan Koning ook de medische kant kan bekijken en het zag er allemaal prima uit!! Doorgroeien maar!

14. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Ik doe gewoon even een dansje omdat ik zo ongelooflijk blij ben met deze zwangerschap!!!!

15. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    image.jpg

wij krijgen een dochter!!!!!

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Gefeliciteerd met de uitslagen van de geslachtsbepaling.! Lijkt me echt zo leuk om te weten haha wij moeten nog even geduld hebben.
    Volgende week donderdag

Voelen jullie ook wel eens steken in je buik of rare pijntjes? Ik voel dat wel. Vooral in het midden onderaan. Ook moest ik gisteren ineens hard lachen en kreeg een scherp spierpijn gevoel aan de rechterkant. Denk dat dat mijn banden waren.

17. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ja, zoiets had ik ook. Maar ik doe er dan toch maar niet te veel van voor de zekerheid..

Leuk al die geslachtsbepalingen. Ik wil het ooook zien. Maar wij wachten tot de 20 wekenecho, dus nog ff geduld opbrengen. Al ben ik er van overtuigd dat het een derde manneke is.

18. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Jeetje kan we een lijst bij gaan houden met al die dingen wat je niet mag eten! Ik at veel cervelaatworst op brood, mag blijkbaar ook al niet..

Gefeliciteerd Poppy14 met jullie aankomende dochter! Wij verwachten na onze zoon ook een dochter!

19. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evira ik dans met je mee.

Wij mogen 7 mei weer voor een echo hopen dat ze het dan kunnen zien wat het gaat worden. Duurt nog best lang helaas

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Cervelaat niet? Waarom dat?

Ik heb van de week weer eens genoten van een broodje verse gerookte zalm, HEERLIJK. Laat er bij mij in de buurt nou net een vishandel zitten die ook verse niet-vacuumverpakte gerookte zalm aanbiedt. En dan mag het dus gewoon. Hartstikke duur maar zo eens in de maand wel heeeeel lekker!

Deel Deze Pagina