Goedemorgen dames! Krulletje, hoe gaat het? Popke, dat is niet lekker zeg. Op dit moment heel erg duizelig, maar verder mag ik nu niet klagen.. Marlijn, als de testen lichter worden is jet niet goed. Gelijk geen probleem. Je kan altijd op HCG laten prikken via de huisarts als je het zeker wilt weten.
Oke bij gelijk geen probleem dan blijf ik er even vanuit gaan dat het wel goed zit. Bij zoonlief had ik een week overtijd echt een knaller, nu dus lichter, zou dit een meisje wordenhaha
Zijn er nog dames die naar de negenmaanden beurs gaan. Ik ga met 2 vriendinnen waarvan er 1 2 weken op me voorloopt. Ze weten nog niet dat ik ook zwanger ben, maar dat ga ik ze daar vertellen Eens kijken wat er allemaal nieuw is op het gebied verzorging, voeding en kleding. Emjay jij bent draagconsulent zijn die daar ook aanwezig of weet je dat niet. Wil deze beeb vanaf het begin gaan dragen. (Had ik het maar geweten de vorige keer)
Ja, volgens mij zijn er ook draagconsulenten aanwezig. Ik ga nr2 ook weer vanaf de geboorte dragen, héérlijk! Als je trouwens advies oid wilt, dan pb maar hoor! Ik zou wel graag willen, maar ik heb -alweer- niemand om mee te gaan.. *boehoe, arme ik*
Hoe vaak per jaar vind die beurs plaats. Enig idee? De datum in feb is wat te vroeg voor ons. Dan hebben we nog niet eens de eerste echo gehad en dus nog geen idee of het allemaal wel goed zit. Wil niet op de zaken vooruit lopen
helaas maar 1 keer per jaar. Zoonlief is van september dus vorige keer vond ik het ook te vroeg, maar nu pak ik em toch maar mee anders is beeb al weer 4 maanden. Emjay heb een hop tye voor zoonlief, die heb ik vriendin even omgeknoopt, kreeg gelijk de reactie "oooh das best wel fijn"en dat met een bijna peuter dus krijg haar ook wel aan het dragen. Mocht ik vragen hebben dan hoor je dat zeker.
Ik ga ook naar de negen maanden beurs. Heb mijn schoonzusje meegevraagd die is op dit moment twaalf weken zwanger. Maar was ook nog niet van plan om iets te gaan vertellen voor de echo is geweest. Ook heb ik nog lichte testen. Vandaag nod en vanochtend bloed laten prikken bij de dokter. Krijg vanmiddag uitslag. Vind t zo spannend. @krulletje hoe gaat het nu met je? Moet steeds aan je denken. Ik heb in het verleden ook twee keer miskraam gehad en het valt niet mee... Hoop dat je snel verder kan en weer beter voelt! Groetjes Lola
Ja helaas, baal er flink van, was ik eindelijk overtuigd dat die test toch echt streepjes vertoonden, kan ik nu weer van voor af aan beginnen.
na het bericht van Marlijn vind ik het lastig om weer zo verder te schrijven maar ik heb eigenlijk toch wel een vraagje.. waar ik nu na het bericht van Marlijn nog meer mee zit , hebben jullie ook zoveel last van buikpijn ? ik kan niet precies omschrijven hoe het voelt , een beetje alsof er spanning op staat ? vind het lastig om het te benoemen of waar het precies zit. kan me ook niet herinneren of ik hier de vorige zwangerschap ook last van had
Ja, ik heb ook behoorlijk last van buikpijn. Niet echt krampen, niet echt opgeblazen gevoel, maar gewoon een heel gevoelige buik rondom de bm. En als L. drinkt heb ik trouwens wel krampen, beetje als een milde vorm van naweeën. Maar dat is allemaal heel normaal. Wat je voelt is het groeien en ontwikkelen van je bm.
Dames ik ben er weer! gezellig hoor die visite savonds maar dan komt het er niet van om hier te posten Alle nieuwe bij deze gefeliciteerd! (ik kan jullie namen niet allemaal onthouden) Vandaag heb ik contact gehad met de verloskundige en ik mag 25 februari voor intake en voor een termijn echo, ze zijn ervan overtuigd dat ik verder ben dan ik denk Aangezien mijn cyclus een beetje gaar was was ik niet verrast toen ik in december een "menstruatie" van 1,5dag had heb daar toen ook verder niets achter gezocht en had nu in januari heel vroeg een duidelijke streep! En de clearblue gaf 2 dagen na m'n nod al 3+ aan dus ik snap er niets meer van! Nu zit ik alleen met een ding, ik wil graag mee doen met moeders voor moeders maar moet ik nu wachten tot we de echo hebben gehad en de echte termijn weten?? En hoe doen jullie dat met te nieuwsgierige buren, de flessen moeten toch gewisseld worden! Nou het is gelijk een heel verhaal geworden!!
Nee hoor, gewoon aanmelden! Als je verder bent dan je denkt kun je dat altijd nog doorgeven aan MvM. Volgens mij mag je tot aan de 16e week meedoen, dus tijd genoeg!
Marlijn: neee! Heel veel sterkte! Krulletje hoe is het nu? Hier de week na posi test ook raar gevoel in mijn buik. Soort buikpijn bij hoesten en niezen. Maar voelde juist goed, alsof er vanalles gebeurde in mijn buik. Wat betreft MvM: gewoon aanmelden. Je kunt altijd aangeven dat je niet precies weet hoe ver je bent. Maar 16 wkn zul je nog niet zijn toch? Misschien dat je eerder moet atoppen als je wel verder blijkt te zijn, maar dan heb je toch mooi mee kunnen doen. Hier trouwens vandaag MvM op bezoek gehad.. mooie knaltest en een superzachte wikkeldeken voor de baby gekregen.. Ik kan aan de slag met opvangen!