Ik ook vanwege de misselijkheid weinig aangekomen, energiepeil is enorm laag. Ons kleintje van de week zelf van buiten gevoeld, van blijdschap ml wakker gemaakt en die was meteen klaarwakker.
Goedemiddag! Ik zie dat ik hier nog niet eerder geweest ben, wel al eens iets in een topic voor 1 tm 15 oktober (of was het 16 tm 31 oktober??) gepost maar dat was een paar weken terug. Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen. Geen idee of ik dit allemaal bij kan lezen maar ik ga het proberen. (en anders richt ik me daar wel op wanneer ik verlof heb over een paar maandjes hahaha) Hier zwanger van de eerste, een grote verrassing en heel bijzonder. Ben daar een dag na mijn 40ste achtergekomen dus ja ik ben een oudje. Nooit gedacht dat dit mij nog gegeven zou zijn. Buik begint nu sinds een week wat zichtbaarder te worden, maar wanneer je het nog niet weet denk je in wanneer je me ziet nog aan een welvaartsribbel geloof ik. Vandaag dus 18 weken en wel al zes kilo aangekomen. Daarvan is minstens 1 kilo borsten, merk ik dat mijn bovenbenen steviger zijn en ook rondom mijn ribben zit een extra laagje. Ik eet gezond en voel me verder prima en probeer me er niet te druk over te maken. (maar kan wel wat onzeker worden wanneer ik lees dan anderen een kilootje zijn aangekomen of helemaal niets...) 26 mei de 20 wkn echo, dus nog ruim twee weekjes wachten. Het blijft bijzonder en erg spannend.
Hier nog maar 1 kg aangekomen sinds de weging bij de eerste afspraak bij de vk. Voor die eerste weging was ik al wel 2 kg aangekomen, dus nu totaal 3 erbij. Maar vanmorgen even op de weegschaal gestaan, en toen was er 0,5 weer vanaf... Beetje gek. Aan de andere kant: ik lust bijna niets meer qua eten. Ik heb trek in vanalles en na drie happen bedenk ik me dat ik het vies vind, of dat ik al weer vol zit (kan echt nog maar hele kleine porties eten, niet normaal!)
Helaas nog niet opgeknapt na gisteren. Ik lig nu op bed terwijl ml en zl boodschappen doen. Voel me wel een beetje schuldig, maar ja het is niet anders. Ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen, vermijd de weegschaal zorgvuldig. Qua bewegingen voel ik, ondanks dat mijn placenta voor ligt de kleine al vanaf 11 weken, maar sinds vorige week heel duidelijk er regelmatig. En nog een fotootje van mijn buik met 18.3 week
Ik heb geen Weegschaal en ik heb geen idee hoeveel ik aangekomen ben. Mijn verloskundige vindt het ook niet nodig
en jaaa een meisje! 100% zei hij, en meteen binnen n minuut hierbij de foto , is t echt zo?? hele aardige man! ook nog even een 3d beeld laten zien
Dat is ook wat wij zagen! Leuk hoor! Gefeliciteerd en direct goed geslaagd zag ik in de topic van de babyuitzat voor meisjes!
jaa ik ben meteen gaan shoppen moest me zo lang inhouden hahah ben helemaal blij met de setjes in de kast
Gefeliciteerd Zebra! Had Marita van Echobaby t toch goed! Ik ben benieuwd, ik heb woensdag ook nog maar een echo gepland haha!
Gefeliciteerd Zebra! Ik ben nu ook al 7-8 kg aangekomen! En ik voel eindelijk onze kleine man, wat een heerlijk gevoel!!!
Gefeliciteerd lautje en zebra, had het van jullie beide nog niet gelezen. Ik ben vandaag heerlijk verwend, ontbijt op bed en een hele mooie bos bloemen en een tekening met een gedichtje van dl. Heerlijk! Mijn moeder had helemaal een mooi cadeau, mijn zus is ook zwanger!!! Heel toevallig ligt haar uitgerekende datum precies 2 maanden na die van mij.