Dit was ook gewoon een 2d pretecho, maar ze liet af en toe 3d zien, maar met 28 weken laten we een 3d/4d echo maken!
wij willen ook een 3d/4d echo ik wil eigenlijk dat 4D HD live ? zoiets heet het maar dat zit hier niet in de buurt zover ik weet ? ( omgeving eindhoven ) en man wil ook geen uur in de auto zitten voor een pretecho
daar ga ik zaterdag heen voor geslachtsbepaling! zag dat ze wel 3d en 4d echo's doen maar geen 4 HD Live
Hihi leuk onderwerp, manlief mag hier ook blij zijn... Maar mijn borsten zijn hier ook megapijnlijk, als hij daar aankomt kan hij het vergeten. Wat een gave echo! Echt leuk om het kleintje zo al te zien. Wij gaan hier niet voor, krijg al extra echo's, vind het wel goed zo.
Wij gaan ook bij jan koning voor 4hd. Hij gaf aan dat 28 weken hiervoor de beste week was en heb dan ook in die week een afspraak gemaakt
Ik heb nog een bon liggen van twinkelstar, gekregen bij de echo op de beurs. Die gaan we in weer 30/34 inleveren. Hier is het plassen in de nacht weer meer geworden. Was al blij dat het voor bij was haha helaas, vannacht weer drie keer...
wij gaan ook voor week 28 , man heeft dan vakantie dus dan vond hij een stukje rijden niet zo erg. ben erg benieuwd!
Idd erg spannend. Hoop dat alles goed is. Hadden jullie de combinatietest gedaan? Hier volgende week donderdag de 20 wk echo en zie er best tegenop ...toch bang dat het kindje wat mankeert. Wij gaan ook weer voor 3/4d echo. Ik denk dat het vorige keer rond week 26 was, dus dan nu ook (als alles goed is en gaat natuurlijk).
Hier juist geen last gehad van veel plassen maar vandaag 16 weken en moet nu juist veel plassen! Het doet s'ochtends ook gewoon pijn, zodra m'n blaas leeg is is het weer weg! Terwijl je juist leest dat het vele plassen nu minder word!
ik moet ook steeds meer plassen. hoef maar een half glas drinken gehad te hebben en moet alweer. word er echt niet goed van
Moon77 nee geen combitest; wel de nipt. Patau syndroom, edwards syndroom en down syndroom zijn wel al uitgesloten dus.. Maar toch! Hebben jullie de combi gedaan?
Hebben jullie ook wel is last van een zeurend gevoel onder in je buik? Ik hou me altijd maar voor dat de kleine meid aan het groeien is... Ook sinds vorige week pijn in me rechter bil met lopen... Gister maar even naar laten kijken door de fysio op me werk. Ze hebben me even dubbelgevouwen en zou beter moeten zijn...iemand ervaring hier mee?
O dat is wel fijn . Maar ja, er kunnen inderdaad ook nog andere afwijkingen zijn pfffff . Nee, wij hebben geen combitest gedaan (vorige keer ook niet, maar toen keek de vk toch even naar de nekplooi ...nu andere vk gehad en die deed dat dus niet ) en wel lang overwogen om de nipt te laten doen. Uiteindelijk dus ook niet laten doen. Tja, afwachten dan maar....zucht.