Goh, volgens mij begin ik vanaf maandag ukje te voelen. Niet heel veel maar zo nu en dan een gevoeletje onderin mijn buik (daar ligt ze immers) dat ik niet kan toeschrijven aan iets anders. Jeej
Vandaag 20 weken en 2 dagen....wat gaat het snel! Maandag 20 weken echo spannend! Mijn buikje begint mooi te groeien en voel de kleine dame iedere dag dansen
Mooi buikje Esrefa! Hier is ie ookal duidelijk aanwezig! Deze foto is van vorige week zondag. Bekijk bijlage 398436 Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de buiken van jullie er allemaal uitzien! Mijne is nu al duidelijk dikker als bij mijn zoon met dit termijn.
Hij is van vero moda, heb hem ook in het zwart/wit gestreept. 12.95 dus geen geld en zit heeeerlijk! Is boven aan gewoon een hemdje model zeg maar.
ik zal deze week ook weer eens een buikfoto maken! heb foto's bekeken en buik is toch wel ongeveer zoals op dit termijn bij de vorige zwangerschap
Leuke jurken en inderdaad aantrekkelijk geprijsd! Buik.... Hier nog niet heel erg zichtbaar aanwezig voor anderen, maar voor mij wel
daar ga ik ook eens naar kijken. ik heb de zwart maxi dress van h&m mama van 14,95 maar die valt toch niet zo mooi vind ik
Deze kan ik denk ik ook niet heeeeel lang meer aan, want hoe groter de buik hoe strakker hij bij je billen zit haha! En ik heb ook niet bepaald de slankste kont en benen hihi! Maar voor nu vind ik dit prima, al wil ik voor de zomer nog wel wat maxi dresses die wat losser zitten want je kunt er niet snel mee lopen omdat het van onder ook wat nauw is. En een die wat losser zit lijkt me ook wel lekker zitten!
21 weken vandaag! Dan kijk je zo uit naar die 20 weken en dat duurt zooo lang. En dan ben je nu alweer een week verder!
Wat een mooie buikjes, meiden! Hier ook steeds meer een buikje te zien, al is het nog bescheiden. Ik heb heel wat shirtjes/hemdjes bij only gekocht, vallen groot dus kunnen een tijd mee, vind de zwangerschapsshirtjes nogal saai, nog weinig leuks gezien, helaas. Wel een mooie mintblauwe jurk van mamalicious gekocht en een paar broeken en korte broek bij de Hennes, zit heerlijk.
Wat een prachtige buiken allemaal! Ik zie bij mezelf wel echt een buik, maar mensen die me niet kennen zeggen: Hè, ben je al bijna op de helft? Ik zie niks! Vrijdag eindelijk de 20-weken echo, zo aan het aftellen! Gelukkig deze week een redelijk drukke week, dus die zal wel voorbij vliegen. Mijn vriend heeft afgelopen zaterdag de kleine ook gevoeld, ben er helemaal vrolijk van! haha!
Heel herkenbaar Lieveke, dat heb ik ook met mijn bescheiden buikje. (nou ben ik sowieso al bescheiden dus het past wel ) Mees ook dát is herkenbaar hahaha! Hier heeft de hennes geen speciale afdeling met zwangerschapskleding, heb wel een heerlijke broek vd Hennes van een vriendin in bruikleen. Binnenkort toch maar eens een groter filiaal opzoeken.