uitgerekend oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door popke87, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hier 3 juni pas de 20 weken echo, ik vind het opzich heel eng, het idee dat er iets niet goed zou zijn, en we zijn al zo ver gekomen..

Maar dat zal wel aan de 3 miskramen liggen die ik hiervoor heb gehad.

Gelukkig hebben we met 15.5 weken tijdens de pretecho al goed overal naar kunnen kijken, natuurlijk lang niet alles te zien maar de vk gaf aan dat ze niks raars zag, alles er goed uitzag, ( hersenen, blaas, maagje etc ) en dat ze niet verwachtte dat we met de 20 weken echo allemaal enge dingen zouden zien.

Maar dan nog, dan zien ze alles beter dus hopelijk is alles gewoon goed!

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @MH1113
    ik vind het ook spannend hoor!! Ik moet nog wachten tot 10 juni... met alle pijntjes die ik momenteel voel vind ik het soms ook wel lastig om positief te blijven...

ik had die pijntjes helemaal niet met mijn eerste zwangerschap en toen was ik ook nog 40 kg zwaarder.... Oftewel wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik het tegen vind vallen van hoeveel last ik nu al heb tov vorige zw. Ik had verwacht dat het makkelijker zou zijn van voorheen ivm het gewichtsverlies maar het is alleen maar zwaarder....
    Sorry heb een baaldagje vandaag

3. Kunikos28

Kunikos28 Actief lid

11 dec 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    20-weken echo gehad.

Nog steeds een meisje, heel beweeglijk, alles zag er goed uit.
    23 cm en 300gram bij 19+5. Uitgerekende datum is nog steeds 12 oktober:)

4. KimV85

KimV85 Actief lid

29 nov 2012
    175
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd iedereen met de goede echo's! Wij mogen 12 juni pas dus nog even geduld! Voel gelukkig meerdere keren per dag de kleine meid schoppen dus dat is al een geruststelling:)

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hier voel ik ze ook vrij vaak. af en toe heb ik het niet eens door en denk oh dat was ze weer.

Bij mij woog ze ongeveer 260 bij 19.2 weken Maar in hoeverre ze dat exact kunnen meten?? ze zat in ieder geval overal in het midden van de curve.

6. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Fijn dat alle echo's goed zijn!!

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier woog het 252 gram bij 18w3d en kwam ze uit op 1 dag vooruit. Het is een lang kindje want was 27 cm maar ook precies op de gemiddelde curve.

8. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Wat fijn allemaal goede echo's! Ik ben ook aan het aftellen :) mag de 28ste vindt het ook erg spannend.

Wij hebben met dl net een niet willen slapen fase achter de rug pfff wat was dat soms frusterend.
    Nu verbaas ik mij dagelijks hoe makkelijk ze naar bed gaat, 2 liedjes even kletsen en dan kan ik naar beneden, na half uurtje ga ik kijken en meestal slaapt ze dan soms niet maar ze blijft gewoon liggen. Onvoorstelbaar na weken van strijd en echte bed drama's. S middags slaapt ze 2 uurtjes en ze gaat om 8 uur naar boven

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Slaapdramas, heel herkenbaar. Vannacht nog een me gemaakt.
    Naar bed gaan is het probleem niet, met 10 min. Slaapt hij. Maar dan word hij midden in de nacht wakker en dan is het feest. Vannacht bij mijn in bed genomen, uurtje rustig gelegen, toen deed hij de tv aan. Denk het niet. Gezegd Nog een keer zo'n grapje en je gaat naar je eigen bed. Kwartiertje liggen en toen ineens bed uit, naar het voeteneind lopen en bed weer in klimmen en zo 5x na elkaar. Toen was ik het zat en heb ik hem naar zijn eigen bed gedaan. Hij heeft en halfuur liggen gillen. Ben na een kwartier bij hem geweest, getroost en uitgelecht dat het zo niet werkt. Nog een kwartier huilen en toen was het stil. En ml? Die heeft nergens wat van gemerkt :$

Zometeen ga ik de kozijnen van J zijn nieuwe kamer schuren. Als het goed is komt vandaag ook zijn behang binnen. Stapje voor stapje komen weer steeds verder.

