Hier ook een goede 20 wkn echo, net als Mees. Dametje bewoog behoorlijk, maar ik voel er -nog- niks van. Ze zwaaide zelfs even
gek is dat he hahaha ik denk ze wel te voelen, zou niet weten wat het anders is, maar echt zeker weten doe ik het niet. Het gaat altijd ook zo snel dat ik me afvraag of ik het goed heb gevoeld.
Gefeliciteerd meiden met de goede echo's Hier een druk dametje de afgelopen dagen; leuk!! Wij vertrekken woensdag een weekje op vakantie naar Turkije.. Heerlijk! Nu heb ik sinds een aantal dagen last van mijn keel, en zie nu net dat er witte plekjes achterin mijn keel komen. Zou ik hiermee langs de huisarts moeten?
mamvk dat is vaak een teken van (beginnende) keelontsteking dus ik zou zeker even naar de huisarts gaan voordat je vertrekt
@ Floor: Dat probleem heb ik ook... Denk al 4 weken dat ik de kleine voel, maar ben nog steeds niet overtuigd, haha! @ Mamvk: IK zou als ik jou was even naar de huisarts gaan, klinkt inderdaad als beginnende keelontsteking. je kunt beter nu actie ondernemen dan er straks op vakantie mee te zitten! Pfff nog 10 nachtjes slapen tot de 20-weken echo... hoezo aftellen!? Mijn geduld raakt op! Hier gaat het verder wat minder. Mijn rugklachten, die ik 4 jaar lang niet gehad heb, komen in alle hevigheid terug... Verder voel ik me gelukkig wel top, geen kwaaltjes meer!
Zo apart he, dat de een de kleine al wel voelt en de ander niet. Kindje is nu best al groot. Ik weet dat het normaal is hoor dus wil niemand ongerust maken. Elke dag voel ik de kleine lekker druk doen in mijn buik. Voor het eerst bij week 14 en nu elke dag sinds een paar weken. Bij de eerste ook al vanaf week 16. Mijn placenta ligt zelfs voor een groot gedeelte links en aan de voorzijde vandaar dat ik de kleine bijna altijd alleen rechts voel waar geen placenta ligt. Het blijft bijzonder. Doe soms al een soort tik spelletje...dan zegt me man...ach laat het mannetje toch slapen haha
Hier ook een goeie 20w echo gehad! Voel de baby nu gelukkig ook !! Heeeel fij allemaal , heb al lekker veel roze geshopt en het wiegje is al klaar! Nu wachten tot augustus voor het kamertje , dan gaan we verhuizen!
Gefeliciteerd Poppy! Wat fijn dat alles goed lijkt. En spannend, straks verhuizen! Hier heeft baby mama vanochtend heel vroeg wakker gehouden... dat wordt nog wat! Was even naar de wc geweest en toen bedacht baby dat ie ook maar wakker moest zijn. Wat een drukte in mijn buik zeg. Leuke is dat mijn man nu ook wat gevoeld heeft!
Gefeliciteerd met de goede echo's! Het gevoel zal vast duidelijker worden de komende weken. Hebben jullie ook al huil buien? Soms kan ik echt huilen om niets. Snap het dan ook niet. Vreselijk, en de chagrijnige buien dan stelen door naar vl dus daar wordt het ook niet beter van.
Laatst wilde ik wel huilen om iets stoms (vond dat mijn man iets verkeerd had gedaan, ergerde me kapot). Ik was ook heel boos. Zat ook al een tijd te zeuren over een nieuwe stofzuiger, de oude deed het niet meer zoals het moest... Man vond ook dat er een nieuwe moest komen maar hij heeft heeft steeds over: na de verbouwing (hij kan niet verder kijken dan dat ofzo). Ben ik in die boze bui naar de winkel gegaan en doodleuk een nieuwe, best wel dure, stofzuiger gekocht....
En weer een goede 20wkn echo, gefeliciteerd! Ja huilbuien, praat me er niet van! Stiekem wel blij dat t niet helemaal aan mij ligt dus. Ik doe t niet openlijk maar voel mezelf soms erg zielig, kwijnend in zelfmedelijden omdat iets niet gaat zoals ik wens.
Fijn, nog meer goede echo's! Hier is het ook drukte in de buik, vooral nog steeds onderin kleine ligt dus nog steeds in stuit. In een lekker warm holletje.
Bij mij kun je de kleine aan de buitenkant nog niet echt voelen, placenta is ook aan de voorkant. Vanbinnen voel ik wel gevlinder! Nog een dikke week en dan onze 20 weken echo. Spannend. A.s woensdag gaan we samen naar een haptonoom. Contact maken met ons kindje. Ben benieuwd. Zijn jullie al bezig met je voor te bereiden op de bevalling?
Weet iemand hoe de positiekleding van Prenatal valt qua maat ? (shirtjes) zag dat het 2e artikel halve prijs tot zaterdag, is en wil eigenlijk wat bestellen maar geen idee in welke maat.. helaas geen tijd om naar de winkel te gaan deze dagen
hier ook een goede 20 weken echo gehad, beeb is helemaal goed gekeurd mijn placenta ligt alleen wat voor de uitgang dus daar moeten ze straks even goed naar kijken, hopelijk trekt die nog wat omhoog als mijn buik begint te groeien ; ) via marktplaats de maxi cosi mura gekocht helemaal compleet en super netjes ben er echt blij mee! Vanaf volgende week ga ik eens klus plannen maken voor de kamers. ik voel de beeb wel steeds meer gelukkig, geen schopjes maar meer geduw hi ui wat betreft bevallen en voor bereiden eigenlijk nog niet veel mee bezig, had bij de eerste dat veel meer nu denk ik zie het wel over 20 weken wat gebeurt
Volgens mij valt het wel normaal dacht iig niet ruim, maar dat was wel 3 jr gelegen zo......Hoe het nu is durf ik niet te zeggen
@ Zebra: Thanks voor de tip! Dat is goed dat ik dat lees! Ik heb toevallig van de week kleding besteld en daar moet ik een shirtje van terugbrengen omdat het de verkeerde kleur was, dus moet toch naar de winkel. Maar heb dus nog wel twee andere shirtjes die nu 2e halve prijs is... anders breng ik die ook maar terug en koop ik ze daarna opnieuw, haha!