Ik eet ook gewoon rauwe ham, is zo'n beetje het enige wat ik nu nog lust en binnenhou.. Verder alleen gepasteuriseerde kazen en geen rood vlees natuurlijk. Maar wel gewoon een uitsmijter hoor, zolang het eiwit maar gebakken is het geel is toch al een beetje gestold. Zolang de eieren maar vers zijn. En softijs hmmmm.
Hahaha ja........ Ik heb ook veel eetlust, maar kan vaak maar de helft van een normale portie op en zit veeeeel langer vol. 1 boterham om half 3 en ik hoef niks meer om half 7. Best jammer voor deze bourgondiër.... voordeel: 3 kg kwijt en nu al drie weken stabiel qua gewicht. Ook leuk.
Ja joh?? Terwijl ze altijd zeggen dat je het daar gerust kunt bestellen, omdat het veel verkocht wordt. Ook niet waar dus..
Hoi dames! Poeh, wat een geklets over eten, zeg! Over de salami/cervelaat/chorizo discussie: ik had een aantal weken geleden superzin in een broodje salami, maar had inderdaad op de site van het voedingscentrum gelezen dat het niet mocht. Tijdens mijn afspraak bij de vk dus maar nagevraagd. Vk gaf aan dat, als je 100% zeker wilt weten dat je goed zit, je het beter niet kan doen, maar dat ze zelf tijdens haar eigen zwangerschap best af en toe een broodje salami had gegeten. In die gedroogde worsten kan namelijk wel listeria zitten, maar het is wel maar een hele kleine kans. Denk idd dat iedereen voor zich moet beslissen wat ze eet, en wat ze laat staan. Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Overigens: ik heb dat broodje salami laten staan - ben toch een beetje een stresskip als het gaat om 'verkeerde dingen eten'
Hoi hoi Nee hier geen trek ben s avonds juist erg beroerd. . :'( Hou s avonds alleen rijstwafels binnen
Tja, jaar geleden mocht je nog wel cervelaat. Maar omdat niet uitgesloten kan worden dat die bacterie erin zit, staat ie op de lijst. Een jaar terug mocht je ook nog 3 koppen koffie per dag, nu maar 1. De WHO heeft nog steeds 3 staan trouwens. Hier steeds meer pijn in het bekken. Bij de bekkenfysio geweest. Moet bepaalde spieren aanspannen bij omdraaien, opstaan, eerste traptrede etc. want deze spieren kunnen mij dit trimester nog helpen. Bekkenband wordt besteld zodat ik aan het lopen kan blijven. Deze dan alleen om met boodschappen doen en lang lopen. Hopen dat het de goede kant opgaat en het verbetert, want zit niet te wachten op deze problemen :x. Wat doen jullie met zwangerschapsgym? Ik begin volgende week aan zwanger fit en we willen de cursus samen bevallen doen.
ik doe geen gym of cursus. vorige keer ook niet gedaan en nu weer geen zin in jullie nog leuke weekend plannen ? hier stond babyshoppen op t programma maar aangezien ik nog niet overtuigd ben van het geslacht wachten we nog even. we wilden maandag nog een echo bij een ander bureau maar die hadden toevallig die dag geen tijd. en volgend weekend zijn wij zelf weg en man is verder niet vrij dus word pas 10 mei dat we het weten. dus mijn geduld word nog even op de proef gesteld
Wij gaan vandaag even de stad in en naar de kermis daarna gaan wij gezellig met vrienden en hun zoon eten. Morgen maar even lekker niets mogelijk even naar het bos met de fiets.
Hi meiden! Hier nog steeds tegen de avond ziek!! Ben al 8 weken thuis van me werk...pfff ben futloos en heb nog nergens zin in. Wil nog niks uitzoeken op zolder...babyspullen etc... Zijn er hier dames die me een beetje hoop kunnen geven en na week 16 zich beter gingen voelen??
@Raglottie, ik ga een zwangerschapscursus doen bij een cesartherapeut. Ik begin op 8 mei al - was volgens de therapeute wel wat vroeg, vergeleken met de andere dames ben ik dan nog niet zo ver in mijn zwangerschap, maar ik had aangegeven dat ik al een tijdje last van mijn onderrug en sinds een paar dagen ook mijn stuitje en bekken, dus ze adviseerde me toch om al eerder mee te doen. Is een cursus van 10 lessen vóór de bevalling en 5 lessen ná. Tussen het einde van de tien lessen voor de bevalling en de bevalling zelf, zit als het goed is een aantal weken. Eventueel kan ik dan nog wat extra lessen volgen, als dat nodig is.
Bij mijn zoon tot de 17de week heel ziek geweest, nu 3x overgegeven en sinds 13 weken nergens meer last van dan alleen duizeligheid.
Ik ga geen cursus doen, nu geen zin in. Vorige keer leuke cursus gehad maar was de enige uit deze omgeving. Misselijkheid is nu nog steeds aanwezig, dus ik hoop dat het alleen maar beter kan gaan. Vandaag gewerkt, morgen ga ik naar Assen toe naar de world superbike races. Enorm veel zin in, ook al moet ik vroeg op om meerdere keren te kunnen ontbijten.
Vorige keer geen cursus gedaan en ik heb er nu ook niet erg veel zin in. Denk dat ik het gewoon zo laat.
Vorige keer cursus Samen Bevallen gedaan en deze keer niets denk ik. Heb nog het cursusboekje van de vorige keer, dus blader dat maar eens door haha. Heb er wel wat aan gehad toen.
Vorige keer geen cursus gedaan en deze keer ook niet. Heb het toen maar allemaal over me heen laten komen en dat ging best goed eigenlijk...