wie ik? heb ik zwangerschapsdementie ? ben ik iets vergeten haha denk dat je iemand anders bedoeld juf!
Fijn weer al die positieve berichten over de echo's! Whahaha en zo leuk om te lezen over de zielige zieke mannen! @ poppy: Ik zou inderdaad even de fysio opzoeken... Ik heb ook fysio vanwege (teruggekomen) rug en heupklachten. Zit bij mij ook laag in mijn rug, zo vervelend. Kan en mag ook bijna niks meer
Fijn Kim een goede echo! Yupgup, succes voor morgen. Lekker vroeg. Wel minder van je hb, maar heb je daar ook klachten van vermoeidheid van? En die vitaminetabletten.... Mijn man stopt ze bijna naar binnen, anders neem ik ze ook liever niet. Mamvk, fijn weer die controle! Ik mag volgende week weer. Kleintje ligt mijn blaas te irriteren grrrr. Leven genoeg iig, waar ik bij mijn dochter twijfelde voel ik het ukkie erg vaak. Ligt wel erg laag, lager dan bij dl. Hopelijk blijft het zo, want heel hoog is ook niet prettig.
Wel wat hoofdpijn, wat ik normaal nooit heb. Echt nooit. En wat duf, duizelig, dacht dat het door lage bloeddruk kwam. Voel me verder wel fit gelukkig!
Yupgup, gelukkig dat je weinig klachten ervan hebt. Hopelijk gaat de hoofdpijn ook snel over. En gefeliciteerd met de goed echo! Veel shop plezier!
allemaal gefeliciteerd met de goede 20wk echo's ik wacht op het vakantiegeld om ook helemaal los te gaan met shoppen + dingen als lakentjes/matras etc etc
Oh wbt matras had ik nog wel een tip zebra! Bij de leenbakker, het matrasje 'fenne' a 39,95 (en ze hebben regelmatig kortingsacties). Ziet en voelt er hier nog steeds super uit en gaat ook gebruikt worden voor de 2e!
leen bakker matrasje lees ik inderdaad vaker dat dat een goede zou zijn. maar wij nemen alles van aerosleep, hadden we bij dochter ook. geeft mij toch een wat rustiger gevoel. dus al is het maar dat ik er dan beter van slaap dat ik zoveel geld neer tel voor een matrasje en spullen hebben jullie ook zoveel last van je voeten ? ik heb steeds een soort van stijve voeten, dat als ik mn tenen beweeg het vervelend aanvoelt en een zwaar gevoel nu ik kijk zie ik trouwens ook dat ik dikke enkels heb
vakantiegeld, nou ik helemaal niet maar man deze maand de 26e dus nog even geduld bij de eerste hield ik geen vocht vast, nouja op het laatst een beetje in mn benen maar dat was pas echt bij 36 weken dus vind het nu dan wel snel. maarja kan allemaal natuurlijk volgende keer eens aankaarten bij de vk
Fijn dat alle echo's weer goed zijn . @zebra: pijn kan door vocht komen . Hier bij vorige zwangerschap al vanaf week 19 behoorlijk wat vocht. Helaas na de bevalling erg veel gewrichtspijn aan handen, knieƫn, enkels en voeten gehad...eerste knie was pas na 7 mnd over . Hoop dat dat je bespaart blijft en zou het wel aangeven bij je vk. Haha....roze shoppen zeker ? @yupgup: 6,2 is toch niet zo laag of wel? Floradix is ook nog een optie. Heb ik tijdens vorige zwangerschap ook veelvuldig gebruikt (het drankje dan). @poppy: hmmm niet fijn . Niet lang mee door blijven lopen hoor! @hier: gisteren ook weer goedgekeurd door vk. Wel lage bloeddruk 100/60 wat het "licht in mijn hoofd" zijn kan verklaren. Verder dus apparaat mee naar huis gekregen om op 1 dag 3x middels vingerprik mijn suiker te controleren. Moet zelf prikken dus .....doe het van het weekend maar, dan kan vriend het doen pfff. Verder met 27 wk weer bloed laten prikken (sowieso ivm schildklier) vanwege rhesus negatief...ben benieuwd wat het deze keer is. Vorige keer was baby positief dus lekker 2 spuiten in been gehad .
Wat fijn om weer te lezen over goede echo's en controles. Dat is toch het belangrijkste! Dames die rugpijn hebben, verkouden zijn of met andere klachten: veel sterkte en ik hoop voor jullie dat het snel weer wat beter gaat.
Gefeliciteerd weer met de goede echo's! Vocht vasthouden... hier enorm, de gemiddelde 90- jarige heeft vast slankere enkels dan ik momenteel. Huid voelt strak en warm maar heb vandaag ook te veel gedaan en te weinig water gedronken. Nu met de pootjes omhoog en morgen mijn drink- en beweegschema weer goed uitvoeren.
Hmm dat is minder zoveel vocht, hopelijk heb je er morgen minder last van. Wij gebruiken een matrasje wat ik in de babyzaak gekocht heb en daaroverheen een aerosleep topper. Puur ter bescherming van het matrasje, ipv een molton en een zeiltje. Dl was vannacht ziek en ik nu niet echt lekker, hopelijk blijft het hierbij want ik heb weekenddienst...
Hoop dat je je wat beter voelt nu Mopke! En DL ook. Je niet goed voelen is nooit fijn, en zeker niet bij weekkenddiensten en zulke warmte!
Gelukkig wel. Was voor de 2e helft gisteren naar bed gegaan, maar werd steeds wakker gehouden door feestende buurtbewoners en juichende echtgenoot... Zo was ik meteen oo de hoogte van de stand. Werken is ook goed gegaan, heb twee ochtenddiensten dus is nog wel vol te houden.