Hier in de ochtend een half zo grote buik als in de avond. Dan voelt het echt strak en bol alsof er een bal in zit die net iets te hard is opgepompt. Die kotex was ik alweer vergeten maar heb ik toen ook gebruikt toen het kraamverband op was maar dat was veel prettiger denk dat ik daar meteen mee begin.
Weet nu dat ik de kleine uk gevoeld heb, plopjes in de buik en zachte schopjes. Wat voelt dat bijzonder!!!
Ah bedankt, kan ik ook nog ff op kijken! Ik heb hem vanmiddag bij de prenatal gezien en gevoeld, maar vind het echt meer een zomerbroekje dan straks voor oktober, dus denk dat ik pas, tenzij hij echt goedkoop te krijgen is. Zeker als we hem als eerste pakje zouden gebruiken mag hij wel wat dikker zijn. @Zwangels wat leuk!!!
ik vind het nu ook lastig met kopen, ik zie overal zomerse dingen. logisch ook natuurlijk maar ik wil ook niet wachten met alles kopen tot de wintercollectie in de winkels hangt.
Ik heb vorige keer veel shirtjes met lange mouw gekocht....ook in de zomermaanden. De collectie verandert vrij snel al weer en dan ben je ook nog op tijd .
Ik vond het pakje juist wel lekker. Okt is nog niet zo koud en ik heb maat 56 gekocht dus echt lang verwacht ik niet dat het pakje aan kan. Hoop het natuurlijk van wel. Daarom heb ik het in de sale bij noppies zelf gekocht, goedkoper dan. Ik heb eigenlijk gisteren en vanmorgen eigenlijk pas door hoe "groot" ik al ben geworden haha Kreeg al commentaar op mijn buste... die zijn mega al en dan nog niet eens gevuld... Zit nu al op grote E, of F Wordt wat haah Vanavond mijn eerste zwanger en fit les, ben erg benieuwd.
Nou...hier ook een stuk minder. Hebben nu afgesproken om het toch wat vaker te doen Maar soms gewoon echt te moe of totaaaaaal geen zin....
Raar eigenlijk hè hoe dat allemaal werkt?!? Maar jullie doen het nog wel? En hoe staat jullie partner daarin?
@friend: hier dus ook echt gewoon niets meer sinds het raak is ...ook te beroerd geweest en moe. Maar heb ook echt geen interesse . Vraag me af of dat aan mij ligt??!
Ook hier weinig.... op 1 hand te tellen sinds de positieve test hahaha Komt wel weer. Blijk dat mannen tijdens de zwangerschap ook een of ander dingetje krijgen waardoor de lust er minder is.... geen idee of dat dat klopt.
*boks* Het is hier 13 wk geleden.... pompidompidom.... moet zeggen dat het gevoel nu wel terugkomt. Maar elke keer dat we afspreken om er wat van te maken, kampen we net weer met slapeloze nachten van zoonlief... Dus te moe om wat mee te doen! Qua boobs: daar moet ie van AFBLIJVEN grrrr..... Dingen doen zeer. Zit normaal op kleine E, nu op grote F.
Ik ben verandert in een diepvries. Ben zo misselijk en moe heb er niet veel zin in denk een keer of 4 na mijn test. Ben nog steeds giga misselijk dat trekt ook niet moet ik zeggen. Komt wel weer denk ik