Ik werk 32 uur. Denk dat ik 1 dag minder ga werken als de baby er is. Verder ben ik nu bijna de hele dag door misselijk. Ik eet me suf aan droge crackers en beschuit. Want niks eten maakt je meer misselijk. Gisteren 2 x op de pot gezeten. Hoop niet dat het erger wordt. Ben erg moe en nu ook verkouden erbij pfff. Ben ook bezig het vullen van de blauwe flessen. Donderdag eerste echo kan niet wachten!
Het luchtje in de flessen gaat me nu al tegen zitten. Het was inderdaad minder overheersend, maar mijn reukorganen draaien overuren. Als ik sta te koken heb ik reuze trek, maar na 3 happen zit ik al vol. Dan maar extra fruit waar ik geen moeite mee heb. Ik twijfel ook enorm soms, ik heb zo andere kwaaltjes op dit moment dan bij mijn dochter. Zou het een jongen zijn... Willen jullie het geslacht weten? De vorige keer kon mijn man zich niet meer inhouden en heeft van de vk bij 34 weken een echo gehad met geslacht. Ik wilde het niet weten, mijn man versprak zich best vaak waardoor mijn moeder het al wist. Maar ik had niets door. We hadden alleen nog geen jongensnaam dus was blij dat het een meisje was. Ik kwam uit de narcose en toen kwamen ze met dochterlief aan, helemaal trots dat we zo'n mooie naam hadden uitgezocht voordat ik het verteld had haha.
wij willen het geslacht ook weten , bij dochter wisten we het met 16 weken al. ik vind het wel makkelijk om het te weten met kleding en spulletjes kopen
Ik vind die blauwe flessen ook meuren zeg. Terwijl ik dat vorige week nog niet vond... Ook hier misselijk, veel buikpijn (echt de darmen) eten staat me tegen, maar daarna voel ik me meestal wel beter. Raar lijf! Ja, wij willen het geslacht ook weten, wij zijn veel te nieuwsgierig en bovendien vinden we het ook handig. Al ben ik er van overtuigd dat het een jongen is, ik kan niet geloven dat wij een meisje zouden kunnen krijgen. Mijn man heeft een broer, die heeft 2 jongens en wij hebben zelf ook 2 jongentjes. Een echt mannengezin dus.
Wij willen het geslacht niet weten. Vind juist de verrassing zo leuk. Gewoon neutrale kleuren kleertjes kopen. En andere kleuren dan roze of blauw.
Ik twijfel nog steeds, ml wil het wel weten. Dat kwam niet duidelijk uit mijn berichtje naar voren. Ik vond de verassing erg leuk, hebben ook veel neutrale kleertjes en neutrale babykamer. Hoewel ml het dus wel wist.
Ik wil het geslacht super graag weten. Ik wil ook zodra het kan een echo voor geslachtsbepaling. Kan niet wachten om leuke kleertjes te kopen enzo. Ik vind die blauwe flessen van mvm ook erg stinken! Ik heb geen zin om te eten ik dwing mezelf als het aan mij ligt eet ik niets behalve groene thee en beschuitjes.
Ik dwing mezelf ook om te eten, dan wordt ik iig niet misselijk. Sarsin, grappig zeg. In mijn vorige zwangerschap kon ik geen erwtensoep meer verdragen terwijl ik dat zo'n lekkere winterkost vind. Ga van de week weer maken, hopelijk lust ik het nog.
Ook hier sinds gister ineens misselijk. Eerder wel licht en met vlagen, maar nu veel erger. Daarbij is mijn bloeddruk momenteel weer rond 90/60.. dus de duizeligheid helpt ook niet mee. Eten is hier ook minder, eet wel 6/7 x op een dag kleine beetjes, krijg al het belangrijke wel binnen. Hoef gelukkig niet te spugen, maar toch de laatste 4 weken 2,5 kg afgevallen.. En fijn om te horen dat ik niet de enige ben die de flessen vind stinken! Vandaav aan mijn schoonouders vertelt dat we zwanger zijn... ben helemaal doodgeknuffeld! Wordt hun eerste kleinkind
Tot nu toe vind ik het meevallen, de geur van die flessen. Maar ik ben nog geen 5 weken, dus het kan nog Wel bizar, ze vertelde me dat ik tot 26 april (!!!!!) mag plassen voor MvM. Dat is echt lang! Lijkt nu nog een heel leven verder, haha! Maargoed, we zien hoever we komen
Ik las dat vanaf week 6 t/m week 16 kan mee doen. Je bent nog geen 5 weken? Maak je dan genoeg HCG aan dat je al zo vroeg die flessen mag vullen?
Echo gehad. Zit op goede plek ingenesteld en hartje klopt! 4,9 mm klein. Het ging erg gehaast en helaas heeft ze niet het geluid aangezet (en wij hebben er niet aan gedacht). Verwijzing naar gynaecoloog i.v.m. mijn leeftijd en na eerste bezoek wordt bekeken of het verder gyn of vk wordt. Hoop dat er bij eerste bezoek gynaecoloog ook weer een echo wordt gemaakt. Leuk voor het plakboek en mijn geruststelling. De misselijkheid is behoorlijk aanwezig. Gelukkig geen overgeven, maar lekker is dit ook niet brrrr.
Wat mooi dat alles goed lijkt! Het hartje luisteren ze bij ons sowieso niet, iets met straling of zo, zedoen dat na 12 weken pas.... Hier lijk ik af en toe steekjes in mijn borsten te voelen en heb totaal geen eetlust, maar nog geen vreselijke misselijkheid. die begint meestal pas na 6 weken dus nog ff genieten . Wel spannend allemaal.....
Schijnt dat ze geluid van echo-apparaat aan kunnen zetten zodat je het hoort. Kwestie van knopje omdraaien.
Ja! Ze zei dat een licht streepje op hun test voldoende was.. en dit was de mijne De streep was een stuk donkerder dan zij dacht, dus dat zit helemaal goed! Yay!