uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ach wat vervelend :(. Dusdanig dat de zwangerschap afgebroken moet worden? Snap dat je er onzeker van wordt, niet leuk :(.

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik moet om 14u. Jij om 13u toch? Gaat jouw man/vriend ook mee? Pffff...ook erg zenuwachtig ;). Moet voor dl zorgen nu dus totdat ze straks op bed ligt, moet ik er maar niet teveel mee bezig zijn ;).

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ja, mijn man gaat mee gelukkig. Voor het eerst, die heeft ukkie nog nooit live gezien.
    Ik moet om 13 uur ja. Ik heb al: de oudste naar school gebracht, boodschappen gedaan, op de fiets naar de Trekpleister (vitamines 1+1 gratis en mijn Mama compleet waren bijna op), afwassen, stofzuigen, wasje, pffft. En maar bezig blijven. Gelukkig alles met mijn jongste mopje, dus die leidt me wel een beetje af.

4. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige

Ja helaas wel :( En zij is 4 weken verder in haar zw...

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige

Ik heb op het begin echt geluisterd naar het cb, want tja zij moesten het toch wel weten. Maar als ze mijn hele gezin in de stress helpen, verkeerde voeding adviseren en ook het advies laten huilen meegeven. Was ik er toch wel klaar mee.
    Alle metingen hoorden we hetzelfde, ze is te klein en te licht, maar kan haar toch moeilijk voeren als ze duidelijk aangeeft genoeg te hebben.

En nu heb ik nog geen oproep gehad, werkt lekker daar, terwijl dl volgende week alweer 2 wordt. En owee als ik het vergeet...

6. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren de 20-wekenecho gehad. Alles goed, baby alleen erg dikke buik dus over 1 of2 weken even nuchter bloed laten prikken op suiker. en het wordt een jongen! 16 juni de volgende controleafspraak

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Proficiat Raglottie!

8. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Proficiat :)
    En meiden met de echo's.. Toitoitoi !

9. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Zijn er echt mannen die niet meegaan naar echo's?

Die van mij is elke keer meegeweest, wilde dat niet issen. Zo ook eerste keer hartje luisteren. Alleen laatste gewone controle niet meegeweest. Dat was 5 mei en ik had liever dat hij het huishouden ff deed zodat we daarna een bevrijdingsfestival op konden zoeken.

Voel me nu best naif, en gelukkig met een man die zo met me meeleeft. :)

Vinden jullie het niet jammer als je man niet meegaat? Toch bijzondere momenten?

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Mijn man is de eerste twee echo's meegeweest en gaat bij de controles niet mee. Straks met de 20 wekenecho gaat hij mee. En voor de rest ligt het er aan of hij moet werken. Maar ik vind het niet erg.

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Mijn vriend is eigen baas en gaat altijd mee, maar kan me voorstellen dat als je er speciaal vrij voor moet vragen op je werk dat je niet elk bezoek meegaat en alleen bij de eerste keer en de belangrijkere afspraken meegaat. Ik vind het ook fijn hoor ;):).

Nou over 20min weg.....pffff....

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Dat is echt verschrikkelijk :(. Dat is dus ook mijn angst....pfff. Hadden zij de combinatietest of nipt gedaan?

13. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Mijn vrouw gaat altijd mee. We plannen de afspraken als zij vrij is (avonden).

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oooohh Evira, ik leg ineens de link met de 'na 7 jaar zwanger'.... Wat tof dat jullie dan hebben doorgezet, zeg!!

15. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Mijn vriend gaat ook altijd mee, 2 x niet meegeweest omdat ik op een ochtend moest maar heb dan ook 7 echo's plus de pretecho gehad waarvan hij dus 2x niet mee kon.

Maar wij moeten altijd laat in de avond naar de vk zodat hij mee kan. Neemt er ook niet voor vrij hoor, tenzij het de eerste echo of de 20 weken echo zou zijn.

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @raglotti: fijn dat de echo goed was :).

@Evira: leuk 2 mama's :D.

@nijntje: en hoe was het? Alles goed?

Hier weer thuis en voor zover nu gezien is, is alles goed :).
    En nog steeds een meisje ;).

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    @thuis bevallen of zh. Ik heb een mi door medicijngebruik dus ben gebonden aan het ziekenhuis, we moeten ook 24 uur ter observatie blijven.

@bv of kv, ik twijfel nog, bij zl mocht ik geen bv geven ivm met medicijngebruik, nu mag dat wel, maar ben er nog niet uit.

@man mee naar vk. Alleen naar de echo's. Hij wil wel mee naar iedere afspraak maar ik vind dat echt niet nodig en het kost hem anders nogal wat uren. Bij J is hij wel iedere keer meegegaan.

@hier. Begin me eindelijk weer wat beter te voelen, maar goed dat riep ik 3 weken geleden ook en toen ging het ineens weer mis, dus ik houd nog ff een slag om de arm.

@echos, gefeliciteerd iedereen met een goede echo. Wij mogen dinsdag om 8.45 uur voor de twintig weken echo, was nog ff zoeken naar een oppas zo vroeg, maar dat is gelukkig gelukt.

18. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Ik vind het idd een beetje naïef zulke uitspraken. En denk sowieso dat het bij een eerste anders is als bij een tweede (derde, vierde, vijfde).
    Mijn man is naar de echo's meegegaan, maar naar reguliere afspraken gaat hij echt niet mee... Zie ook niet in waarom eigenlijk? Zodat hij kan zien wat mijn bloeddruk en gewicht is? Ik sta met 5 minuten buiten...

19. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hey ging mij ook vooral om de echo's. Is toch best mooi en kon me bijna niet voorstellen dat er mannen (of vrouwen) zijn die bewust niet meegaan. Tuurlijk, je kunt niet altijd vrij nemen... maar wij houden daar rekening mee met plannen

20. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad! Echo's en belangrijke afspraken gaat hij mee, gewone controles bij de vk niet want dat stelt niet zo heel veel voor...

Om 17:00 uur de geslachtsbepaling!! Zo benieuwd:D Gister bij de vk weer goed gekeurd gelukkig en het hartje weer gehoord.

Deel Deze Pagina