Fijn weekend allen

10. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hee nu zie ik ineens dat er -naast de club 'bevallen oktober 2014'- nóg een topic is :)
    Ga ik ook maar proberen bij te houden dan!
    (het topic over bevallen tussen 1-15 oktober en het topic over bevallen tussen 16-31 oktober zijn helaas afgevallen, dat werd te veel :) )

Fijn dat de echo's goed zijn! Ik mag maandagavond, en ik voel nog steeds helemaal niks van het ukje. Ik groei nog wel dus ga ik er vanuit dat t goed is.
    Spannend is het wel.

Verder gelukkig geen kwaaltjes of klachten.
    Hoewel... heb ineens lelijke spataderen, dat is wel jammer.
    En de kans dat er nog meer gaan komen lijkt me aannemelijk.
    Meer die daar last van hebben?

11. Sarah294

Sarah294 Actief lid

3 mrt 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo vandaag de kinderkamer en wagen besteld. Vl had er zin in dus maar meteen gebruik van gemaakt😃

Allebei super blij met de spullen dus dat komt helemaal goed!

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

Las net het verslag van de GUO maar denk dat we die 27 cm verkeerd verstaan hebben. Het staat nl niet in het verslag hihihi.

13. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    27cm zou kunnen maar is met die termijn wel lang :)

Hier ook echo gehad gister en een 4d plaatje erbij gekregen... Zo leuk! Ze lijkt veel op de echo foto van onze zoon destijds.

14. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0

Ons meisje was met 15.5 weken 16 cm, dan lijkt 27 cm met 3 weken verschil me wel groot..
    Ik zag net ( en dat zijn natuurlijk gewoon gemiddelden ) dat ze met 21 weken 27 cm zijn.. Maar misschien dat het wel gewoon kan hoor! Ik ga pas 3 juni weer heen dus ben wel benieuwd hoe groot ze is! :p

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ben al blij dat alles goed is!

16. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    De banner v Zwangels geeft aan dat het kindje nu ongeveer 25cm is, dus het kán wel, die 27.
    En ach.... als alles in orde is, maken die cm niet veel uit he :)

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nou jij het zegt pasta, zie ik het staan hihi en met die lange beentjes zou het dan kunnen. Wan ze zei dat het lange beentjes heeft :D

18. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Dat dacht ik ook van je te lezen ja Zwangels. Lange benen, niks mis mee! (Worden geen boxpakjes met voetjes dan want die zijn vaak te kort bij de beentjes)
    Ben heel benieuwd hoe mijn ukje zit qua groei. Ikzelf heb vrij lange armen (benen niet zo) en een groot hoofd (niet opvallend hoor haha).
    Vader v uk heeft korte benen en armen en juist een heel klein hoofd.
    Qua hoofd mag ze best op hem lijken, ze moet er immers ook een keertje uitkomen... ;)

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Haha! Zoon heeft een groot hoofd en lang bovenlijf.... hoop dat z'n zusje wat fijner gebouwd is.... wij hebben pas de 20 wk echo met 20+5.

Morgen gaan we op vakantie!!! Zo'n zin in!
    Nu alleen nog inpakken... ik dacht dat het minder zou zijn dan vorig jaar (minder luiers, geen voeding mee, geen buggy, etc....) maar dat valt nog vies tegen. Want nu moeten alle vier z'n knuffels mee, een drijfvest, speelgoedauto's, etc... haha!

20. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Haha Yupgup, alsnog flink wat zooi mee op vakantie dus :)
    Heel veel plezier, waar gaan jullie heen?

Kan me voorstellen dat je hoopt dat dochterlief iets fijner gebouwd is.
    Ik heb de 20 wkn echo morgen, 20+2 dan.

Deel Deze Pagina