uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  2. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
  3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Meiden, ik heb opgezette voeten! Echt erg! Iemand tips?

4. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Meiden, vervelend al die kwaaltjes en Bo. Beterschap!
    Ik ben nog steeds niet aan het werk...al 13 weken niet. Misselijkheid gaat gelukkig beter maar nog zo futloos en moe bah bah... Hoop binnenkort eens normaal te kunnen leven met me gezin en daarna weer werken.

Gisteren gebeld dat mijn GUO een week vervroegd is naar morgen!!:D
    Spannend hoor!!!
    Ook weer erg leuk want is al weer zo lang geleden dat ik die kleine man gezien heb.
    Veel meiden al hun 20 weken echo gehad?

5. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Het matras van je bed bij je voeten verhogen. Dat helpt het slinken.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    new miracle, wat fijn morgen al!

Ik pas vrijdag. maar nu al de zenuwen!

ben ook echt aan het wachten tot ik de kleine ga voelen.
    zit echt heel vaak met mijn handen op mn buik maar helaas,
    terwijl de placenta toch aan de achterkant zit.

7. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Zeker fijn dat het morgen al is :)
    Vrijdag is ook al snel, gelukkig.

Helaas duurt het bij best veel mensen nog wel even voordat ze de kleine voelen. Dit is mijn tweede en ik voelde hem voor het eerst bij week 14. Nu de laatste twee weken elke dag wel een keer.
    Mijn placenta ligt aan de linkerkant en dat is goed te merken, want ik voel de trapjes 99% rechts.

8. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Aaah m'n zoon heeft vanmorgen de baby voor het eerst gevoeld! M'n vriend nog niet eens haha!

Zoon komt s'ochtends altijd nog even bij mij in bed, en de baby was aan het trappen tegen mn hand, dus ik zei 'je zusje is wakker' hij zijn hand erop en ja hoor, ik voelde het van binnen en hij tegen zijn handje! Hahah hij was helemaal trots! 'wat mooi he dat ik de zusje gevoeld heb' zei ie.. :D

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zo dat is vroeg dames!voor voel hier van alles maar weet niet of het de baby is denk het wel.

Hier nog twee nachten voor de 20 weken echo. Spannend!

10. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Leuk is dat hè?!
    Zelfde hier...mijn zoon komt elke ochtend voordat hij eruit moet voor school bij me liggen. Hij heeft ze broertje ook al gevoeld.

Morgen gaat hij mee naar GUO. Hij is dan al vrij van school en zal zijn broertje voor het eerst live zien :D
    Aangezien hij bijna 9 wordt zal hij geen afleiding zijn voor de arts.

11. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Spannend Floor!

Bij de tweede herken je het beter. Bij mijn eerste had ik het geluk hem ook al te voelen vanaf week 16.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    bij de eerste voelde ik rond 20 weken de eerste schopjes, maar toen lag de placenta aan de voorkant, dus ik had nu hele goede hoop maar helaas :p

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bij de oudste vanaf 15,5, nu ook duidelijke schoppen met 15,5 en vriend heeft haar ook gelijk gevoeld! Maar had al wel heeeel vroeg het idee dat ik wat voelde kriebelen....

14. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Hier mochten kinderen absoluut niet meekomen... Zou even informeren voor de zekerheid...

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier word ook afgeraden kinderen mee te nemen. Niet zozeer voor de "overlast" want dat is bij oudere kindjes vaak niet het geval maar voor als er ook minder goed bericht is hebben ze liever dat er geen kinderen bij zijn.
    Tenminste zo werd het hier besproken

16. New miracle

New miracle Actief lid

1 jan 2014
    358
    0
    0
    Neem hem gewoon mee, want kan nu ook geen oppas meer regelen. En desnoods gaat hij in de wachtkamer zitten met zijn tablet.;)

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Haha, slim New Miracle. Da's het voordeel van grotere kinderen... zelfstandigheid! Heeeerlijk :)

Wij gaan as maandag voor 12 dg op vakantie naar de Algarve, nog tips? Ik heb al met spoed positieshorts gekocht haha. Shirts heb ik wel..... Maareh, qua zwanger-gezondheid nog dingen waar we op moeten letten?

Weet niet meer wie het vroeg, maar qua maxidresses maakt het niet zoveel uit als het geen positie is... als de tailleband maar hoog zit en er genoeg buikruimte is, dus of ruim, of tricot (rekbaar). Ik heb hier zelf nog een jurk liggen van de zeeman van een paar jaar geleden: 8 euro. Heerlijk!

18. Mees90

Mees90 Actief lid

29 feb 2012
    175
    0
    16
    Ik werd vanmorgen wakker met een lichte scheve buik :) wat bijzonder! Ik heb nog geen schopjes gevoelt, niet duidelijk tenminste, en ik zag vanmorgen wat zitten!
    Mijn buik had trouwens een behoorlijke groeispurt gemaakt vannacht, want toen ik naar bed ging zag ik veel minder. Snachts was ie ineens mooi rond! Mijn vriend kwam uit de nachtdienst en die verbaasde zich erover! Hahah ik heb maandag trouwensook mijn 20weken echo. Ben dan ook precies 20 weken! Ik heb er zin in!

19. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    mijn buik is ook bezig met een groeispurt volgens mij.... had gisteren veel last van mijn banden en spieren dus tja...

Kwa schoppen van ons meisje dat voel ik al best wel lang nu (ongeveer vanaf week 13) en had dat met de eerste rond wk 16.
    Het is nog niet echt schoppen maar meer het "buitelen" van ons meisje :)

Omdat ik al best wel een buik (+veloverschot ook nog van 40 kg afvallen) had is mijn buik nog niet echt rond... wel stukken ronder dan vorige zw dus dat vind ik wel mooi :)

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Gister de 20 weken echo gehad en alles is goed! Het is nog steeds een meisje :)
    Krijg met 32 weken wel een extra echo omdat de placenta nu nog iets aan de lage kant ligt en ze willen controleren of dan de "uitgang" vrij is. Maar ik hoefde me nergens zorgen over te maken.

Gister met mijn moeder wezen shoppen voor J zijn nieuwe kamer en hij heeft vandaar nieuwe gordijnen gekregen die ze zelf gaat maken en een mooi vloerkleed. We zijn langzaamaan begonnen om de logeerkamer uit te ruimen aangezien dit J zijn. Nieuwe kamer word. We hebben het behang en de verf al uitgezocht. Krijg er helemaal zin in om te beginnen.

Deel Deze Pagina