Zoveel mensen, zoveel kinderwagens Grappig om te lezen hoe iedereen een andere voorkeur heeft. Hoeveel ik ben aangekomen... weet het niet precies. Mijn gewicht schommelt altijd nogal. Maar ik gok ongeveer 2 kilo nu, maar had wel een beetje overgewicht hoor. Laatste week gaat het ineens wat harder, baby gaat nu natuurlijk ook echt groeien. Mijn buik wordt ook merkbaar dikker.
Er is gelukkig ook niet zoveel keuze in kinderwagens he?! Haha! Wat de vermoeidheid betreft: Daar heb ik op het moment (20+5) ook erg veel last van, ben mijn bed niet uit te krijgen! Denk eerlijk gezegd dat het aan het warme weer ligt, want sindsdien heb ik er last van. Wat de kilo's betreft: Ik ben nu 2 kilo aangekomen, van de 50 naar de 52 kilo. Het is vooral de laatste paar weken hard gegaan. @ Zebra: mooie buikfoto hoor! Ik zou willen dat ik ook zon mooie buik heb. Bij mij nog steeds maar een inimini buikje
Ja ook hier goede 20-weken echo gehad, helemaal blij mee! Ik ben inmiddels ongeveer 3,5 kilo aangekomen. Valt best nog mee. En wij hebben de mutsy evo besteld. Volgens mij een hele fijne wagen. En inderdaad veel te veel keuze, gelukkig werden we goed geholpen bij babydump.
@ Juf: Toch een geruststelling he, een goede 20-weken echo! Wij ook erg tevreden over de hulp bij de babydump! En blij met de Mutsy Evo!
Hier inmiddels met 20 weken 7 kilo aangekomen, bij m'n zoon toendertijd 9 kilo met 20 weken en toen na 4 weken terug op controle en nog eens 9 kilo aangekomen ( in 4 weken tijd!!!) Hoop dat me dat bespaard blijft, maar ben er bang voor, ik heb zo'n gigantisch trek in alles wat slecht is! En probeer wel elke keer wat fruit te pakken maar dan nog gaat al het slechte erin!
Wij hebben de maxi cosi mura 4, vooral die keuze gemaakt zodat we er in het bos goed mee kunnen rijden. En we kregen hem, geen hoofd op mijn haar die dan een duurdere wagen wil. Deze was toen al erg prijzig. Mijn zus gaat ook voor de mutsy evo, bij de babydump, zelfde verkoper. Is inderdaad een mooie wagen, die was er 3 jaar geleden naar mijn weten nog niet. Zebra, mooi buikje! Vandaag hadden ze bij een bijeenkomst niet door dat ik in verwachting was. Ach ja veel vetrolletjes hihi. Vermoeidheid, in de avond blijf ik moe. Overdag is het te doen. Ik ben nu net door de ergste lage energielevels heen, dus voel me in vergelijking daarmee wel beter. Ik ben qua gewicht nu 1 kilo bijgekomen, ik heb het idee vooral vocht. Want merk het aan mijn handen en voeten. Maar ik heb overgewicht, ben bij mijn dochter in totaal 4 kilo aangekomen.
Vanmorgen in Nijmegen geweest. Gelukkig konden ze nu wel alles zien en is onze kleine helemaal goedgekeurd! Was erg beweeglijk. Ook nog in 3D gekeken, erg bijzonder! Helemaal verliefd op ons kleintje😍
Bleghhh, ik ben snipverkouden, misselijk en geen energie. Geen fijne combi. Nog een mindere combi is dar ml ook "ziek" is en dus thuis en heel zielig. Dat kan ik nu dus echt ff niet hebben. Iemand nog een "zieke" man hebben? Hij is gratis af te halen. *einde klaagbericht* Fijn dat er weer goede berichten te lezen zijn. Ik ga morgen weer naar de vk voor controle. Zal allemal wel weer goed zijn. Ik voel haar echt heel duidelijk en heel vaak. Volgens mij is ze ook iets gedraaid. Met de 20 weken echo lag ze in een stuit maar ik voel de schopjes nu een stuk hoger. Fijne dag nog
Hi wintersun! Briljant klaagbericht!!!! Zoooo herkenbaar!!!!! Succes morgen bij vk! Hier net een goede echo gehad, niets raars meer aan de darmen te zien!!!! En wederom zag de gyn een meisje!!!!
Haha, nee dank je, die mag je houden! Die van mij heeft nu last van 'hooikoorts' (beetje snotterig), nou de wereld vergaat.... Beterschap!
Gefeliciteerd met de goede echo's dames! Fijn om te horen Wij mogen morgen om kwart voor 4, dus eerst nog de hele dag werken....hoe ga ik dat nou doorkomen Enne....volgens mij zijn bijna alle mannen super zielig als ze ziek zijn...hier ook eentje namelijk
Klaagbericht van mijn kant , heb verschikkelijke last van mijn bekken , en dan voornamelijk mijn onderrug en rechter bil!! Zelfs zo erg dat als ik buk , soms vast zit en mijn rug niet meer recht krijg! Ik baal ontzettend !! Verder qua kinderwagen gebruiken wij een die we nog hebben staan van zus gekregen en ook gebruikt voor ons zoontje , geen idee welk merk , tis maar zoon korte periode dat ze in de bak liggen. Verder ga ik vooral dragen.
Fijn van de goede echo's, toch een geruststelling. Hihi, super berichtje zooo herkenbaar. Hij komt vaak moe uit het werk en kan dan niets meer, tja het huishouden gaat ook gewoon door... Poppy, dat is alles behalve prettig. Ben je al onder behandeling van fysio of bekkenbodemtherapeut? Zou het je wel aanraden.
Pfffff wat is dat toch met mannen hè bij het eerste lijntje wat ze voelen zijn gelijk terminaal! @ poppy ik heb daar ook last van maar bij mij helpt dry needeling! Dan gaan ze met naaldjes van 5 cm in je spieren en draaien die een beetje rond verlicht bij mij echt enorm misschien het proberen waard ze doen het bij de fysio
Ai poppy, klinkt niet lekker... ik krijg er nu ook meer last van, moet komende week de fysio maar ECHT eens gaan bellen! Wat fijn dat jullie echo goed was Kim! Wij hebben morgenochtend 8.00 h 20-wkecho (=vroeg). Zoonlief slaapt een nachtje bij opa en oma want hij mag er toch niet bij zijn en is normaal pas rond 8 wakker. Ook zijn we net zonder hem naar de VK geweest. Stukkie relaxter zo, haha! Ik heb een groeiecho aangevraagd en gelukkig willen ze het ook doen. Geeft mij véél meer rust. Mijn HB is nog geprikt (de prikpost was er vergeten op te testen bij de bloedafname) en hij kwam uit op 6,2. Vindt de VK assistente te laag... Moet nu dus flink aan de ijzerrijke producten en braaf mijn vitaminepillen weer gaan slikken. Yuk....