Meiden, ik krijg zo'n lijntje tussen mijn navel en schaamstreek. Heb altijd gehoopt dit te krijgen haha dus ben er heel trots op. Vind het mooi op een zwangere buik!
Wat leuk Evira! *spiekt even naar eigen buik* nee ik zie hier niks. Heb ook weinig pigment misschien dat dat uitmaakt
Haha, hier begon het bij zoon ook pas in het derde trimester.... pats boem daar was-ie dan. Ik vind het lelijk, net als die donkere schotel-tepels. Gelukkig verdwijnt het wel weer... Enne bedankt meiden, gaat wel lukken!!!
Bah, de eerste buikgraaiers alweer gehad gisteren :x:x:x Mijn schoonmoeder en een tante van mijn man. WAAROM denken mensen toch dat het doodnormaal is om zomaar de hand op de buik van een zwangere te leggen? Ik zit toch ook niet aan de billen van een ander omdat ik het zo leuk/mooi/geweldig of weet ik veel wat vind? Heb zelf ook nooit de behoefte gevoeld om zomaar mijn hand op de buik van een ander te leggen, hoe zwanger ook. Ben er nog naar van, vond het zo akelig. Alleen mijn man mag dat.
Zo denk ik er dus ook over, waarom nu wel aan mn buik zitten, als ik niet zwanger ben zitten ze er toch ook niet aan!
Emma86, ben het met je eens! Bij mij een aantal collega's die het de normaalste zaak van de wereld vinden... Vl vraagt me altijd heel lief of ie aan mijn buik mag zitten, weet dat ik niet zo 'plakkerig' ben. Trek het dus erg slecht dat mensen die minder dichtbij staan dan hij, ineens aannemen dat mijn buik publiek bezit is...
ja vreselijk! Hier doet de oma van man het altijd als ik haar zie. ik vind het echt niet prettig. ook aangegeven , doe maar niet, zegt ze; ach ik ben het maar, k mag dat uhhh oke ?!! je mag dan wel bejaard zijn maar blijf met je poten van me af! *grrr*
Fijne vakantie yupgup. Aan buik zitten, grrrr herken de irritaties... Wij hebben ook een weekje vakantie. Heerlijk verjaardagsweekend gehad, dl heeft echt genoten. Morgen gaan we een midweekje weg naar huisje in centerparcs in Nederland. Heerlijk paar dagen ontspannen.
Hier nog geen buikgraaiers (leuk woord :-D ) gehad gelukkig. Heb nog te weinig zichtbare buik daarvoor. Wat leuk, een weekend weg! Lekker van genoten dus!
Yupgup, geniet ervan, lekker hoor op vakantie! Ik moet nog even volhouden,maar einde is in zicht. Hier geen buikgraaiers, maar mocht het gebeuren,dan is de buikband met don't touch misschien een idee?! Heb overigens wel veel last van mijn banden, kan dat al zo vroeg? Of is het dan toch iets anders? Nou goed moet van de week naar de vk, dus vraag het dan ook wel. Fijne dag vandaag dames!
Hier de eerste buikgraaiers ook al gezien haha cliënten en schoonzus, tante verre kennis. etc. etc. Snap niet dat mensen dat zelf niet snappen dat dat "raar" is. Reden die ik kreeg waarom mijn schoonzus het deed was, er zit zo'n dun velletje tussen jou en de baby die je gewoon even aan wilt raken..... uhm NEE!!!!!!!!!!!! hahah
Gefeliciteerd!! Hier geen buikgraaiers gelukkig, maar werk zoiezo met bijna alleen mannen dus dat scheelt een hoop! Verder ligt het eraan wie het is...van goede vriendinnen kan ik het goed hebben bijv. Wordt een ander verhaal als het vreemde zijn natiurlijk!
Gefeliciteerd Hier volgende week de 20 weken echo, ben reuze benieuwd of alles helemaal in orde is met de kleine!